Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Na a tanksapkára csináltam egy furatot, és most tökely... A világítás is megoldódott az izzó volt nagyon selejt. A benzincsapra várok mert egyenlőre nem enged, de mindig másnapra sírta el magát.
Sajnos sok hulladék akad ezek az izzók között.
Pl lehet hogy párszáz km alatt megolvad a belseje:
Persze ettől még működik, és mivel fokozatosan olvad nem is annyira szembetűnő hogy egyszer csak már alig látni...
Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 nov. 06, 21:32.
Na a tanksapkára csináltam egy furatot, és most tökely... A világítás is megoldódott az izzó volt nagyon selejt. A benzincsapra várok mert egyenlőre nem enged, de mindig másnapra sírta el magát.
Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
A benzincsap is pipa! találtam egy műanyag gumiszerű tömítést egy motorosboltban természetesen benzinálló csak nagyonkicsit kisebb volt de a menet alatt passzos volt így boldog vagyok! Az alapjáratot is sikerül, gyújtást is sikerül lassan.belőnöm, csak nehéz mert találgatok és videók alapján hallgatózok, hogy mit kell hallanom, de szerintem alakul!
Sajnos a mai "piacgazdaságban" sokféle izzóhoz lehet hozzájutni . Az egyik sz@rabb mint a másik. De azért , ha az ember a hagyományos márkákhoz ragaszkodik ( Tungsram vagy mostanában GE azaz "general Electric , esetleg Hella , lucas ...) kevésbé érik meglepetések (mert hogy nem érik , azt nem lehet mondani még ezeknél sem!) .
Videók alapján azért nehéz lesz lediagnosztizálni a rendszert !!
Sajnos a mai "piacgazdaságban" sokféle izzóhoz lehet hozzájutni . Az egyik sz@rabb mint a másik. De azért , ha az ember a hagyományos márkákhoz ragaszkodik ( Tungsram vagy mostanában GE azaz "general Electric , esetleg Hella , lucas ...) kevésbé érik meglepetések (mert hogy nem érik , azt nem lehet mondani még ezeknél sem!) .
Videók alapján azért nehéz lesz lediagnosztizálni a rendszert !!
Nekem a varta lett jó! Azért érzem hogy kezd jólenni a gép, induláskor alacsony fordulaton is már húz, nem kapkod, csattogós a hangja, jól és gyorsan reagál gázadásnál. Bár a benzin levegő csavar 1/4 es állása az nem jó mégha bejáratós a motorom is, mivel abban az állásban lassan reagál a gáz, szóval az érzésre ment.
A levegő csavar beállítása egyáltalán nem szentírás !!! Tekerd egy picit bentebb , majd szép lassan negyed , de inkább nyolcad fordulatonként meg -meg állva kifelé (figyelve a reakciót ) addig amíg emelkedik az alapjárat ( ha már ez nem következik be ,egy picit fordítasz vissza , és próba ...) , és szép pattogós hangja van . Ezután állítsd be újra a megfelelő alapjáratot , ha kell ismételd a beállítást ... Természetesen mindezt friss benzinnel , üzemmeleg motorral , és tutira beállított gyujtással , jó gyertyával ,gyertyahézaggal végezd . Ha jól dolgoztál gyorsabb gázreakció , és gyorsabb alapjáratra való visszaállás lessz a jutalmad !
De azt hol szívhat? Sem a henger sem a hengerfej alatt nem látok trutyit, hogy nyomna ki és a karbi is a helyén van. Amúgy mi az az idő ami alatt vissza kell állnia kb?
Üdvözletem!
Egy olyan kérdésem lenne 250/559-es gépsárkánnyal kapcsolatban, hogy a kipufogódobot lezáró dugó,/ a furulya mögé/ eredetileg hogyan néz ki? Már ha eredetileg van ilyen benne. Ha esetleg valaki tudna egy fotót is mellékelni az nagyszerű lenne.
Köszi előre is!
Komment