Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Igen 60w a renfszerem!

    Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      Na a tanksapkára csináltam egy furatot, és most tökely... A világítás is megoldódott az izzó volt nagyon selejt. A benzincsapra várok mert egyenlőre nem enged, de mindig másnapra sírta el magát.

      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
      sepy, zahi és mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        Sajnos sok hulladék akad ezek az izzók között.
        Pl lehet hogy párszáz km alatt megolvad a belseje:
        Click image for larger version

Name:	IMG_20150815_185257.jpg
Views:	2
Size:	193.2 KB
ID:	147558
        Persze ettől még működik, és mivel fokozatosan olvad nem is annyira szembetűnő hogy egyszer csak már alig látni...
        Utoljára szerkesztve a következő által: heeegany; 2015 nov. 06, 21:32.
        nandg83 kedvelte ezt.

        Komment


          nandg83 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Na a tanksapkára csináltam egy furatot, és most tökely... A világítás is megoldódott az izzó volt nagyon selejt. A benzincsapra várok mert egyenlőre nem enged, de mindig másnapra sírta el magát.

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
          A benzincsap is pipa! találtam egy műanyag gumiszerű tömítést egy motorosboltban természetesen benzinálló csak nagyonkicsit kisebb volt de a menet alatt passzos volt így boldog vagyok! Az alapjáratot is sikerül, gyújtást is sikerül lassan.belőnöm, csak nehéz mert találgatok és videók alapján hallgatózok, hogy mit kell hallanom, de szerintem alakul!

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
          zahi kedvelte ezt.

          Komment


            Sajnos a mai "piacgazdaságban" sokféle izzóhoz lehet hozzájutni . Az egyik sz@rabb mint a másik. De azért , ha az ember a hagyományos márkákhoz ragaszkodik ( Tungsram vagy mostanában GE azaz "general Electric , esetleg Hella , lucas ...) kevésbé érik meglepetések (mert hogy nem érik , azt nem lehet mondani még ezeknél sem!) .
            Videók alapján azért nehéz lesz lediagnosztizálni a rendszert !!

            Komment


              zahi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Sajnos a mai "piacgazdaságban" sokféle izzóhoz lehet hozzájutni . Az egyik sz@rabb mint a másik. De azért , ha az ember a hagyományos márkákhoz ragaszkodik ( Tungsram vagy mostanában GE azaz "general Electric , esetleg Hella , lucas ...) kevésbé érik meglepetések (mert hogy nem érik , azt nem lehet mondani még ezeknél sem!) .
              Videók alapján azért nehéz lesz lediagnosztizálni a rendszert !!
              Nekem a varta lett jó! Azért érzem hogy kezd jólenni a gép, induláskor alacsony fordulaton is már húz, nem kapkod, csattogós a hangja, jól és gyorsan reagál gázadásnál. Bár a benzin levegő csavar 1/4 es állása az nem jó mégha bejáratós a motorom is, mivel abban az állásban lassan reagál a gáz, szóval az érzésre ment.

              Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el
              zahi kedvelte ezt.

              Komment


                A levegő csavar beállítása egyáltalán nem szentírás !!! Tekerd egy picit bentebb , majd szép lassan negyed , de inkább nyolcad fordulatonként meg -meg állva kifelé (figyelve a reakciót ) addig amíg emelkedik az alapjárat ( ha már ez nem következik be ,egy picit fordítasz vissza , és próba ...) , és szép pattogós hangja van . Ezután állítsd be újra a megfelelő alapjáratot , ha kell ismételd a beállítást ... Természetesen mindezt friss benzinnel , üzemmeleg motorral , és tutira beállított gyujtással , jó gyertyával ,gyertyahézaggal végezd . Ha jól dolgoztál gyorsabb gázreakció , és gyorsabb alapjáratra való visszaállás lessz a jutalmad !
                St.Z.350 és sepy kedvelte ezt.

                Komment


                  Hát igen minden jónak tűnik csak az alapjáratra való visszaállás lehetne gyorsabb...

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment


                    Ne felejtsd el az lehet mástól is , Pl : fals-levegőtől !!!
                    St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

                    Komment


                      De azt hol szívhat? Sem a henger sem a hengerfej alatt nem látok trutyit, hogy nyomna ki és a karbi is a helyén van. Amúgy mi az az idő ami alatt vissza kell állnia kb?

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                      Komment


                        Elvileg azzonnal vissza kell esnie. Szimmeringek, blokközép, hengertalp, hengerfej, és különösen a karbi talpa. Fújkáld körbe féktisztítóval.
                        St.Z.350 és zahi kedvelte ezt.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          Üdvözletem!
                          Egy olyan kérdésem lenne 250/559-es gépsárkánnyal kapcsolatban, hogy a kipufogódobot lezáró dugó,/ a furulya mögé/ eredetileg hogyan néz ki? Már ha eredetileg van ilyen benne. Ha esetleg valaki tudna egy fotót is mellékelni az nagyszerű lenne.
                          Köszi előre is!

                          Komment


                            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Elvileg azzonnal vissza kell esnie. Szimmeringek, blokközép, hengertalp, hengerfej, és különösen a karbi talpa. Fújkáld körbe féktisztítóval.
                            Felakadhat a súbertű is, vagy a gáztuskó (a hengeres izé a porlasztóban, amiben a súbertű van). Esetleg a rugó nem nyomja a helyére.
                            sepy, St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

                            Komment


                              (a hengeres izé a porlasztóban, amiben a súbertű van).
                              Az az izé a.............súber
                              sepy, wsievers és 2 további látogató kedvelte ezt.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                Mondhatjuk magyarul is! Nagyon germanizálódunk.



                                Click image for larger version

Name:	porlasztó tolattyú.jpg
Views:	1
Size:	194.2 KB
ID:	147565
                                Titus, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X