Hoppá !!!! Akkor valami valóban nem kosher....
Mindenesetre , ha minden új , illetve újszerű , kompresszió OK , kipu sem kokszos , próbáld meg szisztematikusan végigzongorázni a beállításokat , (ne ragaszkodj a gyári adatokhoz ! )
- először is rakd rendbe a gyujtást , ha minden gyári (henger, dugó , vezérlés...), akkor a gyári értékre állítsd ! lehetőleg a megszekító hézaggal , megszakító állapotával , kondi bemérésével kezdj , utána a karbi állítás a következő lépés....
- a karbi beállítás menetét már egy párszor taglaltuk , de vigyázz a hideg idő erősen be tud csapni !!!!!
Mindenesetre , ha minden új , illetve újszerű , kompresszió OK , kipu sem kokszos , próbáld meg szisztematikusan végigzongorázni a beállításokat , (ne ragaszkodj a gyári adatokhoz ! )
- először is rakd rendbe a gyujtást , ha minden gyári (henger, dugó , vezérlés...), akkor a gyári értékre állítsd ! lehetőleg a megszekító hézaggal , megszakító állapotával , kondi bemérésével kezdj , utána a karbi állítás a következő lépés....
- a karbi beállítás menetét már egy párszor taglaltuk , de vigyázz a hideg idő erősen be tud csapni !!!!!
Komment