Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Jawa 250/559 restaurálás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Hoppá !!!! Akkor valami valóban nem kosher....
    Mindenesetre , ha minden új , illetve újszerű , kompresszió OK , kipu sem kokszos , próbáld meg szisztematikusan végigzongorázni a beállításokat , (ne ragaszkodj a gyári adatokhoz ! )
    - először is rakd rendbe a gyujtást , ha minden gyári (henger, dugó , vezérlés...), akkor a gyári értékre állítsd ! lehetőleg a megszekító hézaggal , megszakító állapotával , kondi bemérésével kezdj , utána a karbi állítás a következő lépés....
    - a karbi beállítás menetét már egy párszor taglaltuk , de vigyázz a hideg idő erősen be tud csapni !!!!!
    St.Z.350 és mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      Karesz nem vagy egy válogatós! Egy olyat én is Porolgatnák ha lehet nem mint terem őr!
      St.Z.350 és zahi kedvelte ezt.

      Komment


        Ma tolam először a mocit... Különös dolgot művel üzemmeleg állapotban. Ha hirtelen lassítok, megállok visszamegy alapjáratra aztán leáll, de ha nem engedem és lekapcsolom a világítást akkor tartja. De! Miután visszanyomom a világítást leáll és pöffenik egy nagyot! Falsot nem látom hogy szívma mert minden tiszta viszon, pl ha megdöntöm a motort esik az alapjátat egyenesbe visszáll...

        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

        Komment


          Hidehen tökéletesen pöfög erő is van benn, nem értem, nameg a kuplung... Ha húzok a bovfenen gyorsításnál enged és betolni sem lehet, viszont ha lazítok akkor allig veszi az 1et

          Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

          Komment


            Az aksit most töltöttem de már halványn világít a fényszóró, és alapjáraton a töltés lámpa is ég... Vannak furcsaságok és tanácstalan vagyok...

            Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

            Komment


              Különös dolgot művel üzemmeleg állapotban. Ha hirtelen lassítok, megállok visszamegy alapjáratra aztán leáll, de ha nem engedem és lekapcsolom a világítást akkor tartja. De! Miután visszanyomom a világítást leáll és pöffenik egy nagyot!
              Ez töltéshibának tűnik nekem. Megvan a 7,2V ?

              és alapjáraton a töltés lámpa is ég...
              Kell is neki, ha kb. ezer alatt van a fordulatszám.


              Az aksit most töltöttem de már halványn világít a fényszóró,
              Talán ez zárlatra utaló jel. Ha ilyen gyorsan lekapja az áramot, akkor menetzárlatos lehet az álló vagy forgórész, vagy elkötöttél valamit.
              zahi kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                Ezek után.nemtudom... A töltés lámpa nagyobb fordulaton elalszik, de mégnagyobbon allig észrevehetően, de ég.

                Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                Komment


                  Ettől megállhat a motor? A gyertyát is beköpi ahogy leveszem a gázt, ami a gyújtáshiányra is utalhat?

                  Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                  Komment


                    de mégnagyobbon allig észrevehetően, de ég.
                    Az nem jó. Nem üt a tengelyvéged? Ez magyarázná az áram hiányát. Vagy tényleg valami zárlat miatt a fesszabályzó nem kapcsol rendesen. Mennyi a töltésed? Olyan 3/4 fordulatnál, úgyis ott van legtöbbet használva. Mechanikus fesszabályzóval lehet játszani, de az elektronikus vagy jó vagy nem.


                    Ettől megállhat a motor?
                    Meg bizony. A barátom Csuzli Mz-je például indexeléskor a lecsökkent áram miatt állandóan leállt, nála fesszabályzót kellett cserélni, mert az előző gazdája tönkrevágta.

                    Kösd rá az akksira a multimétert, és nézd meg mennyit tölt.

                    A Dnepremnél ha fel van kapcsolva a fényszóró, és hosszabb távon odahúzok neki, az is kihagy. Ott pedig az a gond, hogy 6.9V nál nagyobb töltőáramot nem tudtam összekaparni.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 nov. 11, 22:46.
                    zahi és Fergusson kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      Elektronikus a fesszabi, és új ( persze attól még döglődhet) és aki a töltésgondom megoldotta, az az állórészről levett egy ellenállástekercset, mert hogy az elektromos fesszabihoz az nem kell ( ts mz álló, forgótészem van)

                      Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                      Komment


                        A tölzésgondtól az alapjárat is zavaroghat? Mert ha álló helyzetben megdöntöm a motort akkor leesik...

                        Tapatalk-kal küldve az én thl T6S-el

                        Komment


                          Nézd meg amiket írtam. A töltőáramot, és a kommutátor ütését. A kommutátor mikázása segíthet, ha az okozza a gondot.
                          Zárlatot a forgórészen a kommutátor lamellái és a forgórész tengelye(agya) közt tudsz mérni. Állórésznél a test és a bekötések közt. Ekkor az állórész testpontját kösd le a mérés idejére. A mérést megteheted próbalámpával + akkumlátorral felvértezve is.
                          Ez csak az alap ellenőrzőlista a dinamónál.

                          A tölzésgondtól az alapjárat is zavaroghat? Mert ha álló helyzetben megdöntöm a motort akkor leesik...
                          Az sok más gondtól is lehet. Ha megdöntöd a motort, akkor megváltozik a benzinszint a fúvókánál. Ha megmozgatod a kormányt, és feszül a bowden, akkor szintén mászkál az alapjárat.
                          Titus, St.Z.350 és 4 további látogató kedvelte ezt.
                          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                          Komment


                            Alacsony feszültségnél / gyengén világít / énnekem Cz Sport-nál elektronikus fesz. szabályzót tettem fel és beállt a rend. A bekötése nem azonos az eredetivel!.A gázbovdenen pedig lazítani kell és kicsit emelni az alapjáraton. Nyers motornál kicsit nagyobb alapjárat kell.

                            Komment


                              A gázbovdennel minden ok, csak melegen a karbiállítás is problémás főleg ha meg is áll a motor...

                              Tapatalk-kal küldve az én GT-P5100-el

                              Komment


                                Ja az aksim az nem savas!

                                Tapatalk-kal küldve az én GT-P5100-el

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X