Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Bár én a következő sorrendre szavazok:
-eredetvizsga
-biztosítás kötés
-NKH vizsga
-Az ezeken felhalmozódott papírkupaccal + adásvételi + szürke forgalmival okmányiroda.
A vétel napján kell lenni érvényes biztosításnak mert különben a biztosító fedezetlenségi díjat számol.
az eredetvizsga max 15 napos lehet az átírás napján,
ha nincs minden adata a motornak a nyilvántartásban (szürke forgalminál ez biztos) akkor kel csak műszaki vizsga, mert a vizsgáztató készíti el a műszaki adatlapot aminek az adatainak egyezni kell a bárhol fellelhető adatokkal ami addig hadititok.
Mivel le lett adva a rendszám 92 ben és ki lett vonva a forgalomból ezért a 15 nap nem érvényes, sem pedig a biztosítás ha jóltudom?! Ezért kérdeztem mivel kezdjem.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Ha vásárolsz gépet és nincs biztosítása azt a vevőre nem terhelik az az eladó sara marad. Az eredet vizsgának ha jól tudom 30 nap a kihordási ideje. Adásvételi- forgalmi - eredetvizsgálat - biztosítás mely nélkül nincs vizsga mert műszaki után hadra fogható a gép -a vizsga lappal okmány iroda.Most már nem lesz vignetta a rendszámon semmilyen. Én így tudom de a változtatás joga fenntartva. Ha végig jártad a hadak útját légyszives írd le a Valós sorrendet.
Mivel le lett adva a rendszám 92 ben és ki lett vonva a forgalomból ezért a 15 nap nem érvényes, sem pedig a biztosítás ha jóltudom?! Ezért kérdeztem mivel kezdjem.
A 15 nap az azt jelenti hogy az átírás napján 15 naposnál nem lehet régaebbi az eredetvizsga dátuma.
Ha 92 óta motor a tied akkor a biztosításról fogalmam sincs. Ez a frissen vásárolt járműre érvényes,
Viszont én az utánfutómmal úgy jártam, hogy szombaton megvettem és talán kedden, szerdán kötöttem biztosítást majd egyszercsak jött az írás hogy a biztosításom felmondva mert a néhány nap fedezetlenség (3-400Ft/nap) elemésztette a biztosítási díjat.
Ha forgalomból kivont a gép akkor nincs biztosítás ha az letelik onnan automatikusan felszámítják és rád terhelik ha a Te neveden van. Csak ha a Te neveden van!!Ha viszont tényleg 92 óta a neveden van és nem volt folyamatosan kivonva akkor lehet nagy bibi mert a biztosítót nem érdekli a műszaki csak ki legyen vonva. Itt lehet baj esetleg mert ez lehet a motor értékénél is több. Igaz ezt szürke forgalmival még nem éltem át csak két lapossal.
Ez a frissen vásárolt járműre érvényes,
Viszont én az utánfutómmal úgy jártam, hogy szombaton megvettem és talán kedden, szerdán kötöttem biztosítást majd egyszercsak jött az írás hogy a biztosításom felmondva mert a néhány nap fedezetlenség (3-400Ft/nap) elemésztette a biztosítási díjat.
Ez sajnos egy igen béna szabály. Ha veszel egy járművet, még aznap meg kell kötnöd a biztosítást, különben ketyeg a fedezetlenségi díj. Pedig sok esetben nehéz kivitelezni. (Pl. Emu esete a hétvégi vásárlással)
De egy forgalomból kivont (legalábbis végleg kivontnál biztos) járműnél nincs ilyen. Hiszen az nem is funkcionálhat járműként. Lehet az éppen virágtartó, kerti dísz, csirkeülő. Majd ha az NKH kiállítja róla az adatlapot, ill. sikeres vizsgát tesz, onnantól jármű.
Sziasztok! Az lenne a kérdésem hogy léterik-e olyan hogy egy 6v os savas aksiban ami tökig le van merülve 1, pár V ot mérek?![emoji848] tegnap még csutkára volt töltve és azóta vagy 10km ert mentem vele. ???
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Létezhet,még olyan akkumulátorokban is lehet egy pár voltos feszültséget mérni,ami töltés nélkül,esőben,fagyban,kánikulában kidobva áll a csurgóban,-csak meddő próbálkozás életre kelteni bármelyiket is.A legtöbb esetben a lemezek alatt felgyülemlő galvániszap a felelős,amely felhalmozódva és ülepedve rövidre zárja a cellák alján,az anód és katód lemezeket.
Sok évvel ezelőtt próbálkoztam kimosással,Akkuvit nevű akku regeneráló alkalmazásával. Mivel lelkes voltam,több alkalomból talán egyszer sikerült pár hetet ráhúznom. Emlékszem,a Zsiguliból azt a csúnya akkut 14 éves korában kellett kicserélni. Most sokkal szebbeket gyártanak.
- - - Updated - - -
van merülve 1, pár V ot mérek?!
Más érdekes eset is előfordul,az én 12v-os akkumat 10v ig tudtam tölteni. Egy óra múlva 3,7v nál megállt s nem merült tovább.
Amikor vettem az aksit ott töltötték fel savval és rárakták a kupakot, aztán 4 óra mulva használtam de csak kicsit. Most meg ahol vettem az öreg mondja hogy 10 óra állás de főleg kupak nélkül.... Frankó jó hogy akkor 5 hónapja dobtam az aksi blokkját mert akkor ök baszták el....
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Komment