Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Alapítónknak volt egy kérése,akkoriban mikor beléptem.HÍVJUK nevén a gyereket:a motorunkat....JAWA,PANNONIA......
Sok hozzászólásnál nem tudjuk milyen gépről van szó.
Gondoljunk bele kik az irányadók ,ha nem mi,szerintem sokan olvasnak ,ha mi nem tiszteljük saját motorjainkat az utánunk jövők jaffára,pancserra,mcettre fognak emlékezni?????
Üdv. a működő / vizsgázott / CZ-k fedélzetén. Jó lenne tudni milyen elektronikával szerelt a géped. Ha maradtak a megszakítók akkor bizony a lecseppenő túl sok kenőanyag az oka mint Zsolti is írta. Ha komolyabb akkor pedig más a bibi. Légyszives tájékoztasd a kíváncsi csapatot a hiba okára. Hisz tudod az ember a saját kárán tanul igazán bár azt is mondják " az okos ember más kárán " tanul. Mateapu a felvetésed jogos és elfogadható, hisz mi azért tudjuk általában ,hogy mit becézünk de reméljük vannak nálunk fiatalabbak is a Fórum olvasói között kik ekkor még nem éltek mikor mi egykerekeztünk ezekkel a gépekkel! Most pedig ezért gyegyergetjük őket!
Ismét egy szép szó a fórumon,ami magyarázatra szorul a szélesebb olvasó közönség számára
Kedves sepy, oszd meg velünk, eme szó jelentését, ha kérhetlek, hogy a -nagyérdemű is megértse
Nos, mindenről beszámolok természetesen idővel, sokat segít ez másnak is, nekem is..kiderült hogy a jeladók, pipák, gyertyák jók, nagyon úgy néz ki hogy a trafó lesz a bűnös így szerezhetek be, remélhetőleg a napokban folytathatja útját viszont a gyújtás nézegetése közben sok nap után rájöttem hogy az a "lé" a lánckerék alatt az nem benzin, lánczsír keverék hanem igen, az olaj. Úgy néz ki hogy ereszti a váltó olajat az első fogaskerék mögül így majd kaphatom szét azt is, azt a részt nem nagyon láttam még, pontosan milyet és honnan érdemes oda szimeringet venni?
A becézgetést régóta látom már itt, gondoltam nem gond, de érthető, fiatalokra nézve írjuk eredetin(bár én ezeket a jaffa, pancsi, szimó, etkót rögtön levágtam első hallásra, na de elnézést, Jawa az Jawa, a Cz remélem nem gond Viszont az hogy ezzel nem tiszteljük a motorokat az azért túlzás Pl.: apámat is fateroztam már és nem azért mert nem tisztelem, ez egyáltalán nem erre utal..mert ettől ugyanúgy az egyetlen szeretett édesapám.
Szép napot!
Meg volt a forgalmi után a 2. remek motorozás a hibák elhárítása után. Remélem gyönyörűen kitudtátok használni ezt a csodálatos hétvégét. Én nagy bánatomra motorozni nem tudtam csak ma reggeltől..pedig Szombaton kirándultunk a Bükkbe, Lillafüreden is megálltunk, ott hasított bele a szívembe hogy nem motorral vagyunk...alsó hangon egy 50 fős motoros banda érkezett..és egy 50 fő már ott volt...mindenféle gép a mai világból, Triumph, Ducati-k, patika új Hondák, Kawák, V4-es szörnyek...ami a legrosszabb hogy egy szép öreg klasszikus nem volt...egy fiatal srác dűtötte a simson-t a kanyarba, annyi szoci volt a szép tájban. Ekkor gondoltuk a haverral hogy azért kicsit kitűntünk volna ha megérkezünk a Czetkával meg az Etz-vel..nagyon szomorúak voltunk. Nem gond, lesz még..és a még jobb hogy meg lett a henger kihagyás oka. Jó pár napja cserélgetem a trafókat, jeladó mérés, tesztelgetem, méregetünk, gondolkodunk, idegesség...aztán mondom nézzük meg a panelt alaposan. Az egész heti kínlódásom és várakozásom oka egy 36 éve szolgáló(vagyis az elektronikus gyújtás csak 30 éve üzemel benne) panelen lévő ellenállás egyik szárának a leválása...annak lötyögése tette................ahogy rázkódott és nem érintkezett...úgy hagyott ki a henger...gondolhattátok a fejünket faterral...kb 2 perc volt újra forrasztani és megint úgy megy..mint még soha....de meg nem álltam vele egész nap...Nagyon remélem abba hagyja a hisztit már erre a pár napra, hétre...és élvezhetem egy picit még az utakat vele végre amíg be nem áll a garázsba és alakulunk megint egy szépet, remélhetőleg már utolsó nagy projektel...
Üdvözlet a világvégéről!!
Bilo
Komment