Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ ES-TS mindenféle

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    utógyújtást tudok állítani. próbáltam növelni a megszakító hézagot de minimálisan kerül a felsőholtpont elé a gyújtás kezdőpontja. szakirodalomban megpróbáltam megnézni a mi tájolja a forgórészt illetve bütyköstengelyt és rájöttem hogy a ES250/2 röpsúlyos előgyújtásszabályzós kéne legyen.
    Ne foglalkozz a röpsúllyal. Csak indításkor lenne szerepe. Egyszerűen rakd odébb értelem szerűen a forgórész végén a bütyköt. A pöckét visszahajtod, vagy lereszeled, és kicsit elfordítva visszarakod. Ha csak utógyújtást tudsz most állítani, akkor értelem szerűen forgás irányba fordítod egy kicsit a bütyköt, és úgy nyomod vissza a helyére. Ha meg van húzva a csavar, nem fog elmozdulni retesz nélkül se. Ha nem bízol benne, akkor 2 csepp csapágyragasztó alá...

    Forgórészt amúgy úgy lehet lehúzni, hogy egy M10-es csavart beletekersz. (8.8-as, vagy 10.9-es keménységű legyen, hogy utána ki is tudd tekerni...)

    Komment


      Hasonlítsd össze,lehet nem méret-azonos!A pannóniám-ba az utángyártott kalapáccsal nem tudtam gyújtást állítani,az üllő jó volt így házasítottam,a felpolírozott megszakítóval.
      Nyertél!
      Elmentem a dombóvári motorosboltba és megpróbáltam venni másféle megszakítót venni, de csak ugyanazt a MZA márkájút kaptam. Aztán hirtelen ötletem támadt és elmentem egy klasszikus maszek autósboltba és kértem Trabant-Wartburg megszakítót. az előző áráért 2db-ot kaptam.
      Az tisztán látszik hogy nem ugyanaz a gyártmány, beszereltem és már sikerült is előgyújtást produkálni. Sajnos rámesteledett így a motor még visszadurrog de bíztató az eredmény. elannyira hogy holnap megyek megszakítót felvásárolni

      Komment


        Van valakinek ötlete, javaslata, hol lehet legalább ELÉGSÉGES minőségű megszakítót venni 150-eshez?
        A gyári megszakítóm elég kopott már, a kalapács össze-vissza lötyög-lóg a tengelyén. Vettem egy utángyártottat, beszereltem, az előgyújtást nagy nehezen (6.-7. utánállítással) sikerült belőni 2,8 mm környékére.
        Indítom a gépet, hát a kalapács elkezd levándorolni a tengelyről!! Visszalököm, megint...
        Úgy áll be hogy a "pogácsák" kb. felesben fedik egymást, ami szerintem nem túl egészséges
        Szóval, kéne valami használható megszakító. Van bevált gyártó?

        Komment


          kéne valami használható megszakító.
          Börze,haver,eredeti visszamaradt,utolsó esély felújitás volfram-betétcsere!
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            Besétálsz a unix-ba, vagy bárdiba, és veszel trabi megszakítót.

            Komment


              Besétálsz a unix-ba, vagy bárdiba, és veszel trabi megszakítót.
              Unix van is a közelben...
              Trabié jó a 125/150-hez? Nem csak a 250-hez?

              - - - Updated - - -


              Trabié jó a 125/150-hez? Nem csak a 250-hez?
              .... Mondjuk gugli képtalálatokat összehasonlítva... simán lehet...

              Komment


                Szerintem tök ugyanaz kell mindegyikre. 125-250-trabi-warbi, stb.

                Komment


                  -trabi-warbi, stb.
                  Emlékeztek az emésztő tetején:minibörze Wartburg alaplapot is kitettem kinél van,ellenörzésre?!!!!!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    Volt pár trabim, meg Wartburgom. Egy jó 20-30 évig még elleszek azokból a gyújtásalkatrészekből, amik azokból maradtak, vagy azokból bontottam.

                    Komment


                      Az ICET-es megszakítók jók, jobbak, mint a gyári, pláne ha a régifajta bakelitbütykös, szegecselt érintkezőset kapsz.
                      Erről a fajtáról beszélek:
                      Click image for larger version

Name:	111.jpg
Views:	1
Size:	144.1 KB
ID:	149772
                      Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2016 szept. 15, 09:02.
                      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                      Komment


                        Ez igen szimpatikusan néz ki!
                        A lemezrugó biztosan nem hagyja oldalirányban vándorolni a megszakító kalapácsot
                        Az internett szerint lehet is kapni. Az unixnál megnézem, milyet tesznek elém.
                        Ha huzalrugósat, akkor inkább rendelek webáruházból ilyet.
                        Köszönöm a segítséget!

                        Komment


                          Jaja. A rugó nem engedi. A fehér csavaros műanyar résszel együtt szokott lecsúszni.

                          Komment


                            A fehér csavaros műanyar résszel együtt szokott lecsúszni.

                            Király!
                            Akkor érdemes egy ragsztással kezdeni (?)

                            Komment


                              Rendeszeresen tapasztalok olajszivárgást a TS 125-ösöm váltókar/berúgókar "kivezetésénél" a bal oldali deknin.
                              Tudja valaki,milyen méretű szimmering való oda?
                              (alkatrészjegyzékem sajnos nincs)

                              Komment


                                Ott általában " O " gyűrű van az szokott megkeményedni és berágódni. Csere/ tolómérő/ vigyázni kell mert ha túl szoros nem megy vissza a berugó kar alap állásba. Ez a Jawa tipusoknál különösen érdekes mert rendesen nem lehet váltani 2 sebesség között marad!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X