óóó a Panni robogó! Én is sokáig próbáltam beszerezni Pannit, esetleg Bervát (persze ott volt a listámon a Pannonia, Danuvia is), de mindegyik bűnrossz állapotban volt, ráadásul irreálisan nagy pénzeket kértek volna értük! Aztán évekig történő várakozás után feladtam, így jött a képbe az MZ, mint meglehetősen olcsó veteránozási lehetőség. Ráadásul műszakilag is elég jó szinten állnak, akár napi használatra alkalmas veteránt lehet belőlük faragni. Igaz, a németes gondolkodás sok helyen meglátszik rajta, amit magyar ember agya nehezen vesz be. Ha találkozok rajta egy-egy ilyen megoldással, azért eszembe jut, hogy bezzeg a Pannónia.... Pl. a kürt leszedéséhez az egész motort atomokra kell bontani! (A kürthöz a benzintankot le kell szedni, a tank leszedéséhez az ülést le kell szedni, az ülés leszedéséhez az oldaldobozokat is le kell bontani..... Igaz, a későbbi MZ-k már nem voltak ennyire összeépítve, a trophy-nál a stílusos csőlámpának ez az ára. Legalábbis a TS-es, ETZ-s korszakomból nem emlékszem ekkora szívásokra)
Mindegy, jó kis gép lesz ez is! Szivesen elhallgatom ennek is a nyugodt, öreges pöfögését, meg szívom a tüdőgyógyító kékes füstöt! Meg a formája sem túl szokványos (hú de finoman tudok fogalmazni!), és ezt is elnézegetem szivesen.
Szóval most épp faragok....
És várom, hogy megérkezzen a postával a sárvédő. Nem tudom az előző tulaj mit csinálhatott vele, hogy leszakadtak az alu öntvény sarkai... A sárvédő hátsó részét így csak egy csavar tartotta... Mekkorákat ugrathattak szegény géppel!
Egyébként időről időre én is nekifutok a témának, hogy na most nekiülök, és dedósoknak szóló anyagokból jól meg fogom érteni az elektromosságot. De soha nem sikerül . Pedig apám műszerész, tőle is szoktam kérdezni, de amikor elkezdi a négyszögjelet, meg tranzisztort, stb...áááááááááá!!! Mikor már azt sem képes bevenni az agyam, hogy mi a különbség az egyenáram, meg váltóáram között... Mindkettőnek kellemetlen a fogása, nem? Mint mikor ETZ-n próbáltam a gyertyát, és nem testeltem le rendesen... Egy ideig ücsörögtem még a gép mellett lezsibbadt karral azon gondolkodva, hogy ez vajon most milyen áram volt? Állat-áram!
Mindegy, jó kis gép lesz ez is! Szivesen elhallgatom ennek is a nyugodt, öreges pöfögését, meg szívom a tüdőgyógyító kékes füstöt! Meg a formája sem túl szokványos (hú de finoman tudok fogalmazni!), és ezt is elnézegetem szivesen.
Szóval most épp faragok....
És várom, hogy megérkezzen a postával a sárvédő. Nem tudom az előző tulaj mit csinálhatott vele, hogy leszakadtak az alu öntvény sarkai... A sárvédő hátsó részét így csak egy csavar tartotta... Mekkorákat ugrathattak szegény géppel!
Egyébként időről időre én is nekifutok a témának, hogy na most nekiülök, és dedósoknak szóló anyagokból jól meg fogom érteni az elektromosságot. De soha nem sikerül . Pedig apám műszerész, tőle is szoktam kérdezni, de amikor elkezdi a négyszögjelet, meg tranzisztort, stb...áááááááááá!!! Mikor már azt sem képes bevenni az agyam, hogy mi a különbség az egyenáram, meg váltóáram között... Mindkettőnek kellemetlen a fogása, nem? Mint mikor ETZ-n próbáltam a gyertyát, és nem testeltem le rendesen... Egy ideig ücsörögtem még a gép mellett lezsibbadt karral azon gondolkodva, hogy ez vajon most milyen áram volt? Állat-áram!
Komment