Üdv mindenkinek!
Jó ideje küzdök a problémával. Tökéletesen működik, világítással is, majd pár kilométer után, ha ráteszem az indexet lefullad. Tovább használva már index nélkül is leáll, ha esik a fordulatszám, majd világítás nélkül is egyre sűrűbben. Hasonló témát olvastam, de én azokat a megoldásokat már végig játszottam. a töltés kitűnő, még alapjáraton is. kicseréltem gyertyát, megszakítót, kondenzátort, trafót többször is. Átvezetékeztem a töltéshez kapcsolódó vezetékeket. Az akksi nem merül. Hézag jó. Gyertya kábel és pipa jó. Mindent kimértem többször is. A megszakító kalapácsi között viszont mindig van minimális áthúzás, és szép lassan besülnek. Zárlatot viszont nem találok. Valakinek van ötlete? Én kifogytam...
Ja, és az alapjárat és a karbi beállítása is jó, a főtengely szimmeringek pedig most lettek cserélve, csakúgy, mint a légszűrő és alevegő szívó gumicső. Tehát nem szív falsot, sem olajat.
Jó ideje küzdök a problémával. Tökéletesen működik, világítással is, majd pár kilométer után, ha ráteszem az indexet lefullad. Tovább használva már index nélkül is leáll, ha esik a fordulatszám, majd világítás nélkül is egyre sűrűbben. Hasonló témát olvastam, de én azokat a megoldásokat már végig játszottam. a töltés kitűnő, még alapjáraton is. kicseréltem gyertyát, megszakítót, kondenzátort, trafót többször is. Átvezetékeztem a töltéshez kapcsolódó vezetékeket. Az akksi nem merül. Hézag jó. Gyertya kábel és pipa jó. Mindent kimértem többször is. A megszakító kalapácsi között viszont mindig van minimális áthúzás, és szép lassan besülnek. Zárlatot viszont nem találok. Valakinek van ötlete? Én kifogytam...
Ja, és az alapjárat és a karbi beállítása is jó, a főtengely szimmeringek pedig most lettek cserélve, csakúgy, mint a légszűrő és alevegő szívó gumicső. Tehát nem szív falsot, sem olajat.
Komment