Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS 250/1 villamosság

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    berlin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha jól van megcsinálva és tisztán van tartva nem fontos a forrasztás
    Ezt én is így gondolom,de hosszú távon jobb,ha le van forrasztva is. (szerintem)

    berlin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A vezeték hüvely csak a csavaros kötések alá való
    Én a sarukra is szoktam zsugorcsövet rámelegíteni. Szigetel és szebb,mint a szigetelő szallag. Én napi tíz órában autókat javítok,de a motoromnál (simson star) is így tettem.
    joker, és 2 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Ezt szinte azzal lehet lezárni, hogy ahány ház (mester), annyi szokás(fogás)! Mindenkinek van ami bevált. Aki szeret bogarászni az forraszt. Aki gyorsan jót akar, az speckósan krimpel.




      Ja! A gépjármű saru valóban úgy van, hogy a hátsó része a tehermentesítő szerepét tölti be. Csak sokan figyelmen kívűl hagyják ezt.

      Komment


        #18
        supermax eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A csúszósaru sem sértődik meg, ha rendesen be van forrasztva a kábel
        Ezt még én is forrasztani szoktam így laikusként.

        Jocó!
        Hogy áll a vezetékezés és töltés probléma? Szükséged van még piros kábelek bekötés fotóra?

        Komment


          #19
          Igen, szükség volna a fotóra Taluga! Még nem foglalkoztunk azóta a töltéssel. Vizsgázott a moci, meg vannak dolgok amit fontosabb volt megoldani... A tavasz már csak ilyen.

          Komment


            #20
            Szia Jocó!
            Csináltam fotókat, de ha nem látszana jól, gyorsan le is firkáltam a fő piros kábelek mászkálását...

            Click image for larger version

Name:	001.jpg
Views:	1
Size:	183.2 KB
ID:	137280Click image for larger version

Name:	002.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	137281Click image for larger version

Name:	Fénykép1102.jpg
Views:	1
Size:	199.5 KB
ID:	137282Click image for larger version

Name:	Fénykép1103.jpg
Views:	1
Size:	200.0 KB
ID:	137283Click image for larger version

Name:	Fénykép1104.jpg
Views:	1
Size:	199.1 KB
ID:	137284Click image for larger version

Name:	Fénykép1105.jpg
Views:	1
Size:	191.1 KB
ID:	137285

            Remélem hasznotokra lesz!

            Komment


              #21
              Köszönöm Taluga! Remek! Csak tudod mi a gond? A változatosság kedvéért a te motorodnak is más a színösszetétele a vezetékek terén...

              Komment


                #22
                Ettől vagyunk mi MZ-sek ilyen sínes társaság

                Egyébként az én gépem is most lett átvezetékezve, de ha ez megnyugtat, a gyári kábelek, amiket kidobáltam belőle sem stimmeltek teljesen a rajzhoz képest...

                Komment


                  #23
                  "sínes"? Akkor megnyugodtam, hogy nem vagyok egyedül a színek kavalkádjában!

                  Komment


                    #24
                    Bocsi a helyesírásért?
                    Most meg már ki sem javíthatom, mert lebuktattál
                    Utoljára szerkesztve a következő által: taluga; 2013 ápr. 30, 19:43.

                    Komment


                      #25
                      Sziasztok, egy kis tanács a rajzolvasáshoz, a színek megközelítőleg a gyári bekötést mintáznák. Elsősorban ne ezt keresd, hanem a kábel valós funkcióját, a szín mellékes. Honnan indul, hová kell mennie. A fesszabályzó beállításhoz annyit fűznék hozzá, a beálítandó feszütség+ fél voltra kellene állítani levett kupakkal, ugyanis kb ennyit esik a szabályzott fesz miután a helyére teszed a fémkupakot.

                      Komment


                        #26
                        Azt az elektromechanikus feszszabályzót ne írd le. Próbáltam eddig pár elektronikusat, de mindig visszatértem a régihez. Ezt oda állítom, ahova akarom. Annyi töltést csinál, amennyit akarom, hogy csináljon. Egy dologra kell figyelni, hogy az érintkezők ne égjenek be. Nagyon finoman be lehet állítani. Az MZ club fórumán az elektronika topikban keresgélj, ott leírtam bővebben, hogy hogyan kell jól beállítani. Nem 8,2V!!! Csak 7,2 lehet a max! Bekapcsolt lámpával olyan 6,5-6,9 közé próbáld belőni.

                        Komment


                          #27
                          Ezt a témát találtam a legközelebbinek a kérdésemhez. Tisztelettel érdeklődöm hogy nincs-e véletlenül valakinek egy felesleges 6V-os dinamó forgórésze TS250/1 hez? Tökéletesen megfelel egy leégett, szétégett, elkopott kommutátoros is, csak a kúpra felfekvő rész a fontos, a többi eszterga martalékává fog válni. Nem gondoltam ingyen természetesen, de egy használható jó alkatrészt sajnálnék szétforgácsolni.

                          Komment


                            #28
                            Szia! A színek kavalkádja minden gyártóra jellemző! A Te esetedben Bosch szín, és szám,kódolás esete forog fenn.
                            Ha az ember igényes "eredeti" új kábelköteget szeretne készíteni akkor irány egy autóbontó.
                            Onnan szerezni valami régi német autó kábelkötegét (opel , vw,stb) és máris kincsesbányád lesz az eredeti színösszeállításhoz.
                            Utoljára szerkesztve a következő által: richárd; 2013 dec. 01, 21:29.

                            Komment


                              #29
                              Szisztok!lenne egy kérdésem 6v mz dinamónál miért szikrázik illetve ég szét a fesszabályzó azon a felén ahol 3érintkező van ?
                              esetleg nem tennétek fel pár közeli fotót az előtét ellenállásról hogy hogyan kell bekötni?

                              Komment


                                #30
                                Sziasztok!

                                kérdésem lenne egy kicsit korábbi kérdéssel kapcsolatban.. A saját gépem ( MZ TS 250/1 '79 ) feltámasztásával kapcsolatban is villamossági gondjaim vannak. Amikor, a gyújtást lekapcsolom- csak helyzet jelző ég - az akkumlátor negatív pontja ( a biztosíték táblán ) a két réz tartó lemez és a biztosíték is melegszik lassan egyre jobban , valamint maga az akkumlátor is elkezd sisteregni. Valami rossz helyre van kötve? Még valami ,hogyan lehetne kimérni MZ 6V-s fesszabályzót házi körülmények között, helyes működés megállapítása végett.?

                                Előre is köszönve minden segítséget!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X