Vagy , mivel ekkora méretben nem készül "csak " utángyártott dugattyú , (egyébként a lengyel nem túl rossz ...) a dugó anyagminősége , vagy a stift általánosan acél mivolta miatt , - itt a hőtágulásbeli különbségekre gondolok , nem véletlenül készültek korábban a gyűrű pozícionáló stiftek bronzból vagy sárgarézből - a stift illesztése talán lazább a kelleténél így túlmelegedés(!) esetén megmozdulhat, a zömítéses oldalirányú biztosítás ellenére , ami a nem megfelelő, kenőanyag szegény üzemanyag , továbbá a túl szegényre állított karbi - nak is köszönhető.(mivel a kenőanyag a benzinbe van keverve , a kétüteműnél az üzemanyag "megvonás" egyet jelent a kenőanyag hiánnyal , és jöhet a túlmelegedés...)
Meg kell adni neki ,ami az övé . Főleg az így megnövelt hengerűrtartalom esetén . A kipufogó kiégése is annak melegedésére utal , az esetlegesen belőle visszaáramló forró gázok is meg tudják melegíteni a dugót , és gyűrűt hiszen a kipu nyíláson a gyűrűk is látszanak , esetleg a kipu eltömődése gátolhatja a kipufogást .....
De mindez csak feltételezés, hangos gondolkodás , ettől függetlenül esetleg derékszögelési hibákra is gondoltam , de ezt a használt dugó palástján lévő égéstermék (ha van !), lerakódások elhelyezkedéséből következtetni lehet .
Most hirtelen ennyi jutott az eszembe ....
Meg kell adni neki ,ami az övé . Főleg az így megnövelt hengerűrtartalom esetén . A kipufogó kiégése is annak melegedésére utal , az esetlegesen belőle visszaáramló forró gázok is meg tudják melegíteni a dugót , és gyűrűt hiszen a kipu nyíláson a gyűrűk is látszanak , esetleg a kipu eltömődése gátolhatja a kipufogást .....
De mindez csak feltételezés, hangos gondolkodás , ettől függetlenül esetleg derékszögelési hibákra is gondoltam , de ezt a használt dugó palástján lévő égéstermék (ha van !), lerakódások elhelyezkedéséből következtetni lehet .
Most hirtelen ennyi jutott az eszembe ....
Komment