Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS dobfék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Most épp nem találok a Jawa dobról képet de ha leveszed róla a jobb oldali takaró lemezt alatta nagyon szép bordák vannak.

    Itt látszik:

    JAWA 350 UNIVERZÁLIS kerék első-hátsó és alk.részei alkatrész webáruház | Motoralkatrész24 | Robogó és motor alkatrész, motor gumi webáruház

    Komment


      #17
      https://youtu.be/Cz16BqC_-UQ?t=16m8s

      Itt az egyik célpont, ahova megyünk. Ezért (is) megy az agyalás. 16 perctől látszik a hely rendesen.

      - - - Updated - - -

      Valóban több borda van a jawa dobon. Hm.
      Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Ott voltam én is valóban gyönyörű hely , igaz - vessetek rám követ - nem Jawával:

        Passo Falzarego:
        https://youtu.be/vHcuCGGFwvI

        ott 1:43-nál sikerült becsukni a jobb oldali tükrömet az út széle oszloppal
        sepy, Fergusson és Süpi kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          Szépet koppant a tükör. :-)

          - - - Updated - - -

          Merre mentetek tovább? Passo Pennes, Bolzano, Gardena Pass, Valparola, Cortina d'Ampezzo. Van valami amit nem szabad errefelé kihagyni, és van olyan, amit jobb, ha elkerülünk? Hol vannak keményebb emelkedők?

          Komment


            #20
            Faaker See-ről indultam , csak egy napos guriga volt a Dolomitokban.
            errefelé jártam:
            https://goo.gl/maps/Jvsh8
            alulról jöttem az SS52-Belluno aztán föl P. di Falzarego Drei Zinnen (az egy kicsit meredek de azért szoci géppel is mászható) aztán Cortina , végül Silian - Hermagor és vissza Faak am See
            Meszebbre egy nap alatt nem jutottam , az utak jók a környék csodálatos. Igazából olyat nem találtam amit kerülni kellene. Megjártam még máskor az Isonzó völgyét is , az egy kicsit vadregényesebb, de az is gyönyörű. Most tavasszal egy hosszú hétvégét tervezünk Szlovéniába, Bled , tengerpart , Mangart.

            Komment


              #21
              Az Isonzó nekem is tetszett. A Sillian, Hermagor szakasz is pazar.

              Ha a Mangart-ig elmentek, akkor érdemes felmenni a csúcsra. Lehet, hogy pár euro-t elkérnek, de nagyon szép.
              Ha a Predel viadukt után balra fordulsz, akkor lesz egy jópofa vár. Érdemes megállni, és megnézni. Utána meg szerpentin, és a tó. Szabad strand. Ha jó idő van, akkor lehet egy jót pancsolni. Pont olyan meleg a víz, mint a Balaton. (áprilisban...) Utána meg pár km-re ott van a Raccolana völgy. Az is megér pár liter benzint.

              Komment


                #22
                Gesszti! A homokszóróból a küllőzés és utána az esztergályos kerékcsapágy és inkább a szürke ferrodor legalább is nekem ez nem fényesedett ki.Igaz én nem jártam akkora hegyekben. A kétkulcsos biztosan jobb és valóban a jobbos takarót ha eltávolítod javul a hűtés. Nem ront rajta ha mint az igazi túra gépeken lévő légterelőt teszel az első fékhez.Nézelődj ha már oly gyönyörű tájakon motorozol!

                Komment


                  #23
                  Küllőzés...

                  Nagy szentségtörés lenne, ha fognám a bontott küllőket, lecsiszolnám, és szürkére lefesteném őket mondjuk keréktárcsa festékkel? Amiket mostanában árulnak "krómozott"-ként nagyon nem bizalomgerjesztők. Némelyikről körömmel le lehet pattintani a krómot.

                  Komment


                    #24
                    miért nem jó a horganyzás ?
                    sepy kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      mondjuk keréktárcsa festékkel
                      Szerény véleményem szerint nem lenne szép az eredmény. Nagyon nem...
                      -t5- kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Helyben nem tudok horganyzót. Ahol legutóbb küllőt horganyoztattam, meg felét elkeverték.

                        Komment


                          #27
                          Nem úgy gondoltam,hogy visszarakod a régit úgy ahogy volt, vagy a festést. Én többre becsülöm az eredeti küllőt mint amit mostanság adnak.Én fúrógépbe befogva csiszolgattam őket finom vászonnal horganyozás előtt és úgy lett újra fűzve 1 db.-ot kellett pótolni.Pedig az idő vasfoga alá ment már a gyári krómnak az enyémen is. 43 év! a TS pedig fiatalabb kifizetőbb a gyárit megmenteni és ha a ráf is fel lesz polírozva és ha a dobot gyöngyszóratnád nem homokoltatnád még szebb lenne. Azt a későbbiekben könnyebb lenne takarítani is.Még talán sokan tuning végett leesztergálják a dogot símára és úgy polírozzák! Lehet,hogy szebb / már akinek/ csak 2 dologról megfelejtkeznek egyik gyengítik a dobot a másik pedig kisebb lesz a hűtő felülete. Bocs de ez az én véleményem mely nem sokat számít csak csacsogok.

                          Komment


                            #28
                            gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Nagy szentségtörés lenne, ha fognám a bontott küllőket, lecsiszolnám, és szürkére lefesteném őket mondjuk keréktárcsa festékkel?
                            Én ezt csináltam csak ezüst hemmörájttal Kép 12 /29 a(z) <span class="normal">Jelen állapotában</span> albumból

                            Komment


                              #29
                              sepy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Én fúrógépbe befogva csiszolgattam őket finom vászonnal horganyozás előtt és úgy lett újra fűzve 1 db.-ot kellett pótolni.Pedig az idő vasfoga alá ment már a gyári krómnak az enyémen is. 43 év! a TS pedig fiatalabb kifizetőbb a gyárit megmenteni...
                              Addig stimmel, hogy fúrógépben megcsiszolom őket. Aztán, hogy milyen bevonat lesz, arra még alszom egyet. A TS-is 40 éves. Nem sokkal fiatalabb. :-)

                              Komment


                                #30
                                Nagy szentségtörés lenne, ha fognám a bontott küllőket, lecsiszolnám, és szürkére lefesteném őket mondjuk keréktárcsa festékkel?
                                Ha már festessz, akkor inkább horganyspray.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X