Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS dobfék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Mivel krómozott küllők voltak, és nincs róluk 100%-ban eltávolítva a króm, így a horganyzás se biztos, hogy jó ötlet.
    taluga kedvelte ezt.

    Komment


      #62
      Végre kezd kerék formája lenni. :-)
      Titus, wsievers és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #63
        Végre kezd kerék formája lenni. :-)
        Szép kerék!
        Egyszer majd én is neki állok az enyémeknek. Most még elfogadható állapotúak. Ugyanúgy,mint pl. a króm részek. Néhány rozsdapötty miatt nem szedem le az eredeti krómot, csak azért, hogy tökéletesen csillivilli legyen.
        supermax és sepy kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Végre kezd kerék formája lenni. :-)
          Jól néz ki. Nem akarod felpolírozni? Én azzal szórakozok 2 hete az ES-nél de megérte:
          Click image for larger version

Name:	20150311_160823.jpg
Views:	1
Size:	182.5 KB
ID:	144168Click image for larger version

Name:	20150327_223932.jpg
Views:	1
Size:	185.5 KB
ID:	144169Click image for larger version

Name:	20150331_235431.jpg
Views:	1
Size:	190.4 KB
ID:	144170Click image for larger version

Name:	20150407_002233.jpg
Views:	2
Size:	193.2 KB
ID:	144171

          Mondjuk nem lett tökéletes, mert gép híján kézzel csiszoltam és a felnit küllők között, vagy a fékdobot a hűtőbordák között felcsiszolni elég idegőrlő mutatvány. Viszont sokkal szebb mint volt
          Viszont a küllőket meg sem próbáltam letakarítani. 155Ft-ért találtam küllőt+anyát darabját és direkt 74-et rendeltem mert sejtettem, hogy valami nem lesz jó és be is jött a számítás, mert 1 anyával kevesebbet küldtek véletlenül, meg 1 anyában hibás a menet.
          Titus, supermax és 8 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #65
            Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Nem akarod felpolírozni?
            Nem vagyok az a polírozgatós típus. Tetszik ez nekem így is a nyers valójában. Kicsit szú ette, kicsit foltos, kicsit karcos. Pont olyan, mint egy 40 éves vas. :-)
            Titus, és kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              Pont olyan, mint egy 40 éves vas. :-)
              Pedig alu

              Így utólag belegondolva lehet egyszerűbb lett volna nekem is előbb homokszóratni és utána csiszolgatni. Nem kellett volna az oxidréteggel veszekednem annyit. De a csiszolópapír olcsóbb volt mint a homokszórás....

              Komment


                #67
                2000 Ft-ért szórtak le 2 kereket, és egy sárvédőt. Ez a ráf, amiben az új küllők vannak, vastagon fehérre volt festve valami radiátorzománccal. Elég finoman dolgozik a srác, nem veri agyon homokkal a felületeket, mint néhány "nagy" homokszórós.

                Komment


                  #68
                  gyszerűbb lett volna nekem is előbb homokszóratni
                  Akkor kétszer annyit kellene csiszolni,vagy reszelni.

                  Alut szerintem nem szabad homokkal megszórni rendkívül érdes felületet kap tőle,esetleg egy durván öntött hengerfejet,de utána nagyon koszolódik és tisztíthatatlan!
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #69
                    Van azért különbség homokszórás, és homokszórás közt is. Nem mindegy az anyag, a szórópisztoly, a légnyomás, és a szaki hozzáállása se.

                    Komment


                      #70
                      mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Alut szerintem nem szabad homokkal megszórni rendkívül érdes felületet kap tőle,esetleg egy durván öntött hengerfejet,de utána nagyon koszolódik és tisztíthatatlan!
                      ...egy próbát ? küldesz valami nagyon rondát

                      Komment


                        #71
                        Alut szerintem nem szabad homokkal megszórni rendkívül érdes felületet kap tőle,esetleg egy durván öntött hengerfejet,de utána nagyon koszolódik és tisztíthatatlan!
                        Igen, az alut általában üveggyönggyel szórják, az nem hagy olyan érdes felületet. De tisztítani azt is nehéz. Meg az alut úgy általában nehéz tisztítani. Nekem legjobban a féktisztító spray vált be, de az sem tökéletes.

                        Komment


                          #72
                          szódabikarbónát próbálta már valaki ?

                          Komment


                            #73
                            Igen. Alkatrészek tisztításához elég jó. Régi porraloltókból szépen össze lehet gyűjteni.

                            Komment


                              #74
                              küldesz valami nagyon rondát
                              Ezek szerint nem jól tudom?

                              Nem sok homokolást láttam aluból,de azok durvák voltak.Én inkább reszelek,csiszolok és polirozok.
                              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                              Komment


                                #75
                                Gesszti! Mikor össze áll a gép akkor bánod azt a" kevés ?" melót mit megspóroltál. Főleg így ,hogy Alu. a ráf nem is kell krómozni a szépségért és utána is könnyebb a takarítása.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X