Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS dobfék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #46
    2 este ráment a küllők csiszolgatására, de még mindig ótvar rondák. :-/ Ahol megmaradt a króm, ott jó. Ahol lepattant, ott meg ugye rozsdás. Kb. fél négyzetméter csiszpapírt használtam el a 40 küllőre eddig.

    Kinek milyen bevált módszere van, amivel értelmesen le lehet őket csiszolni?

    Ja, és mi van a küllőanyákkal? Beleraktam őket egy küblibe, melléjük egy kis szóróhomok, és éles kavicsok. Nagyjából szépek lettek, de azért nem olyan igaziak. Lehet, hogy mégis új küllők lesznek.

    Komment


      #47
      Kinek milyen bevált módszere van, amivel értelmesen le lehet őket csiszolni?
      Én drótkorongozni szoktam. (házi gyártmányú mosógépmotoros bakköszörűre szerelt drótkoronggal, amit meg is szoktan élezni néha egy köszörűkoronggal)
      CZsolti, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #48
        Én drótkorongozni szoktam. (házi gyártmányú mosógépmotoros bakköszörűre szerelt drótkoronggal, amit meg is szoktan élezni néha egy köszörűkoronggal)
        Én is drótkorongoztam. A fúrót finoman satuban rögzítettem, beállítottam egy fix fordulatra (nem kellett tul nagy) és adagoltam neki a küllőket
        dongos78 kedvelte ezt.

        Komment


          #49
          Nekem a Csatári - féle küllőkkel nem volt gondom , inkább újat tettem mert a csiszolgatott darabok a felületkezelés hiányában hamar megrozsdáltak . Igaz hogy az újak "csak" horganyzottak , de ha igaz a pannónián gyárilag sem volt krómozva mint a jawa-n , vagy az MZ-n (azért azok profibban meg voltak csinálva...) Ha jól emlékszem 11ezer volt a két kerékre való küllő anyával +4db .
          dkari kedvelte ezt.

          Komment


            #50
            gyárilag sem volt krómozva mint a jawa-n , vagy az MZ-n

            Ha jól tudom a Jawa sem volt krómozva gyárilag. De a mai után gyártottaknál bármelyik előfordulhat.
            Mikor újakat vettem rá felpolíroztam őket de egy év után vissza mattult. Most négy év után már van köztük rozsdás is.
            Bár ez lehet attól is hogy zárlatos lett az akkum és szépen a sav ahogy kifolyt a menetszél ráterítette a hátsó részre
            Persze volt túlfolyó csövem de miért is ne pont le volt csúszva a helyéről.

            A küllő anyákat is políroztam de azok valóban krómozva voltak és valamiért sokkal jobban bírják a strapát mint a küllő.
            Anyákból nem is kellett újakat vennem.

            Múltkor én is számolgattam és nem biztos hogy megéri a ráfordított energiát a régiek csiszolgatása festegetése.
            A csiszoló papír a drótkorong a festék árából már majdnem kijön egy kerékre az új.
            Persze gondolom ezek alapból is vannak otthon de az idő...
            A legutóbb csak azért festegettem mert kellett egy dobfékes kereket befűznöm műszakira és az úgy is csak addig van a motoron.

            Komment


              #51

              3x álltam neki, mire ilyen lett. Drótkefe, smirgli, flex, fúrógép... Hogy álmodna Honeckerrel, aki kitalálta, hogy lehet küllőt gyártani nem rozsdamentes anyagból...

              Most már csak a bevonat a kérdés. Horganyzónál, vagy krómozónál mennyi szokott elveszni egy ilyen adag küllőből. 3 db-ot készítettem pluszban, vajon elég lesz? :-)
              Vagy fújjam le horgany/czink sprével?
              St.Z.350, OdinHEM és sepy kedvelte ezt.

              Komment


                #52
                Vagy fújjam le horgany/czink sprével?
                Halgass Jokerre!!!!!!
                "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                Komment


                  #53
                  Vagy fújjam le horgany/czink sprével?
                  Kár lenne ennyi befektetett munka után...
                  mátéapu kedvelte ezt.

                  Komment


                    #54
                    Ha jól tudom a Jawa sem volt krómozva gyárilag. De a mai után gyártottaknál bármelyik előfordulhat.
                    Mikor újakat vettem rá felpolíroztam őket de egy év után vissza mattult.
                    A krómozott felnis Jawáknál és Czetkáknál krómozva volt a küllő is(a küllő rézbevonat nélkül), az aluráfos Czetkánál horganyozva volt.

                    - - - Updated - - -

                    Most már csak a bevonat a kérdés. Horganyzónál, vagy krómozónál mennyi szokott elveszni egy ilyen adag küllőből. 3 db-ot készítettem pluszban, vajon elég lesz? :-)
                    Fűzd fel egy vékony rézdrótra az anyákat, A küllőket meg kösd össze, ott ahol nem látszik, a menetnél és a fejnél közvetlen(mint egy lánctalpat, vagy szőnyeget szépen sorban).
                    sepy és dkari kedvelte ezt.
                    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                    Komment


                      #55
                      A krómozott felnis Jawáknál és Czetkáknál krómozva volt a küllő is (a küllő rézbevonat nélkül), az aluráfos Czetkánál horganyozva volt.
                      Akkor én eredetileg nem a 638-as küllőit kaptam. Bár nem is volt más.

                      Komment


                        #56
                        A napokban horganyoztattam simson küllőket és anyákat, visszakaptam 36 küllőt és 34 anyát, mondta a nő hogy a többit nem találja ne haragudjak. Megdicsértem hogy szép a horgany, eltettem a cuccokat és mondtam hogy majd fizetek ha megkapom a maradék két anyát is. 20 perc alatt meg is találta a 6 kilónyi M6x15 ös csavarok között
                        Titus, sepy és 5 további látogató kedvelte ezt.

                        Komment


                          #57
                          Végülis vettem új küllőket...

                          Szóval kértem 36 küllőt a harmadik motorosboltban. (60 km-t autóztam érte...) Á, nem. Mégis kérek 37-et, hogy legyen egy tartalék. Mondtam a boltosnak. Ő mondta, hogy felesleges, elég lenne annyit vinnem, amennyi tényleg kell, de ha kell, akkor ad 37-et. Adjon. Szóval most este nekiálltam befűzni. Szerintetek mennyi volt rossz? Kettő vazze... Kettő. Hogy állna a farkába egy küllő a meggyártójának, aki ilyen gagyi menetet rakott rá, amire nem lehet rátekerni az anyát.

                          ...sebaj. Az első boltban volt 3 db küllő, remélem azt kedd délutánig nem viszik el tőle. Az csak 2 km-re van a munkahelytől. A második boltban csak rendelésre 72 db, vagy semmi.

                          Komment


                            #58
                            Gesszti ha jót akarsz a régieket amit oly szépen megcsiszoltál horganyoztasd le és műszer olajos csomagolásba tedd el.Hidd el kell az még!

                            Komment


                              #59
                              Az lesz. Csak itt helyben (rövid átfutással) nem találtam horganyzót. Így most össze tudom rakni az első kereket, a régi küllők elmennek ráérősbe horganyzóhoz, vagy krómozóhoz, és mire odaérek, hogy építek egy hátsó kereket, arra lesznek faxa küllőim.

                              Ezek az új küllők meg olyanok, amilyenek. Idénre van tervezve kb. 2-3000 km ezzel a motorral. Ennyit csak kibírnak. A moci fűtött, száraz helyen áll. Esőben/párában nem hozom ki. Talán nem rozsdásodnak el túl hamar.

                              Komment


                                #60
                                Ne krómoztasd felesleges és kevésbé tartós!.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X