Közlemény

Collapse
No announcement yet.

MZ TS dobfék

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #91
    gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Csini, nem? -)
    Az bizony!
    Látom a Robi 55 is ott figyel, hálás kis masina az is...

    Komment


      #92
      Azaz... Robi 55. Szerintem az egyik legjobb kiskerti kapálógép. Könnyű, praktikus. Tavaly előtt kapott új kapacsonkokat, tavaly kapott új dugót, és hengert, idén új csapágyakat a hajtóművébe. 1988-ban vettük. Még az eredeti főtengely van benne.

      ...de sokan piszokul tudják utálni, mert ha nincs megbecsülve, akkor nagyon tudja szívatni a júzert. :-)

      Komment


        #93
        gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Azaz... Robi 55
        Nincs véletlenül tapasztalatod utánfutós használattal kapcsolatban?
        Szeretnék hozzá Terra utánfutót, mert előfordul, hogy pl. trágyát kellene hordani a kertbe, stb.
        Csak nem tudom, mennyire elég hozzá a teljesítménye.
        (Volt aki már keményen lehurrogott miatta, hogy ez nem jó semmire, nemhogy utánfutót húzni. Persze tapasztalata nem volt még ilyen géppel...)

        Komment


          #94
          Nos, az indulással lesznek problémák, de ha már lendületben van, és nincs túl nagy emelkedő, akkor jó lehet. Utánfutózni jobb egy kuplungos, legalább 4 lovas briggs, vagy indián. Ha meg is próbálod ezzel, akkor minél kisebb kereket szerezz rá.

          Annál mindenképp jobb, mintha talicskával kellene tologatni.

          Gyerek koromban még foglalkoztunk malacokkal, meg nyulakkal. Rendszeresen ezzel mentem a táposhoz takarmányért (3-4 km, aszfalt, lájtos emelkedő) kb. 200 kg tápot szoktam vele egyszer-egyszer elhúzni. Rendes, gyári robi pótkocsi volt hozzá.

          Komment


            #95
            gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Utánfutózni jobb egy kuplungos
            igazad van, ebből a szempontból is bajos lehet a Robi 55-tel utánfutózni.
            A megállás is tréfás lehet az automata kuplung miatt. Mire lepörög a motor a kellő fordulatra és old a kuplung, megtesz egy nagyobb távolságot.

            Komment


              #96
              dongos78 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              i Mire lepörög a motor a kellő fordulatra és old a kuplung, megtesz egy nagyobb távolságot.
              Na ez az, amivel sose volt probléma. :-))

              Komment


                #97
                Gondolkodtam a hátsó fék betétein. Eléggé el voltak kopva. Ragasztást kb. 50 km-re tudtam volna intézni, így az útiköltség drágította volna. Vettem hát mza gyártmányú betéteket. Van valakinek tapasztalata ezekkel?

                Komment


                  #98
                  Kész a hátsó kerék is. Új fékbetétek, csapágyak, dob szabályozva, nem új, de jó gumi, kulcs, és a mostanában népszerű fékpofa-csapok takarítva, zsírozva. Nagyon ígéretesnek tűnik. Úgy rá tudom állítani a féket, hogy a pedált kb. 2 cm-t lenyomva, már kézzel nem fordítható el a kerék.

                  Érdekes, hogy a bal csapágy alá kellett tennem egy 1 mm-es távtartót, mert valamiért annyival hosszabb volt a cső. Ezért szorultak nekem a legutóbb beszerelt csapágyak. Most szépen, finoman forognak akkor is, ha össze vannak húzva csavarral.

                  Érdemes figyelni erre a hézagolásra, ha valaki csapágyakat cserél.

                  Komment


                    #99
                    gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    [ATTACH=CONFIG]27340[/ATTACH]

                    Összeraktam. Beállítva még nincs, csak "előszerelve".

                    Csini, nem? -)
                    Bocsi h bele szólok de jól van feltéve a gumi, és nincs véletlenül megfordítva?

                    Komment


                      RedBull477 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Bocsi h bele szólok de jól van feltéve a gumi, és nincs véletlenül megfordítva?
                      Nincs fordítva. Ez direkt ilyen, forgásirányos első gumi.

                      Komment


                        gesszti eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Nincs fordítva. Ez direkt ilyen, forgásirányos első gumi.
                        [emoji2] jó gumi, és a munka is dicséretre méltó [emoji4]

                        Komment


                          Egy kis segítségre lenne szükségem. Bár nem dobfék de közvetlenül mellette van és nem is TS de végülis ez a rész az ES-en is ugyanolyan. A hátsó bakelit láncvédőről lenne szó. Elég rondán elkoszolódott és ráadásul elég mélyen is. Van valakinek valami ötlete, hogy hogyan lehet felújítani anélkül, hogy festeni kéne? Click image for larger version

Name:	20150420_133311.jpg
Views:	1
Size:	185.9 KB
ID:	144300
                          Próbáltam kicsiszolni belőle de nem nagyon engedte magát. Picit javított a helyzeten, de túl mélyen van.
                          A teleszkóp rögzítő félköröket elég volt csak átpolírozni, a polírozás ezt is fényessé teszi de minden hibát kiemel mégjobban.

                          Komment


                            Üveggyöngyöztesd meg akkor homogén lesz.

                            Komment


                              Kövezzetek meg, de én megcsiszolnám 200-as, vagy környéki smirglivel, aztán jó sűrű, fényes fekete trinát zománcot neki. Nekem így van kb. 15 éve. Közelről nem szép, de kb. 1 méterről már egész esztétikus.

                              Komment


                                Üveggyöngyöztesd meg akkor homogén lesz.
                                Köszi! Attól nem csattan el? Meg jobban örülnék valami házilag kivitelezhető megoldásnak ami pénztárca kímélőbb, de ha nagyon nem jutok semmire akkor marad a gyöngyözés.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X