Ezzel a c2 - és jelölés nélküli csapággyal most megfogtál, mert egyik helyen kisebb hézagúnak írják a c2-t, a másik helyen meg azt írják (pl. egy szie-n íródott tankönyvben...) hogy a c2 a normál. Utánajárok...
Ugyanakkor továbbra is azt mondom, hogy ezekbe a kerekekbe nyugodtan mehet a c3 csapágy. Egyrészt nem is drágább, mint a jelölés nélküli, másrészt a gyártási pontosság (vagy inkább pontatlanság) valamint az 50-60 év használat, sok szét-össze szerelés során szerzett sérülések, deformációk miatt. Sokkal nagyobb az esély egy jól guruló kerékre c3-al. Az az 5 tized kotyogás meg az ég adta világon semmilyen problémát nem okoz. Sőt. Ez indikálja a helyes összerakást.
(bár sokszor megfogadtam, hogy nem pof@zok bele pannoniás dolgokba... így be is fejeztem a témát, bocsi, hogy beleszóltam! :-)
Ugyanakkor továbbra is azt mondom, hogy ezekbe a kerekekbe nyugodtan mehet a c3 csapágy. Egyrészt nem is drágább, mint a jelölés nélküli, másrészt a gyártási pontosság (vagy inkább pontatlanság) valamint az 50-60 év használat, sok szét-össze szerelés során szerzett sérülések, deformációk miatt. Sokkal nagyobb az esély egy jól guruló kerékre c3-al. Az az 5 tized kotyogás meg az ég adta világon semmilyen problémát nem okoz. Sőt. Ez indikálja a helyes összerakást.
(bár sokszor megfogadtam, hogy nem pof@zok bele pannoniás dolgokba... így be is fejeztem a témát, bocsi, hogy beleszóltam! :-)
Komment