Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gumi méretek

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Gumi méretek

    Szép napot mindenkinek az lenne a kérdésem hogy 19-colos felnire /t5h/ milyen méretű külsőt ajánlatos feltenni. Hátul 3.50 -es van azzal nincs gondom de elől 3.25-ös heidenau gumim van ami olya mintha nem rávaló lenne. Menetközben lehet érezni hogy üt és lehet is látni hogy kb 15 cm-es szakaszon teljesen bele van feküdve a felnibe a gumi,a többi részen pedig kintebb van.Válaszokat előre is köszi.

    #2
    A Heidenau pedig relatíve jónevű abroncsgyártó.

    A Pannoniára a 19x 3; 3,25 és 3,5 nekem simán felment (ezt a hármat próbáltam eddig, igaz más gyártóktól) és rendesen felfeküdt. Most elöl és hátul is 3,25 van fent, ráadásul maláj gyártmány, mert csak az volt a boltban amikor mentem...

    Nem lehet hogy az abroncsod selejt vagy sérült? Ha nem egyenletes körben, akkor nem csoda hogy üt, a kérdés szerintem hogy miért nem fekszik fel.
    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

    Komment


      #3
      kollarg-al értek egyett. Szerintem is a gumival van a hiba. Nekem Fortune gumik vannak fent és tökéletesek. Elöl 3,25 hátul 3,5-ös van és tökéletesen szuperál. De viszont nem értem, ha felvan pumpálva a gumi rendesen akkor a peremre fel kellene csúsznia a guminak és szépen egyenletesen neki feszülnie a felninek. Vagy öntési hiba történt és a selejt helyett eladták neked.
      Még egy kérdés. A gumit most vetted, vagy már régóta használod? Ámbár véleményem szerint mihamarabb cseréld le önmagad és a motor épsége miatt.

      Komment


        #4
        A motorral együtt vettem de nem volt rajta a felnin,vettem egy új felnit arra tettük fel de már akkor láttuk hogy vmi nem stimmel.azon a 15cm-en kivül egésszen körbe olyan mintha vmi kitartaná a gumit.

        Komment


          #5
          Ez a Fortune mennyire jó gumi?Ha jól láttam a neten ez a legolcsóbb.....

          Komment


            #6
            Nekm volt 3,50 elől 4,10 hátul éppen elfért de nem volt rendellenes a menettulajdonság ilyen nagy méretekkel.

            Komment


              #7
              Kérném szépen ha felteszünk egy gumit otthon a háztájiban akkor be szoktuk igazítani, tehát ha bepattintottuk a legutolsó kis darabot amivel végülis meg kell küzdeni, akkor az nem illeszkedik be annyira mint a többi rész, sőt az ellenkező oldalon még jobban behúzza a gumit.
              A gumin általában van egy körkörös anyagában csík ami azért van hogy be tudjuk igazítani a helyére ( házicentírozni) valószínű erre nem figyeltél a felrakásnál.
              Gumit leengedni, vastagon megáztatni szappanos vízzel, és helyére igazgatni, felpumpálni és jó lesz.
              Gumit leengedni, vastagon megáztatni szappanos vízzel, többször körbetaposni és talán magától beáll.
              movisz, kollarg és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                emu hozzászólásában van az igazság...
                A guminak semmi baja...
                Én ezt igy szoktam:
                1. egyik oldalról felteszem a gumiabroncsot
                2. Körbeszórom belűlről hintőporral amit kézzel körbe is kenek, hogy mindenütt legyen
                3. Beteszem az a belsőt, figyelek hogy mindenütt jól illeszkedjen, és a szelepet behúzom a helyére, rákapatom a biztosító anyát
                4. A szeleppel ellenkező oldalon kezdek szerelni, és mindkét irányban körbe egyenletesen taposom be a külsőt
                5. Mikor a vége ( a szelep)felé közeledek, arra figyelek, hogy körben a mélyágyban legyen a gumi pereme
                6. gumikalapáccsal a szelepnél is beigazítom a gumit( óvatosan mindíg ahol csúszik be a perem mögé a perem mellé a gumira kell ütni, amig a felni peremén át nem ér a gumi pereme-nem feszgetjük csavarhúzóval, gumiszerelő vassal, stb!)
                7. A lényeg: kb az üzemi nyomás felére fújom fel, ezután a kereket 2 kézbe véve elkezdem a földhöz ütögetni a futófelületével, lassan körbe forgatva(odafigyeléssel, mert elég jól pattog ), amig a perem szélét jelző csík nincs mindenütt a felni pereme felett.
                Ezek után nekem nem szokott gond lenni a gumi ütésével...
                zahi, movisz és 8 további látogató kedvelte ezt.
                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                Komment


                  #9
                  Nekem nagyon bevált a Fortune gumi. Már több mint 1500 kilómétert mentem vele és semmi probléma, a kanyarokat úgy tudom vele szedni, hogy a lábtartóm gumija csuszolja a talajt. Múltkori túra alkalmával kidurrant a belső gumi. Probléma nélkül szét szedtem. Megjavítottam, majd vissza bele én egy kis pici technikát alkalmazva egy kis gépzsírt kenek a felni peremére így kézi erővel rá tudom préselni és csak a legvégén kell egy kis segéd eszköz a felrakáshoz. Majd felállítom és ahogyan a gumi pereme belül van a felni méjedésében felpumpálom és tökéletesen felfekszik. Nincsis vele semmi probléma.
                  Utoljára szerkesztve a következő által: Kopaszka; 2012 ápr. 18, 18:46.

                  Komment


                    #10
                    Szia Kopaszka!
                    Es milyen méretű gumikat használsz elöl ,hatul?

                    Komment


                      #11
                      Kopaszka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      én egy kis pici technikát alkalmazva egy kis gépzsírt kenek a felni peremére így kézi erővel rá tudom préselni
                      Erőssen protestálnék.
                      Az a gépzsír arra jó hogy ellentétben az elpárolgó szappanos vízzel örökös kenést ad a gumi és a felni között, vagyis minden gyorsításnál és fékezésnél a gumi megcsúszik a felnin majd a végén kitörik a szelep, és hát a Szőke Kólából idézve "az a szopás"
                      Mellékhatásként a zsír az összes koszt, port odavonzza.

                      Komment


                        #12
                        Kedves emu-----szerintem fogalmazhattál volna kicsit "erősebben "is

                        Komment


                          #13
                          Elnézést, egy másik fórumon szeretett főnökünk neve Erőss, és ezért ezt a szót mindig így írjuk.

                          Komment


                            #14
                            Szia LC 9246!
                            Elöl 3,25 és hátul 3,50-est.




                            Nem akarok kötöszködni emu, de amikor javítottam a belsőt, le kellett, hogy tegyem a földre a kereket és lábbal taposni befele a gumit, mert úgy hozzátapadt a felnihez.

                            Komment


                              #15
                              Szia!
                              Ezt te Pannónián használod ,ha igen akkor ,hogy hogy ilyen vastag gumikkal? Nem fogja vissza a motor sebességét??

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X