Szép napot mindenkinek az lenne a kérdésem hogy 19-colos felnire /t5h/ milyen méretű külsőt ajánlatos feltenni. Hátul 3.50 -es van azzal nincs gondom de elől 3.25-ös heidenau gumim van ami olya mintha nem rávaló lenne. Menetközben lehet érezni hogy üt és lehet is látni hogy kb 15 cm-es szakaszon teljesen bele van feküdve a felnibe a gumi,a többi részen pedig kintebb van.Válaszokat előre is köszi.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gumi méretek
Collapse
X
-
A Heidenau pedig relatíve jónevű abroncsgyártó.
A Pannoniára a 19x 3; 3,25 és 3,5 nekem simán felment (ezt a hármat próbáltam eddig, igaz más gyártóktól) és rendesen felfeküdt. Most elöl és hátul is 3,25 van fent, ráadásul maláj gyártmány, mert csak az volt a boltban amikor mentem...
Nem lehet hogy az abroncsod selejt vagy sérült? Ha nem egyenletes körben, akkor nem csoda hogy üt, a kérdés szerintem hogy miért nem fekszik fel.There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
-
kollarg-al értek egyett. Szerintem is a gumival van a hiba. Nekem Fortune gumik vannak fent és tökéletesek. Elöl 3,25 hátul 3,5-ös van és tökéletesen szuperál. De viszont nem értem, ha felvan pumpálva a gumi rendesen akkor a peremre fel kellene csúsznia a guminak és szépen egyenletesen neki feszülnie a felninek. Vagy öntési hiba történt és a selejt helyett eladták neked.
Még egy kérdés. A gumit most vetted, vagy már régóta használod? Ámbár véleményem szerint mihamarabb cseréld le önmagad és a motor épsége miatt.
Komment
-
Kérném szépen ha felteszünk egy gumit otthon a háztájiban akkor be szoktuk igazítani, tehát ha bepattintottuk a legutolsó kis darabot amivel végülis meg kell küzdeni, akkor az nem illeszkedik be annyira mint a többi rész, sőt az ellenkező oldalon még jobban behúzza a gumit.
A gumin általában van egy körkörös anyagában csík ami azért van hogy be tudjuk igazítani a helyére ( házicentírozni) valószínű erre nem figyeltél a felrakásnál.
Gumit leengedni, vastagon megáztatni szappanos vízzel, és helyére igazgatni, felpumpálni és jó lesz.
Gumit leengedni, vastagon megáztatni szappanos vízzel, többször körbetaposni és talán magától beáll.
- 4 likes
Komment
-
emu hozzászólásában van az igazság...
A guminak semmi baja...
Én ezt igy szoktam:
1. egyik oldalról felteszem a gumiabroncsot
2. Körbeszórom belűlről hintőporral amit kézzel körbe is kenek, hogy mindenütt legyen
3. Beteszem az a belsőt, figyelek hogy mindenütt jól illeszkedjen, és a szelepet behúzom a helyére, rákapatom a biztosító anyát
4. A szeleppel ellenkező oldalon kezdek szerelni, és mindkét irányban körbe egyenletesen taposom be a külsőt
5. Mikor a vége ( a szelep)felé közeledek, arra figyelek, hogy körben a mélyágyban legyen a gumi pereme
6. gumikalapáccsal a szelepnél is beigazítom a gumit( óvatosan mindíg ahol csúszik be a perem mögé a perem mellé a gumira kell ütni, amig a felni peremén át nem ér a gumi pereme-nem feszgetjük csavarhúzóval, gumiszerelő vassal, stb!)
7. A lényeg: kb az üzemi nyomás felére fújom fel, ezután a kereket 2 kézbe véve elkezdem a földhöz ütögetni a futófelületével, lassan körbe forgatva(odafigyeléssel, mert elég jól pattog ), amig a perem szélét jelző csík nincs mindenütt a felni pereme felett.
Ezek után nekem nem szokott gond lenni a gumi ütésével..."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 10 likes
Komment
-
Nekem nagyon bevált a Fortune gumi. Már több mint 1500 kilómétert mentem vele és semmi probléma, a kanyarokat úgy tudom vele szedni, hogy a lábtartóm gumija csuszolja a talajt. Múltkori túra alkalmával kidurrant a belső gumi. Probléma nélkül szét szedtem. Megjavítottam, majd vissza bele én egy kis pici technikát alkalmazva egy kis gépzsírt kenek a felni peremére így kézi erővel rá tudom préselni és csak a legvégén kell egy kis segéd eszköz a felrakáshoz. Majd felállítom és ahogyan a gumi pereme belül van a felni méjedésében felpumpálom és tökéletesen felfekszik. Nincsis vele semmi probléma.Utoljára szerkesztve a következő által: Kopaszka; 2012 ápr. 18, 19:46.
- 3 likes
Komment
-
Kopaszka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseén egy kis pici technikát alkalmazva egy kis gépzsírt kenek a felni peremére így kézi erővel rá tudom préselni
Az a gépzsír arra jó hogy ellentétben az elpárolgó szappanos vízzel örökös kenést ad a gumi és a felni között, vagyis minden gyorsításnál és fékezésnél a gumi megcsúszik a felnin majd a végén kitörik a szelep, és hát a Szőke Kólából idézve "az a szopás"
Mellékhatásként a zsír az összes koszt, port odavonzza.
- 6 likes
Komment
Komment