Nálam a következőt jelenti a felsoroltak: Az én defektjavítóm egy spré mit a szelepre csatlakoztatsz defekt esetén / pl. ha fel vagy málházva és egyedül vagy / bele nyomatva az anyagot azt lecsvarva mihamarabb told a gépet egy kicsit,hogy az anyag lötty körbe follyon a belsőbe!!! Felülsz mivel közben kb, 3/4 részre felfújja a gépet mit a legközelebbi benzin kúton kiegészítessz. A vakszeleppel kapcsolatban: Kittus motorján külsőt cseréltem olyan méretűt mint ami rajta volt. Láss csodát elfordult a ráfon és kiszaggatta a szelepet. Mondták kenjük olyan masszát mit a gumis is használ tömlő nélküli cserekor. 2. verzió érdesítsük meg a ráf oldalát mert elkopott a rögzítő apró rece! 3. variációlett a vakszelep és ez lett a megoldás. Valószínű kicsivel nagyobbra sikerült a külső és ez miatt fordult el midíg. 2. eset Kesziből hazafelé otthontól 7-8 km re történt jó tempónál Kittus eltűnt mögüllem. Előztem egy kistehert intettem üres az út eressze és mikor újból a tükörbe néztem nem láttam! Egy útszéli bokor tetején landolt szerencsésen . Mentő kórház anyai szóáradat stb. szerencsére a vállát ütötte meg de nagyobb baj nélkül. Nos ezért kellett a 3. belső után a vakszelep. A2. belső csere Kvarda barátoméknál volt anno.Akkor jó volt a defekt javító az útszélén.Bocs ha hosszúra nyúlt. A beszélgetés némi nedű mellett rendben
.

Komment