Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Bioetanol üzemanyag - E85

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Click image for larger version

Name:	20120220213.jpg
Views:	3
Size:	197.2 KB
ID:	131554Click image for larger version

Name:	20120220214.jpg
Views:	3
Size:	196.1 KB
ID:	131555Csak nem erre gondolsz

    Komment


      #17
      mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Csak nem erre gondolsz
      Ez valami nagyon brutál...Én szurkot láttam egy Czetka tankjába...beleragadt a 2 marék 10 es anya, mikor ki akartuk mosni...még a zsíroldó se oldotta :S
      "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
      "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

      Komment


        #18
        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        .még a zsíroldó se oldotta :S
        Kromofág a megoldás.

        Komment


          #19
          mir-mur eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Csak nem erre gondolsz
          valami hasonló, csak barna színű trutyi, motorblokk lemosóval és forró vízzel próbálkoztam, nem sok sikerrel, inkább vettem egy (belülről) egész jó állapotút börzén.

          Komment


            #20
            Intrepid eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            valami hasonló, csak barna színű trutyi,
            Igen ! Olyan is volt a tankba, és Arol-2T a neve. Pontosabban ami megmaradt belőle. Miután beöntöttem a tankba kromofágot, ( a benzincsap nélküli ) kifolyócsonknál 2 nap múlva, egy 10 centis " jégcsap" képződött a felhígult barna trutyiból.
            wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            .Én szurkot láttam egy Czetka tankjába
            Ugyan arról beszélünk.




            Nekem ez a trutyi, még a sübert is megfogta úgy, mintha behegesztették volna. Áztattam mindenbe, de nem engedett. végül rátettem a kályhára, és lőn csoda. Megolvadt a " szurok "
            soveny kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Én nitrohígítóval szoktam oldani ezt a barnás trutyit, S53-as Simson beragadt Bing karbiját másodpercek alatt üzemképessé tette.

              Az eredeti témához pedig: S51-es gyári enduro Simsont (tiris gyújtás) 50:50, 60:40 arányban használok 95-ös és E85 keverékével, ásványi vagy félszintetikus olajjal (többnyire Avia 2T, MOL Sprint 2T). A karbin nem változtattam, így a fogyasztás továbbra is 2-2,4 liter és sima benzinhez sem kell visszaalakítgatni. A hengerfej egyedileg tervezett, 95-ös oktánszámhoz emelt kompresszióviszonnyal (gyárilag 84-hez tervezték), de nehogy megpróbáljátok simán a tömítőfelület leesztergálását, mert rossz lesz, teljesen más formájú égéstér kell! Ja és négypólusú Bosch gyertyát használok, jóval kevésbé szaggat, mint bármilyen egypólusúval. Hidegben az első 2-300 méteren szívatózni kell, de utána tökéletes. Nyáron pedig semmi különbséget nem veszek észre a sima benzin és az alkoholos keverék között. Szóval nekem bejött, több, mint három éve így használom hiba nélkül.

              Kíváncsi lennék, hogy pl. egy Pannónia vagy egy Jawa ugyanígy megenné-e a szeszt, ha erősebb gyújtása és tervezett égéstere lenne. Lehet, ki is próbálom majd a P10-esen
              Utoljára szerkesztve a következő által: Gergő; 2012 okt. 24, 10:13.
              soveny és UK kedvelte ezt.

              Komment

              Ugrás az oldal tetejére
              Working...
              X