Szegény keverék, falsol.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
P12-es vs T5 dugattyú
Collapse
X
-
istvanpetyko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt csinalja hogy mielott lefullad felporog, majd lefullad. Valami otlet?
Esetleg az üzemanyag csap átfolyása megfelelő? A felpörgést csinálhatja attól is,hogy a benzinszint csökken járó motornál.Balumester kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Az volt a problema hogy a T5nek a szuroje volt rajta (ami nem burkolt) azzal fulladt, ezert raraktuk a P12 legszurojet (aminek haza van) de nem jol illeszkedett ra a karburatorra, aztan helyreraktuk, allitottam az alapjarati csavaron, azota minden jo. Koszonom a valaszokatBeagle kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
istvanpetyko eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseallitottam az alapjarati csavaron, azota minden jo.
Én forditva csináltam a t-5-ös légszűrőttettem fel a fojtás csökkentése miatt,és érzem is a teljesimény 0.01-le növekedett ezt garantálom!wsievers kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉn forditva csináltam a t-5-ös légszűrőttettem fel a fojtás csökkentése miatt,és érzem is a teljesimény 0.01-le növekedett ezt garantálom!Utoljára szerkesztve a következő által: istvanpetyko; 2013 ápr. 06, 23:02.
Komment
-
Őrülj neki ha fullad a légszürővel,ha nagyobb fuvókát teszel bele 120,helyett 125-öst az valószinű optimálisabb lesz a "sok"levegőhőz,és be tudod állitani,és jobban fog huzni üzemelni a motor.Viszont ha nem akarod a max teljesitményt kihasználni akkor hagyd igy.Pötyögni jó.Viszont a max teljesitménynél nem szabad alapjáraton hagyni a motort mivel megszivja magát.A lámpánál szórakozni kell a gázzal,mint a nagyok.
Kopott motornál is az a helyzet soknak tünik a levegő,anyaggal lehet egy kis időt nyerni.Utoljára szerkesztve a következő által: mátéapu; 2013 ápr. 07, 07:47.Beagle kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Kedves TLF65!
Persze el van fűrészelve a könyök, és a furulyák is rövidebbek
Ha a motort nézem oldalról, akkor a dob vége alap pozitcioban a felni szintjével ér egybe (lsd gyári fotok a motorrol). Ha a tuning pozitcioba teszem, akkor majdnem a láncvédő végénél van a dob vége.
Neked ez hogy állt anno?
Nekem tetszik a tuning pozitcio is és járatás után a dugó is rövidebb lesz, hogy a vezérlés is jó legyen hozzá, de feleslegesen nem akarok nagyot vágni a csőből.
Köszi!
Tamás
Komment
-
ptm004 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseKedves TLF65!
Ezzel a témával kapcsolatban kérném, hogy oszd meg tapasztalatod velünk. A napokban hozzám is meghozta a posta a MOTOKROM Kft. H-2381 T által gyártott kipufogó könyök, dob és furulya kombót (P12-es dobszett). (45e) Mint tudjuk a dob pozitcioja jelentősen befolyásolja a teljesítményt. Ha lemérem a Bibliákban megadott hosszt a könyökre, akkor szinte az ívnél vagyok, de azért kellően az egyenes szakaszon, hogy a csatlakozó gyűrűt fel lehessen épen szépen tenni.
Ha a motort nézem oldalról, akkor a dob vége alap pozitcioban a felni szintjével ér egybe (lsd gyári fotok a motorrol). Ha a tuning pozitcioba teszem, akkor majdnem a láncvédő végénél van a dob vége.
Neked ez hogy állt anno?
Nekem tetszik a tuning pozitcio is és járatás után a dugó is rövidebb lesz, hogy a vezérlés is jó legyen hozzá, de feleslegesen nem akarok nagyot vágni a csőből.
Köszi!
Tamás
Komment
-
Kedves ptm004! Reggel csinálok fotót , es felteszem a fórumra !
Nagyon szívesen le is írom a tapasztalataimat , bár azokat , akik esküdnek a gyári állapotokra , azokat biztos megbotrankoztatom.... Pedig nekem sem az a célom ,hogy egy " kőkorszaki " gépből űrhajót építsek .... De célom az , hogy minden nap használhassak egy Pannoniat , es nem feltétlen ut akadalyként ....ptm004 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Nekem is 59-es TLF-re megy, ami nem lesz 100%-ban típus tiszta, de nem akarok most n+1-dik OT motort csinálni, mert abból már sok van. Pl nekem Jawa hengerfej van fent (kompresszio térfogat 4ccm-vel kissebb), de a 2 gyertyás megoldás nagyon izgatja a fantáziám. :-)
Képeket előre is köszönöm!
Komment
-
A két gyertyás változatról a henger tuning topicba teszek képeket.
A dugó módosítása, a kipufogóban a furulya rövidítése, (67 mm-t vágtam le, pontosan ennyi a mérete a furulyán az első "sip" részig, ahol is a cső tényleg furulyához hasonlóan be van "lapítva"...) azt eredményezte, - ahogy azt itt ebben a topicban már korábban is irtam - hogy pörgősebb lett a motor. A gázadásokra jobban reagál, és hamarabb veszi fel a fordulatot. Az emelkedőkre kicsit kisebb neki szaladással képes felmenni, nem kell jóval korábban felpörgetni.
Mondjuk én a Mátrában lakom, itt azért az átlagosnál nagyobb emelkedőkkel lehet találkozni, de harmadikban a legtöbb hegyi úton tudok menni, és mivel hajlamos kipörögni, gyakran fel lehet váltani negyedikbe is. Persze itt már elfogy a "tudomány" (overdrive a negyedik, , és ráadásul nekem 17-es lánckerék van elől a 16-os helyett - és pláne nem 15-ös), de sík úton, két kanyar között tartja negyedikben is azt a 60-70-es tempót, amiből kanyar előtt visszaváltok 3-ba. ( főleg ha jön az ujabb emelkedő..) szóval nekem kedvezőek a tapasztalataim, igaz, még mindig bejáratós a motor, még csak 3600 km van benne a 2. fúrás után, és csak 2000 km-et mentem miután megragadt 1600 km-nél az első dugattyú. (erről is irtam korábban) A megragadás után kapott a henger új Belcord dugattyút ( megragadáskor a dugó gyűrűhornyaiba beleolvadt a gyűrű... ilyet még a műhelyben sem láttak addig...) és ez az új dugattyú lett 2,5 mm-el lerövidítve. Szóval 2000 km-es a tapasztalatom.
- 3 likes
Komment
Komment