Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P10 hengerszett P12-re

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Az elektromos részhez nem értek , de " lyukat " tudok furni ,ha igény van rá .


    TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    még egy gyertyafuratot készítenének

    Komment


      #17
      joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Az elektromos részhez nem értek , de „lyukat” tudok furni ,ha igény van rá .
      Kedves Joker! Köszönöm, nekem lehet hogy lenne igényem, de előbb biztos szeretnék lenni abban, hogy mi a legegyszerűbb, (és pénztárca kimélő) megoldás, a második gyertya "bekötéséhez"... Ha esetleg vannak a fórumon elektromos beállítású kollegák, kivesézhetnénk ezt a problémát is...

      Mégegyszer köszönöm!

      Komment


        #18
        Elfogadok :kakast , tyukot , tojást , mézet ...
        barna és sricsi70 kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          avagy ha az egész elektromos rendszer VAPE (vagy ahhoz hasonló) akkor 2 db nagyafeszültségű tekercs kellene
          És ha közvetlen a megszakítóról hoznád el az áramot 2 külső trafóba?
          TLF65 kedvelte ezt.
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #20
            Egy darab ikerszikráztatású trafó kell hozzá.
            TLF65 kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Talán , mondom talán ebben az esetben már lenne értelme egy 12V rendszernek. Egy megszakítóról két gyújtótekercset meghajtani, vagyis dupla áram menne át a üllő, és kalapácson, nem biztos hogy az élettartamot növelné. Míg 12V-nál nagyvonalakban ugyan annyi lenne az áramerősség. Igaz nem egyszerűsítené a helyzetet, de lehetne sima akkumulátoros a gyújtás, és akkor már csak a 12V-os töltésről kel gondoskodni. Nem is olyan régen beszélgettünk a dinamókról, hogy szeretnek megszaladni , főleg üresben. Én pl. mértem simán 60V-ot a 6V-s dinamón.
              Tehát agymenés szintjén. Trafó kidob (:-))))) helyére esetleg egy töltő tekercs:-))) két külső gyújtótrafó, 12V aksi, tőltés megold, két gyertya és .........................kitudja????:-)))) Lehet hogy még jó is sülne el a dolog.




              gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              ikerszikráztatású trafó
              Hopp. A Rönók korai (98-körül) motorjai két darab ilyen iker szikrázású trafókkal mentek. Nem is voltak túl termetes példányok , szépen el lehetne rejteni.

              Komment


                #22
                Üdv Tuzi!

                Melyik 98-ra gondolsz? Ha 1898-ra akkor rendben van a "korai"Renault definíció,de 1998-ra nem érvényes.
                UK kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  Azok a becsmérelt " rizskályhák " már 68" ban is ilyen módon üzemeltek .........ja-és soknak már nem égett be a megszakító ....mert nem volt
                  UK és St.Z.350 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #24
                    gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Egy darab ikerszikráztatású trafó kell hozzá.
                    Kedves Gilersx! az milyen féle "állat"? ...




                    TUZI eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Tehát agymenés szintjén. Trafó kidob (:-))))) helyére esetleg egy töltő tekercs:-))) két külső gyújtótrafó, 12V aksi, tőltés megold, két gyertya és ...kitudja???:-))))
                    ez azt jelentené, hogy egy olyan tekercset kellene a "normál" gyujtó tekercs vasmagjára rácsévélni, amiben a lendkerék mágnes hatására 12 V feszültség indukálódik, ezt egy diódás egyenirányítóval egy 12 V-os akksiba, aminek az áramát szaggatja a kalapács, és megy egy pl ikergyujtós trafóba, vagy 2 db pl. 6V-s sorba kötött gyujtó trafóba? mint az S51-es Simson-é?

                    Komment


                      #25
                      St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Melyik 98-ra gondolsz? Ha 1898-ra akkor rendben van a „korai” Renault definíció,de 1998-ra nem érvényes.
                      Ellent kel hogy mondjak, biztos forrásból tudom , hogy az 1,6-os Megane (1998-as) bizony ilyen volt. Sőt mivel a Megánok közt elég otthonosan mozgok, azt is elárulom , hogy a 1996-os még sima osztófejes volt, a 16 szelepes ( 1998vége-99 eleje) pedig már hengerenkénti tarafós vacak.




                      TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      ez azt jelentené, hogy egy olyan tekercset kellene a „normál” gyujtó tekercs vasmagjára rácsévélni, amiben a lendkerék mágnes hatására 12 V feszültség indukálódik, ezt egy diódás egyenirányítóval egy 12 V-os akksiba, aminek az áramát szaggatja a kalapács, és megy egy pl ikergyujtós trafóba, vagy 2 db pl. 6V-s sorba kötött gyujtó trafóba? mint az S51-es Simson-é?
                      Akár.:-))) De lehet még fokozni.:-))) Gyújtó tekercs helyére egy sima 6V-os töltő tekercs, egyenirányítani, és sorba kötni az eredeti tőltőtekercsel.:-)))) Húúú, na ez így már fel vet pár érdekes ütközést, de ELVBEN működhet.:-)))

                      Komment


                        #26
                        TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        az milyen féle „állat”?
                        Későbbi 6 és 12 voltos ruszki boxereken is van ilyen Az elég nagy állat.
                        Click image for larger version

Name:	002.393.JPG
Views:	2
Size:	26.7 KB
ID:	133450
                        Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2012 nov. 13, 17:18.
                        "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                        "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                        Komment


                          #27
                          az milyen féle „állat”? ...
                          Mint a kispolszkié ha jóltudom. A trafónak két kivezetése van kimegy a feszültség a gyertyába mint nomrál esetben ad egy szikrát a középelektródából kiindulva a test elektróda felé, ez a blokkon keresztül át a másik gyertyához a másik hengerbe ami ekkor épp kipufogás felső holtponton van és ad egy negatív szikrát a test elektródából a középelektróda irányába majd vissza a trafóba. Minden felső holtponton ad egy szikrát legyen az sűrítési ütem vagy kipufogás. Így megspórolható az elosztó.

                          Komment


                            #28
                            TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            vagy 2 db pl. 6V-s sorba kötött gyujtó trafóba? mint az S51-es Simson-é?
                            Mondjuk igen...Láttam már ilyen lopásgátlót is. A kormányra volt rávezetve a nagyfeszkó Ennyi erővel egy másik gyujtást is hajthat...
                            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                            Komment


                              #29
                              Üdv Tuzi!

                              Csak azt írtam,hogy 1998 a Renault történetének nem korai szakasza.

                              Komment


                                #30
                                St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Csak azt írtam,hogy 1998 a Renault történetének nem korai szakasza.
                                :-)))) Nekem igen.:-)))))) Elértettem akkor a dolgot. Bocsika. A lényeget azért kilehetett hámozni.:-))))

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X