Közlemény

Collapse
No announcement yet.

P10 hengerszett P12-re

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Eddig szerintem jól kibeszéltük hogy lehetne az oldalt gyertyás hengerfejet kicsit "megtuningolni" de bennem egy kérdés megint felvetődött...

    Mennyiben más a geometriája a középgyertyásnak az oldalgyertyáshoz képest? (pl. kisebb a sürétési tér, gömb forma az égéstér, avagy ellaposodott - a másikhoz képest!)

    Komment


      #32
      wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Későbbi 6 és 12 voltos ruszki boxereken is van ilyen Az elég nagy állat.
      Beteg állatot ne ajánlgass, mert nagy lelki béke kell hozzá.
      wsievers kedvelte ezt.
      Everything is better when you decide you don't care.

      Komment


        #33
        TLF65 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Eddig szerintem jól kibeszéltük hogy lehetne az oldalt gyertyás hengerfejet kicsit "megtuningolni" de bennem egy kérdés megint felvetődött...

        Mennyiben más a geometriája a középgyertyásnak az oldalgyertyáshoz képest? (pl. kisebb a sürétési tér, gömb forma az égéstér, avagy ellaposodott - a másikhoz képest!)

        Ha gondolod, holnap lefotózom a T5-ét meg a P10-ét egymás mellett.
        Egyébként amit ez a srác csinál, az egy nagyon jó megoldásnak tűnik:
        Index Fórum
        TLF65 kedvelte ezt.

        Komment


          #34
          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Egyébként amit ez a srác csinál, az egy nagyon jó megoldásnak tűnik:
          Nem lehet így gond a hőátadással? Néhol elég vékonynak tűnik a cucc...
          "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
          "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

          Komment


            #35
            Gondolom, tökéletesen illesztve a betétet nem. A hőleadáson kívül már csak az az egy szerepe lehet a maradék hengerfejnek, hogy a betétet rászorítsa a hengerre.

            Komment


              #36
              wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Nem lehet így gond a hőátadással? Néhol elég vékonynak tűnik a cucc...
              sok versenymotorban cserélhető , sőt más-más alaku is ( a pályához megfelelő karakterisztika kialakításához )
              UK, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #37
                demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Ha gondolod, holnap lefotózom a T5-ét meg a P10-ét egymás mellett
                Kedves Demeter! köszönöm ha fáradsz, kiváncsi vagyok mekkorák az eltérések, és tetszik az a megoldás is, amit mutattál az indexről.
                Mondjuk a magam részéről inkább maradnék a 2 gyertyás megoldás mellett, azt valahogy "elegánsabbnak" tartom.
                OdinHEM és wsievers kedvelte ezt.

                Komment


                  #38
                  A T5 féle mélyebb és szélesebb égéstérrel rendelkezik, persze a P10-é az alátét miatt alapból 2 mm-rel meg van emelve a dugattyúhoz képest.

                  Click image for larger version

Name:	201211151076.jpg
Views:	1
Size:	215.3 KB
ID:	133461
                  UK, majdánka és TLF65 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Kedves Demeter! Köszönöm! Nagyon jól látni, hogy "szemre" kisebb az égéstér, és a P10-es (avagy középgyertyás változatnál van értelme az alátét lemeznek, ami a kompressziót illeti....

                    Komment


                      #40
                      Kakas és UK kedvelte ezt.

                      Komment


                        #41
                        Üdv.:
                        Nekem van egy oldalgyertyás, szó szerint félgömb égésteres hengerfejem pannóniára. Amint tudok dobok fel képet róla.
                        Tudtok róla valamit?

                        Komment


                          #42
                          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          A T5 féle mélyebb és szélesebb égéstérrel rendelkezik, persze a P10-é az alátét miatt alapból 2 mm-rel meg van emelve a dugattyúhoz képest.

                          [ATTACH=CONFIG]11718[/ATTACH]
                          A P10 gyári kezelésije tartalmaz adatokat az alátét nélküli üzemelésre. Így + 2LE a teljesítmény. A tömítés miatt raktam alátétet az átfaragott P10 hengerfej alá. Focimeccs nézése közben megittam egy jobb fajta dobozos citromos sört, utána kivágtam belőle a hengerfej tömítést. Kb. 0,3 mm vastag lehet saccra. Persze a festést lecsiszoltam róla. Kapott még egy kis rézpasztát mind a két oldalára. Remélem eléri a célját. Egy kicsit növelt teljesítmény kifújás nélkül.

                          Komment


                            #43
                            Mind a kettőnknek nagy - mondhatni feledhetetlen - nap volt a mai.
                            Kipróbáltuk az átfaragott P10 hengerfejet.
                            Önerőből gurultunk pár száz métert közösen. :-)
                            Attached Files
                            és demeter kedvelte ezt.

                            Komment


                              #44
                              Jól néz ki a gép. A blokkot mivel kezelted/érted el hogy így nézzen ki? Nem látom tisztán, csak nem festve van?
                              Viszont ami nekem nagyon lehúzza az összképet az a kipufogó könyök.:-(((( Van más is de az nem annyira "zavaró" de ezeket a könyököket szerintem csak le kéne krómoztatni.

                              Komment


                                #45

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X