Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia megszorulás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Sziasztok!
    Nekem is szinten ugyan ez a bajom a Tizesemen ,be ciripel miutan tartosan mentem vele 3 ,4 kilometert .Bar nekem addig nem eszlelheto csak akkor mikor behuzom a kuplungot es ugy allok le vele ,na en ilyenkor szoktam ezt gaz froccsokel megszuntetni ,de en is arra gyanakszom ,hogy a karburator beallitasarol van szo.
    Nekem az elejen elosszor beciripelt es ra egy pillanatra eltompult es megragadt majd hules utan ujra lehetett inditani ,az elsodleges problem a levego csavar volt utana jott az suber be alitas ,hogy kapjon anyagot rendesen bar en 25 kevereket hasznalok, de meg mindig huzamosabb tav utan beciripel es nekem is furt hengerem van 69.5 .
    Az utolso dobasom meg az lesz ezzel a hengerel ,hogy kicserelem a fuvokat 125 vagy 130 ha azzal se hadja el akkor felrakom a tartalekot.Annyit hozza tennek azert ezt erdemes megvizsgalni mikor a beznicsapot megnyitjatok a csovet huzzatok le a karbirol es azt nezzetek ,hogy rendesen aramlik,folyik a benzin a tankbol vagy csak eppen hogy mert ez is sokat szamit!!!!!!!

    Komment


      #32
      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      ha mennek vele tartósan, egyenletesen 80-nal, mondjuk 5-10 km-t, majd egy mozdulattal leállítják a motort, egyidejűleg azonnal kuplung.
      Ha ez a hozzászólás elkerülné Szőrös figyelmét, akkor mindenképpen megemlítem neki, hogy így ellenőrizze le! Kösz a tippet!

      Komment


        #33
        ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szegény keverék lesz az oka. Fentebb kaptál már rá tanácsot .
        Igen,meg is fogadtam! Több lépcsőben variáltam a porlasztóval. Most 125-ös főfúvóka van benne,a sibertű legmagasabb pozícióban (tehát legtöbb benzin),a benzin/levegő csavar kb két fordulattal kitekerve (így jár a legkönnyedebben alapjáraton). Nem fullad,érzésre nem kap sokat és jól megy,szép alapjáratot tudok állítani,a gyertyaképet,viszont még nem néztem.Így is ugyan úgy becsörög 80 felett,sőt ugyanabban a fordulatszám tartományban minden fokozatban. A keveréket 20-ra kevertem (10 l benzin / 0.5 l olaj) Szerintem itt biztosan elcsesztek valamit a fúrásnál,vagy a dugattyú beszerelésnél. Nemsokára minden kiderül,de most még muszáj használnom munkába járásra.

        Komment


          #34
          Üdv Beagle!


          Amennyiben Bk3-27-es porlasztó van a motorodon,a bejáratáshoz használj 150-es főfúvókát.A Szente Gyula által írt ,Így gondozd a Pannóniádat is ezt ajánlja!

          Komment


            #35
            LC 9246 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Sziasztok!
            Nekem is szinten ugyan ez a bajom a Tizesemen ,be ciripel miutan tartosan mentem vele 3 ,4 kilometert .
            Udv mindenkinek!

            Minap keszitettem nehany kepet a dugorol es a hengerol is !

            Click image for larger version

Name:	DSCF6243.jpg
Views:	1
Size:	190.8 KB
ID:	132877Click image for larger version

Name:	DSCF6244.jpg
Views:	1
Size:	195.1 KB
ID:	132878Click image for larger version

Name:	DSCF6249.jpg
Views:	1
Size:	191.7 KB
ID:	132879Click image for larger version

Name:	DSCF6251.jpg
Views:	1
Size:	191.7 KB
ID:	132880Click image for larger version

Name:	DSCF6254.jpg
Views:	1
Size:	192.8 KB
ID:	132881
            Click image for larger version

Name:	DSCF6257.jpg
Views:	1
Size:	192.2 KB
ID:	132882Click image for larger version

Name:	DSCF6261.jpg
Views:	1
Size:	190.4 KB
ID:	132883Click image for larger version

Name:	DSCF6259.jpg
Views:	1
Size:	192.0 KB
ID:	132884Click image for larger version

Name:	DSCF6260.jpg
Views:	1
Size:	189.2 KB
ID:	132885

            Komment


              #36
              Nekem a barna foltokból úgy tűnik, mintha a hengerfurat nem lenne tökéletesen kör keresztmetszetű mindenhol. Illetve a dugattyúgyűrűk elszíneződései is érdekesek, bele voltak próbálva a hengerbe összeszerelés előtt? Lehet hogy kevés a gyűrűhézag és azok feszülnek be melegen, mert a dugattyún nincsenek felkenődésnyomok.

              Komment


                #37
                A barna foltok tényleg érdekesek. Én ültem az említett motoron, a ciripelés tényleg melegedés hatására jön elő és mintha minimálisan vesztene is az erejéből.


                Egyébként én is beálltam a mai napon azok sorába akik alatt szorult meg motor... Illetve nem is megszorult, hanem csak szétkenődött a kiváló Ambika dugattyú, az elkenődő alumínium 0,5 mm vastagon rágyógyult a hengerfalra egy körömnyi darabon (FHP környékén), a gyűrűk pedig beszorultak. A motorban fúrás óta 6000 km van, egyszerűen mentem 90 km/h környékén, egy durranás és a motor hang nélkül megy tovább. Behúztam a kuplungot, aztán ráeresztettem - semmi reakció. Elsőre azt hittem elszakítottam valamelyik láncot, de miután megálltam kiderült a turpisság: nincs semmi kompresszió. Kép sajnos nem készült, Enese település temetőjének a parkolójában sikerült egy fél generált csinálni: tank le, HF le, henger le. Mindkét gyűrű beszorulva, a felső elrepedve. Úgyhogy elővettem a reszelőt meg a bicskát, leszedegettem velük a dugattyún szétkenődött aluöntvényt (ami beszorította a gyűrűket), a felső gyűrűt kidobtam, az alsót némi adjusztálás után visszaraktam. A hengerről szintén bicskával kezdtem leválasztani ami rákenődött, de eléggé sebesült volt, úgyhogy elkezdtem sétálni a falu közepe felé, találtam egy autószerelőt aki némi győzködés után hagyta, hogy használjam 3 percre a hónolóját meg a fúrógépét. A frissen hónolt hengerrel visszasétáltam a parkolóba összerakni a motort. Befejeztem, beöltöztem komplett "harci" ruhába és vártam. Az első arra járó, erősebbnek tűnő srácot leszólítottam, hogy legyen kedves betolni (ugye egy gyűrűvel berúgni nehéz, betolnom meg nem sikerült egyedül) - megtette, a motor elindult. Kerültem egyet a falun belül, aztán megindultam haza - a speciális, egygyűrűs Pannonia hazahozott 27 km-ről stabil 50-es tempóval.
                Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 szept. 28, 20:11.
                sepy, heeegany és 11 további látogató kedvelte ezt.
                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                Komment


                  #38
                  soveny, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment


                    #39
                    Üdv LC924


                    Érdemes komolyan venni a gyári ajánlásokat a bejáratással kapcsolatban!A keverési arányra és a tű állítására gondolok a javasolt sebességen(fordulatszámon kívül) . A képeken átfúvás nem látható,a 8-dik képen kicsi szorulási nyom látható.Eddig mennyi km. van benne?

                    Komment


                      #40
                      Hat ha talan 100 -200 km ,a motor allt vagy 17 evig es amit a hatarban mentem vele neha !Az esztergalyos baratom azt ajanlotta ,hogy hozzam el a hengert es ujra honolja mert oszerinte ez szoros .
                      Csereltem rajta gyuruket mert mar egy eltort es osszerakasnal 2 hezagot hagytam neki ha minden igaz .
                      Az a torott gyuru sajna a fotengelyt egy kicsit meg is viselte ,de ezt majd masik topikban irom meg .
                      Meg egy kerdes a gyuru feletti resz a csapszegnel a dugon meg van kormolodva ez normalis?
                      Utoljára szerkesztve a következő által: LC 9246; 2012 szept. 28, 20:53.

                      Komment


                        #41
                        Üdv kollarg!

                        Nagyszerű írói vénád van!Ettől függetlenül furcsa,ha egy Pannonia 6000km után keni a dugattyút! Nem akarok az intim szférádban kutakodni,de milyen keverékkel járattad a gépet? Ilyenkor már az ortodox szokások szerint is bejáratottnak tekinthető a Pannonia!Gratulálok az ügyes megoldáshoz,de nem normális dolog ,a 6000km után megszoruló dugattyú!




                        Üdv LC9246!

                        Az esztergályos tényleg a barátod,mert a henger falán látszanak korróziós nyomok!A hónoltatás után a gyár ajánlás szerint érdemes a bejáratást folytatni.A gyűrű feletti rész nem abnormális. akkor lenne az,ha alatta lennének átfúvásra utaló nyomok!Ne lepődj meg,ha ilyen hosszú állás után a főtengely csapágyai aránylag hamar megadják magukat!

                        Komment


                          #42
                          St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Nem akarok az intim szférádban kutakodni,de milyen keverékkel járattad a gépet? Ilyenkor már az ortodox szokások szerint is bejáratottnak tekinthető a Pannonia!Gratulálok az ügyes megoldáshoz
                          Köszönöm.

                          1:30, Repsol 2T (narancssárga flakonos, nem tudom a 3 verzió közül éppen melyik, de talán "Town").

                          A turpisság abban rejtőzhet, hogy a kilencvenet csak tippelem a mellettem elhaladó fehér műanyag "oszlopok" alapján, mert a sebességmérőm beadta a kulcsot megint. A gázkar még nem volt koppanásig húzva, de feküdtem a tankon.
                          sepy és kedvelte ezt.
                          There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                          Komment


                            #43
                            Hello!

                            Ennyi "rémtörténet", nekem is most bejáratós a gép, azt hogy 80-al csörög e sajna nem tudom mert 60-nál többel nem megyek vele. Meg hát a kuplungja is némiképp csúszik.
                            Néha van egy nagyon kicsi csörgésem, de még az is lehet hogy a porlasztóból jön. A bejáratás elején vagyok, 1:20 keverék + ólompótlóval egyelőre jól elvagyunk. Dugattyú márkájáról meg fogalmam sincs. Így a jó "orosz rulett"
                            De most úgyis szét kell szednem, megnézem a hengert s dugattyút.

                            Komment


                              #44
                              Üdv kollarg!

                              A pannonia bejáratásához 1:20 arány ajánlott a csepeliek szerint!Nem szívesen avatkozom magánügyekbe,de ez megérne egy beszélgetést!Mivel nekem korlátlan a szabadidőm,adj valami időpontot amikor tudunk beszélni személyesen .

                              Komment


                                #45
                                St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Nem szívesen avatkozom magánügyekbe,de ez megérne egy beszélgetést!Mivel nekem korlátlan a szabadidőm,adj valami időpontot amikor tudunk beszélni személyesen .
                                1:20-szal kezdtem, aztán 1:25, az utóbbi 2000 km-en vettem vissza ennyire.

                                De úgyis régen volt az a győri börze amikor találkoztunk, szívesen beszélgetnék megint - de ez már nem a témához tartozik, fogok írni privát üzenetet a jövő hét során. A hétvégét próbálom internet nélkül tölteni.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X