Sziasztok!
Nekem is szinten ugyan ez a bajom a Tizesemen ,be ciripel miutan tartosan mentem vele 3 ,4 kilometert .Bar nekem addig nem eszlelheto csak akkor mikor behuzom a kuplungot es ugy allok le vele ,na en ilyenkor szoktam ezt gaz froccsokel megszuntetni ,de en is arra gyanakszom ,hogy a karburator beallitasarol van szo.
Nekem az elejen elosszor beciripelt es ra egy pillanatra eltompult es megragadt majd hules utan ujra lehetett inditani ,az elsodleges problem a levego csavar volt utana jott az suber be alitas ,hogy kapjon anyagot rendesen bar en 25 kevereket hasznalok, de meg mindig huzamosabb tav utan beciripel es nekem is furt hengerem van 69.5 .
Az utolso dobasom meg az lesz ezzel a hengerel ,hogy kicserelem a fuvokat 125 vagy 130 ha azzal se hadja el akkor felrakom a tartalekot.Annyit hozza tennek azert ezt erdemes megvizsgalni mikor a beznicsapot megnyitjatok a csovet huzzatok le a karbirol es azt nezzetek ,hogy rendesen aramlik,folyik a benzin a tankbol vagy csak eppen hogy mert ez is sokat szamit!!!!!!!
							
						
					Nekem is szinten ugyan ez a bajom a Tizesemen ,be ciripel miutan tartosan mentem vele 3 ,4 kilometert .Bar nekem addig nem eszlelheto csak akkor mikor behuzom a kuplungot es ugy allok le vele ,na en ilyenkor szoktam ezt gaz froccsokel megszuntetni ,de en is arra gyanakszom ,hogy a karburator beallitasarol van szo.
Nekem az elejen elosszor beciripelt es ra egy pillanatra eltompult es megragadt majd hules utan ujra lehetett inditani ,az elsodleges problem a levego csavar volt utana jott az suber be alitas ,hogy kapjon anyagot rendesen bar en 25 kevereket hasznalok, de meg mindig huzamosabb tav utan beciripel es nekem is furt hengerem van 69.5 .
Az utolso dobasom meg az lesz ezzel a hengerel ,hogy kicserelem a fuvokat 125 vagy 130 ha azzal se hadja el akkor felrakom a tartalekot.Annyit hozza tennek azert ezt erdemes megvizsgalni mikor a beznicsapot megnyitjatok a csovet huzzatok le a karbirol es azt nezzetek ,hogy rendesen aramlik,folyik a benzin a tankbol vagy csak eppen hogy mert ez is sokat szamit!!!!!!!
							
						
 A motorban fúrás óta 6000 km van, egyszerűen mentem 90 km/h környékén, egy durranás és a motor hang nélkül megy tovább. Behúztam a kuplungot, aztán ráeresztettem - semmi reakció. Elsőre azt hittem elszakítottam valamelyik láncot, de miután megálltam kiderült a turpisság: nincs semmi kompresszió. Kép sajnos nem készült, Enese település temetőjének a parkolójában sikerült egy fél generált csinálni: tank le, HF le, henger le. Mindkét gyűrű beszorulva, a felső elrepedve. Úgyhogy elővettem a reszelőt meg a bicskát, leszedegettem velük a dugattyún szétkenődött aluöntvényt (ami beszorította a gyűrűket), a felső gyűrűt kidobtam, az alsót némi adjusztálás után visszaraktam. A hengerről szintén bicskával kezdtem leválasztani ami rákenődött, de eléggé sebesült volt, úgyhogy elkezdtem sétálni a falu közepe felé, találtam egy autószerelőt aki némi győzködés után hagyta, hogy használjam 3 percre a hónolóját meg a fúrógépét. A frissen hónolt hengerrel visszasétáltam a parkolóba összerakni a motort. Befejeztem, beöltöztem komplett "harci" ruhába és vártam. Az első arra járó, erősebbnek tűnő srácot leszólítottam, hogy legyen kedves betolni (ugye egy gyűrűvel berúgni nehéz, betolnom meg nem sikerült egyedül) - megtette, a motor elindult. Kerültem egyet a falun belül, aztán megindultam haza - a speciális, egygyűrűs Pannonia hazahozott 27 km-ről stabil 50-es tempóval. 
 Így a jó "orosz rulett" 
Komment