Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia megszorulás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Nem tudom se az árát se azt hogy hogyan lehet venni, vagy megéri e stb. ennyit találtam róla
    You can't buy happiness, but you can buy a bike and that's pretty close

    Komment


      #17
      Ez ilyen egyedileg gyárttatott néhány darabos széria volt, annak megfelelő árcímkével. De én is csak a fórumról emlékszem. Nem tudom, hogy akik csináltatták, azóta milyet használhatnak?

      Komment


        #18
        Pancsa bicikli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Jó lenne tudni hány km-van a motorodban? Mert ha kevés, ill ha a járatás alatt sosem mentek vele annyival mint te, akkor még 5000-km-nél is fog szorulni!! Jártam így én is!
        Sajnos nem tudom,hogy mennyi km. van a motorban,08.20.-án vettem, nem attól,aki hellyel közzel felújította.Egyenlőre még nem szedtem szét,mert muszáj használnom,de hamarosan lehúzom a hengert,mert már én is kíváncsi vagyok rá.



        Pancsa bicikli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Azt javaslom tedd egy beszúrással feljebb a tűt a fúvókát pedig próbálgatással állapítsd meg, én addig szoktam növelni, ill csökkenteni amig sík úton 4. sebességben 40 km es sebességnél hirtelen odahúzva a gázt nem kezd fulladni hanem gyorsul. Ha túl nagy a fúvóka a sok benzin miatt befullad kis fordulaton nagy gáznál, ha túl kicsi, kis fordulaton megindul, de hamar elfogy az erő. És a sebességet fokozatosan növeld, mindig hosszabb ideig tartva.
        Köszönöm a jó tanácsot! Igazából olvastam a könyvben,hogyan kell beállítani a porlasztót,de nagyon kacifántosnak tűnt. A te megfogalmazásodban sokkal érthetőbb számomra. A tűt már feljebb húztam (majdnem a legmagasabb pozícióba) és a benzin/levegő csavart szinte teljesen be kell tekerni ahhoz,hogy hirtelen gázadásra ne fulladjon. Ma mentem vele 50km.-t,sokkal jobban megy,de magas fordulaton keményen becsörög,váltásoknál is(most már nem várom meg a megragadást),gondolom ez azért van,mert már egyszer (legalább is nálam csak egyszer)már megragadt.A teljes történethez hozzátartozik az is,hogy Jikov karburátor volt rajta,95-ös főfúvókával,a múlt szombaton vettem a Szigetszentmiklósi börzén egy gyári porlasztót hozzá,most tapasztalgatom/állítgatom hozzá. Miután 95-ös fúvókával jártak eddig,gondolom nem nálam szorult meg előszőr.....




        Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Szervusz Beagle!

        Sajnos nem tudni,hogy milyen dugattyú van a motorodban,-fúrták e már,vagy sem?Az ilyen rendellenes megszorulásoknak,sok esetben,a túl nagy hőtágulású dugattyúk is lehetnek az okozói,természetesen,ha a kenés megfelelő.
        Még nem tudom milyen dugattyú van benne,de szerintem már volt fúrva,bár 41 000 km van benne,szerintem a gyári km órában és a spirál is gyárinak tűnik.Azt nem tudom,hogy max. hány km.-t megy el egy Pannonia,de vélhetően ezt a 41 000.-t 1971 és 1983 között tette meg (legalább is jó részét),mert azóta nem volt műszaki rajta,íly módon hivatalosan forgalomban sem volt.
        A keverési arányt illetően,én 10 L benzinbe 5 dl Castrol olajat tettem. Én úgy véltem,ez megfelelő,húzom is vele a kondenzcsíkot.
        Che kedvelte ezt.

        Komment


          #19
          A 20-as keverékből nem javasolt visszavenni, mert másképp a főtengelygörgősor kopik, a henger fogy, ha fúrni kell, vagy cserélni, de a kipufogót kiégetni még lehet, meg gyártanak új szettet is szóval inkább azt cserélem(kb 20 év után majd)

          Komment


            #20
            Ma eszembe jutott,hogy kb. két hónapja vettem a helyi piacon egy köteg régi Autó-Motor újságot.Átlapozgattam őket,hátha találok Pannoniás cikkeket. És találtam.Nagyon is idevág a témája:Pannoniák 1:33 keverékkel!!!!Click image for larger version

Name:	DSC00133.jpg
Views:	1
Size:	197.1 KB
ID:	132715Click image for larger version

Name:	DSC00132.jpg
Views:	1
Size:	198.9 KB
ID:	132716
            A cikkek az 1969 januári újságokban olvashatók! Sajnos a Csepeli gyár reagálása már nincs meg nekem (következő szám)

            Különösen érdekes a második cikk,ahol a mért kopásokról ír!
            Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2012 szept. 18, 19:29.
            stalker, Che és Aries88 kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              Üdv Beagle!

              Idézem a Csepeli Motorkerékpárgyár véleményét.


              "A Csepeli Motorkerékpárgyár vezetősége a lefolytatott kísérlet eredményét figyelemre méltónak tartja,ezért 1969 első felében nagyobb mennyiségű motorkerékpárral végez a cikkben leírtak szerint vizsgálatokat.

              Amennyiben a gyári vizsgálatok is alátámasztják a kisérleti eredményeket,akkor az általunk kibocsátott motorkerékpárok kezelési utasítását ,pontosabban a benzinés olaj keverési arányának előírását módosítani fogjuk.

              Szükséges azonban .hogy a motorkerékpár-tulajdonosok addig az érvényben levő előírásokat tartsák be a jótállási időn belüli motorkerékpároknál.

              A gyári vizsgálatok befejezése után az Autó-Motor hasábjain visszatérünk a cikkben közöltekre.

              Kuti Sándor

              műszaki igazgatóh."
              Beagle kedvelte ezt.

              Komment


                #22
                St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Amennyiben a gyári vizsgálatok is alátámasztják
                És a gyári vizsgálatok alátámasztották, vagy erről már nem adtak hírt?

                Komment


                  #23
                  Sziasztok azt szeretnem kerdezni hogy az emlitett Kawasaki kx 500 (1985-2004) hajtokar aminek az adatai a kovetkezok
                  dugattyu csapszeg ATMERO 19mm,aravalo csapagy 19x24x25 afotengely es a hajtokar kozotti csapszeg ATMERO 26mm
                  a ra valo csapagy 26x33x22 a csapszeg hossza 54,4mm Hajtokarban (INTERASSE) a tavolsag a ket csapszeg kozpontja kozott 145mm ez kompatibis a Pannoniaval ? Dugattyut azt nem sikerult ki bongeszni ha valaki tud kuldeni linket koszonom

                  Komment


                    #24
                    A Pannoniák keverési arányát nem csökkentették. Az A-M akkoriban inkább a P-20 -as késésével foglalkozott a Pannoniával kapcsolatban.

                    Komment


                      #25
                      Majd nem elfelejtettem a szoban forgo motorhoz mar mindent lehet kapni kb. altornativ alkatreszekbol amik javitjak a menettulajdonsagait , es a henger? arra meg nem talalt valaki egy aluminiumot termeszetesen az joval komplikaltabb de biztos voltak probalkozasok .

                      Komment


                        #26
                        movisz és Beagle kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Üdv!

                          Tegyél bele 120-as helyett 125-ös, vagy 130-as főfúvókát. Ha járódik (akár 2-3000 km) akkor majd vissza lehet próbálni a kisebb fúvókával. Viszont nem feltétlen eszik kevesebbet kisebb fúvókával.

                          Komment


                            #28
                            En sajnos a motorom (a PANNONIA TLF) szerelesebe nem nem nagyon tudok bele nyulni mivel Borsodba van en meg nem ott lakom igy amikor neha haza megyek egy evbe egyszer kb valamit halad.A motort azt a Tabori tunning-hoz kuldtem ok csinaltak mindent nem tudom mit tettek bele mit nem ez 2 eve de sajnos meg nem imditottabe senki remelem jol dolgoznak Ezt szeretnem OT-s vizsgaztatni ehhez van motorkuli is.De van egy masik amit szeretnek en csinalni es ebben a projectben nem lessz a torekves az eredetiseg elsodleges elerese hanem az ahogy en szeretnem esztetikailag es a lehetseges technikai megoldasok teren is.Itt van egy nagyon jo muhely Faccioli racing akikkel mar csinaltattam egy par munkat, nem olcso de kifogastalan .

                            Komment


                              #29
                              A megszorulások oka lehet egy ellenkező irányban beszerelt dugattyú?? Az enyém 80 km/h felett minden esetben bekopog és meg akar szorulni. Sajnos még nem tudom szétszedni,de addig is igyekszem minden lehetséges információt magamba szívni. :-)

                              Komment


                                #30
                                Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2012 szept. 24, 21:38.
                                barna, sricsi70 és 3 további látogató kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X