Nem tudom se az árát se azt hogy hogyan lehet venni, vagy megéri e stb. ennyit találtam róla
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannonia megszorulás
Collapse
X
-
Pancsa bicikli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseJó lenne tudni hány km-van a motorodban? Mert ha kevés, ill ha a járatás alatt sosem mentek vele annyival mint te, akkor még 5000-km-nél is fog szorulni!! Jártam így én is!
Pancsa bicikli eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAzt javaslom tedd egy beszúrással feljebb a tűt a fúvókát pedig próbálgatással állapítsd meg, én addig szoktam növelni, ill csökkenteni amig sík úton 4. sebességben 40 km es sebességnél hirtelen odahúzva a gázt nem kezd fulladni hanem gyorsul. Ha túl nagy a fúvóka a sok benzin miatt befullad kis fordulaton nagy gáznál, ha túl kicsi, kis fordulaton megindul, de hamar elfogy az erő. És a sebességet fokozatosan növeld, mindig hosszabb ideig tartva.
Che eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusz Beagle!
Sajnos nem tudni,hogy milyen dugattyú van a motorodban,-fúrták e már,vagy sem?Az ilyen rendellenes megszorulásoknak,sok esetben,a túl nagy hőtágulású dugattyúk is lehetnek az okozói,természetesen,ha a kenés megfelelő.
A keverési arányt illetően,én 10 L benzinbe 5 dl Castrol olajat tettem. Én úgy véltem,ez megfelelő,húzom is vele a kondenzcsíkot.Che kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Ma eszembe jutott,hogy kb. két hónapja vettem a helyi piacon egy köteg régi Autó-Motor újságot.Átlapozgattam őket,hátha találok Pannoniás cikkeket. És találtam.Nagyon is idevág a témája:Pannoniák 1:33 keverékkel!!!!
A cikkek az 1969 januári újságokban olvashatók! Sajnos a Csepeli gyár reagálása már nincs meg nekem (következő szám)
Különösen érdekes a második cikk,ahol a mért kopásokról ír!Utoljára szerkesztve a következő által: Beagle; 2012 szept. 18, 20:29.
- 3 likes
Komment
-
Üdv Beagle!
Idézem a Csepeli Motorkerékpárgyár véleményét.
"A Csepeli Motorkerékpárgyár vezetősége a lefolytatott kísérlet eredményét figyelemre méltónak tartja,ezért 1969 első felében nagyobb mennyiségű motorkerékpárral végez a cikkben leírtak szerint vizsgálatokat.
Amennyiben a gyári vizsgálatok is alátámasztják a kisérleti eredményeket,akkor az általunk kibocsátott motorkerékpárok kezelési utasítását ,pontosabban a benzinés olaj keverési arányának előírását módosítani fogjuk.
Szükséges azonban .hogy a motorkerékpár-tulajdonosok addig az érvényben levő előírásokat tartsák be a jótállási időn belüli motorkerékpároknál.
A gyári vizsgálatok befejezése után az Autó-Motor hasábjain visszatérünk a cikkben közöltekre.
Kuti Sándor
műszaki igazgatóh."Beagle kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
St.Z.350 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseAmennyiben a gyári vizsgálatok is alátámasztják
Komment
-
Sziasztok azt szeretnem kerdezni hogy az emlitett Kawasaki kx 500 (1985-2004) hajtokar aminek az adatai a kovetkezok
dugattyu csapszeg ATMERO 19mm,aravalo csapagy 19x24x25 afotengely es a hajtokar kozotti csapszeg ATMERO 26mm
a ra valo csapagy 26x33x22 a csapszeg hossza 54,4mm Hajtokarban (INTERASSE) a tavolsag a ket csapszeg kozpontja kozott 145mm ez kompatibis a Pannoniaval ? Dugattyut azt nem sikerult ki bongeszni ha valaki tud kuldeni linket koszonom
Komment
-
En sajnos a motorom (a PANNONIA TLF) szerelesebe nem nem nagyon tudok bele nyulni mivel Borsodba van en meg nem ott lakom igy amikor neha haza megyek egy evbe egyszer kb valamit halad.A motort azt a Tabori tunning-hoz kuldtem ok csinaltak mindent nem tudom mit tettek bele mit nem ez 2 eve de sajnos meg nem imditottabe senki remelem jol dolgoznak Ezt szeretnem OT-s vizsgaztatni ehhez van motorkuli is.De van egy masik amit szeretnek en csinalni es ebben a projectben nem lessz a torekves az eredetiseg elsodleges elerese hanem az ahogy en szeretnem esztetikailag es a lehetseges technikai megoldasok teren is.Itt van egy nagyon jo muhely Faccioli racing akikkel mar csinaltattam egy par munkat, nem olcso de kifogastalan .
Komment
Komment