Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia T5 kipufogó felújítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #61
    Uraim ! Hol tudnék(vagy hol érdemes) új utángyártott T-1 kipufogó dobot vagy komplett kipufogó rendszert vásárolni és megközelítőleg mi az aktuális költsége egy ilyen beruházásnak mainapság?
    Válaszokat hozzászólásokat előre is köszönöm !

    Komment


      #62
      >> Itt << mindent kapsz, ami szem - szájnak ingere!
      Elérhetőség:
      Fóti Gyula Telefon: 0620-342-1373
      E-mail: pannoniasok@gmail.com
      sepy, Cooter és Che kedvelte ezt.
      A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

      Komment


        #63
        mi az aktuális költsége egy ilyen beruházásnak mainapság?
        Ha jól kaptam el egy beszélgetést árus és vevő között, valahol bő 70 ezernél kezdődik. Szerintem azt az eladót érdemes megkeresned, elmondta az áron kívül hogy melyiket ajánlott venni. Ccm motors-ra kereshetsz vagy ilyen feliratú kisbuszt börzén.
        Cooter kedvelte ezt.

        Komment


          #64
          Kérnék pár jó ötletet!


          Pancsi kipuffogó króm eléggé rossz állapotban van. Néhol csak rozsdafoltos, helyenként felgyűrődött, alározsdásodott. Néhol teljesen felvált lemezesen. Néhol már teljes rozsda.


          Minőségi krómoztatás vagy csere anyagi okokból kizárt. A cél, hogy a kinézet homogén és tartós legyen, nem kell tükrös felület. Könyök még úgy-ahogy elmegy, azt meghagynám így.
          Mondták, hogy krómpasztával polírozgassam ezt, ami van... Annyi időm és türelmem nincs.
          A teljes hőálló fekete festés nem tetszik. A kályhánál láttam, hogy az alapozás nélkül amúgy se ér sokat, simán átrozsdásodik újra.
          A cink alapra felszórt hőálló ezüstöt látványban el tudnám viselni.


          Kérdések:
          - ehhez a maradék krómhoz tapadni fog a cink alapozó, vagy érdemes homokszórással kezdeni?
          - a hőálló ezüst külső szín/lakkozás/fény nélkül tartós marad?
          - van más jó ötlet?
          Click image for larger version

Name:	P1030912.jpg
Views:	1
Size:	194.1 KB
ID:	148151Click image for larger version

Name:	P1030913.jpg
Views:	1
Size:	195.6 KB
ID:	148152

          Komment


            #65
            bokor28

            Hasonló problémákkal küszködöm, engemet is érdekel a válasz!


            Kicsit más, de hasonló: A kerekeimnél azt csináltam, hogy ledrótkorongoztam, csiszoltam mindenhol (A krómozása kuka volt, de nem volt átrozsdásodva), és lefújtam keréktárcsa ezüsttel.

            Tudom, hogy nem eredeti, meg nem szép, de nem tudok vele mit tenni...A másik verzió, hogy várok, mire összejön 150-200 ezer Ft-om, hogy lecseréljek rajta minden krómozott részt...Ha ezt tenném, néhány évig biztos nem tudnék vele motorozni...

            A belseje viszont jó, mindenhol Koyo, viton, stb...(Mint a népmesében, ahol a legkisebb királyfinak megsúgták, hogy azt a sánta gebét, és rozsdás kardot válassza a bátyjaival szemben a sárkány elleni harchoz...)
            OdinHEM, St.Z.350 és 4 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #66
              A felcsiszolt krómhoz tapad a festék. Ha tiszta..még csiszolatlanul is. Gondolj az összefestegetett ablaküvegre.

              Komment


                #67
                Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                és lefújtam keréktárcsa ezüsttel
                Valahol láttam/hallottam/olvastam/kitaláltam, hogy a keréktárcsa ezüstre még színtelen lakkot érdemes fújni.
                Suzuki kerekénél kipróbáltam, elég jó lett a végeredmény. Meg kellene próbálni a hőálló ezüstöt kicsit felpolírozni, majd lakkozni, talán lesz egy kis fénye.

                Komment


                  #68
                  Evvel csak az a probléma, hogy a lakk lefog égni mivel az nem hőálló. Ha jól tudom a Horgany spré az 500 fokig hőálló és közel olyan szép mint az ezüst csak tartósabb. Már beszéltünk róla én a hengert festettem le vele és bevált.
                  OdinHEM, Titus és St.Z.350 kedvelte ezt.

                  Komment


                    #69
                    Az én pannoniám ilyen volt,egyedül a könyökről égett le a festék évente lefújtam,és persze nem hagytam sárosan...
                    ha nem lehetett krómos a matt-fekete mellett döntöttem trinát...kiadós évekig elég.Click image for larger version

Name:	254052_166199823444972_6343090_n.jpg
Views:	2
Size:	113.8 KB
ID:	148161Itt éppen az "infúziós"talin mikor először elrepedt a tankom és így nyomtam még 250 km-ert Csak a lámpakeretem volt krómos,és szerintem jó volt az összkép:a fekete dobokkal,sokan nézegették vigyáztam arra,hogy ragyoglyonés azt díjazzák!!!
                    OdinHEM, Che és 5 további látogató kedvelte ezt.
                    "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                    Komment


                      #70
                      A lakkot a kerékre gondoltam a keréktárcsa ezüst fölé.
                      mátéapu és St.Z.350 kedvelte ezt.

                      Komment


                        #71
                        Itt éppen az „infúziós” talin
                        Nem gyenge megoldás Jól néznek ki az oldaltáskák a gépen!

                        Komment


                          #72
                          mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az én pannoniám ilyen volt
                          Jól látom, hogy a tank krómbetét és a sárvédő is ezüst? Nem nagyon látni.
                          Nem nagyon szoktam a kinézetre adni, de a fekete kipuff nem tetszik. Egyébként a motor összképre gyönyörű.
                          Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 jan. 31, 16:55.

                          Komment


                            #73
                            Ha csinálnék valami motort amin jó a fekete kipuf. , én leteflonoznám , nem olcsó de a krómozás töredéke . Mindenki látta már a konyhában a teflonos lábast , nem ? Tutira nem ég le , rá , bele semmi .
                            sepy, dkari és 2 további látogató kedvelte ezt.

                            Komment


                              #74
                              A hőterhelést elég jól tűri,de a mechanikai sérülésre érzékeny.

                              Komment


                                #75
                                A lakkot a kerékre gondoltam a keréktárcsa ezüst fölé.
                                Én annó akrillal lakkoztam hőálló ezüstre, horganyspré alapra, és krómeffektre is. A legjobb a horganyspray+akrillak kombó tetszett, színre mint a friss aluöntvény. Árnyoldala: hidegben az akrillakkozás megreped az alapon.
                                A hőálló ezüstöt leoldotta az akrill, nagyon nehezen, többszöri ködöléssel sikerült elérni, hogy jó legyen.
                                A krómeffekt pedig a lakktól matt szürke lett. utána megpróbáltam vízbázisú lakkal egy közbülső réteget. Jó volt látványra, csak a végén a már száraz lakk érintéskor levált.
                                Én úgy vagyok vele, ha már nincs króm, akkor mattfekete, vagy horganyzás, nikkelezés.
                                sepy és OdinHEM kedvelte ezt.
                                "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                                "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X