Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Fékkar rögzítése a féktengelyen

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Iker József kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Köszönöm ApaE! Maradok az eredetinél, legfeljebb lesz még egy köröm a horganyzónál!
      sepy kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Feldobnám ezt a témát kicsit más szemszögből.
        Raktam össze a hátsó fékpedál rugózatát, és mint képen látszik, a kis keret amibe a bowden diója akaszkodik fel van feküdve a rugó első menetére. Amikor meghúzom leugrik róla, majd újra fel.
        Click image for larger version

Name:	2013-05-05 17.38.41.jpg
Views:	1
Size:	198.0 KB
ID:	137408
        Ez a vastag rugó való oda? Azt hozzá kell tennem, hogy a váz be van kicsit kopva a fekkar alatt, ezért az hátrébb fordul mint eredetileg, ez lehet a gond? Talán ki lehetne cserélni a vékonyabb kitámasztó rugójára.

        Komment


          #19
          Ilyesmiktől másztam falra én is összeszerelésnél...
          Ez a rugó nálam 1,2 cm átmérőjű, a menetes rész hossza 5 cm, a két fül pedig 2-2 cm.
          Ha meggondolod, itt csak a fül hossza számít, hogy felakad-e vagy sem, a kar helyzete nem igazán.

          Komment


            #20
            Az ilyen és hasonló apró de az összképet nagyon elrontó apró dolgok miatt szoktam mindenkinek tanácsolni ,hogy "dolgozzon kétszer "----és elöször rakjuk össze a motort szárazon .Festék , króm .....minden nélkül .
            wsievers, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              #21
              joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              elöször rakjuk össze a motort szárazon .Festék , króm ...minden nélkül .
              Különben olyan dolgok jöhetnek, hogy a szépen fényezett sárvédőn pl nem ott van a lyuk, ahol volt előtte ,tartófülek görbék, stb...
              Duke kedvelte ezt.
              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

              Komment


                #22
                Ismerős sárvédős szituáció.. Joker igazad van, ezzel elkerülhető, hogy 3x keljen horganyzohoz menni, mert valami kimarad.

                Komment


                  #23
                  Ismét egy bosszantó apróság esett meg velem. T5. Hátsó fékrendszer a helyén, blokk, lánc a helyén. Gondoltam egyet, beszerelem a féklámpa kapcsolót. Igenám, de a blokktól nem lehet betenni a kis fékkarra a biztosító húzórudat, ami a rugón keresztül a féklámpakapcsolót húzza. Ezért az apróságér ki kellett emelni újra a blokkot...Ráadásul, ha rátaposok a fékre, a kis húzórúd beleér a bal blokkfélbe (ahol a váltókar határolócsavarja van). Ez egy elég béna konstrukció így, másnál is előfordul, vagy én szúrtam el valamit?

                  Komment


                    #24
                    Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ismét egy bosszantó apróság esett meg velem. T5. Hátsó fékrendszer a helyén, blokk, lánc a helyén. Gondoltam egyet, beszerelem a féklámpa kapcsolót. Igenám, de a blokktól nem lehet betenni a kis fékkarra a biztosító húzórudat, ami a rugón keresztül a féklámpakapcsolót húzza. Ezért az apróságér ki kellett emelni újra a blokkot...Ráadásul, ha rátaposok a fékre, a kis húzórúd beleér a bal blokkfélbe (ahol a váltókar határolócsavarja van). Ez egy elég béna konstrukció így, másnál is előfordul, vagy én szúrtam el valamit?
                    Nálam is ugyanez volt. Annyi hogy nekem a kihúzórúd hiányzott. Úgyhogy 2-es acéldrótból hajtottam megfelelőt, megfelelő szögben így nem ér bele a blokkba. Ajánlom hogy te is cselekedj hasonlóképpen

                    Én a motornak azt a részét utálom a legjobban, a fékhez is alig lehet hozzáférni, a blokkrögzítő csavarhoz is. Ráadásul az a "csavarnyelő" része a motornak. Ha bármilyen szerelésnél eltűnik egy csavar érdekes módon akár hetekkel és kilométerekkel később is előkerül. Onnan

                    Egyébként nem tudom mi a bajod a blokk kiszedésével és visszarakásával. Múltkor nekem 1,5 óra alatt megvolt
                    Lemezjáték és Beagle kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Úgyhogy 2-es acéldrótból hajtottam megfelelőt, megfelelő szögben így nem ér bele a blokkba. Ajánlom hogy te is cselekedj hasonlóképpen
                      szintén acéldrótot használok,ami ugye egy kerékpárküllőnek felel meg.(-:
                      heeegany és Beagle kedvelte ezt.
                      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                      Komment


                        #26
                        ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Maradj az első változatnál, nagyon valószínű, hogy az a gyári megoldás!
                        Ezzel én is megkinlódtam, mert úgy szereltem rá a racsnis kart a féktengelyre, hogy már benne volt a motorban a blokk.
                        Nekem nem menet bele a 6-os csavar, és azt hittem, hogy 5-ös kell bele, ezért M5-ös csavart tettem bele. lehet, hogy sikerült egy kicsitodébb pozícionálnom tengely irányban a dolgot és ezért nem akart belemenni az M6-os?!

                        Az M5 ösnek viszont nem volt gond a csavarfejjel...

                        Talán elég az M5-ös is, nekem úgy tűnt, hogy kettős feladata van: egyrészt összeszorítani a racsnis részt, hogy szoriosan üljön a tengelyre, másrészt a tengelyen lévő beszúrásba feküdve, nem engedi a kart lejönni a tengelyről.

                        Mindegy, ha tudom, kicserélem M6-osra...

                        Komment


                          #27
                          Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Feldobnám ezt a témát kicsit más szemszögből.
                          Raktam össze a hátsó fékpedál rugózatát, és mint képen látszik, a kis keret amibe a bowden diója akaszkodik fel van feküdve a rugó első menetére. Amikor meghúzom leugrik róla, majd újra fel.
                          Ezzel én is problémáztam, engemet is zavart ez a jelenség, valahogy nem tűnik "egészséges" dolognak...
                          Most hogy nézegettem a fényképet, támadt egy gondolatom:

                          Ha a fékkarhoz csatlakozó rugó fül felőli rugó menet legalább 1/4-ed fordulattal tovább volna tekerve, akkor ennek a rugó fülnek és a másik rugó fülnek a beakasztási pontokat összekötő képzeletbeli összekötő tengelyéhez képest maga a rugó test kicsit lejebb esne ezen az oldalon, azaz nem feküdne fel a bovden vég rajta.

                          Talán megvan még az eredeti rugóm (kicseréltem én is csillogó utángyártottra...), azzal összevetve el lehetne dönteni a kérdést...

                          Hétvégén tudom megnézni, majd írok!
                          Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2014 márc. 24, 12:38.
                          Duke kedvelte ezt.

                          Komment

                          Ugrás az oldal tetejére
                          Working...
                          X