Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia fulladás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Pannónia fulladás

    Sziasztok!

    Ma az idő és az időm is engedte hogy motorozzak egy kicsit. Állítgattam a karbin, ment is szépen aztán egyszer csak előjött az ami eddig is gond volt, elkezdett fuldokolni és megállt a gép(szívatóval megy tovább még egy darabig ilyenkor).
    Aztán arra lettem figyelmes hogy a benzincsőben eléggé nagy buborék van, és ahogy nyomkodom az úsztatót(nem tudom miről származik az az úszóházfedél, de passzol a karbira és van rajta úsztató ) nem folyt a benzin az úszóházból sem.
    Aztán kilégtelenítettem a csövet, mentem vele kb 15km-t, közben egyszer nem piszkáltam se a csapot se a karbit. Aztán megint belevegősödött és leállt...

    Benzin kb 6liter van a tankban és tartalékon van a csap.

    Valaki járt már így? Vagy tud valami megoldást?



    Norbi

    #2
    A tanksapkád átereszt? Nekem úgy tűnik, bevákumosodik a tankod...próbálj meg tanksapka nélkül/vagy éppcsak feltett tanksapkával menni, ha úgy jó az a baj.
    Középen van rajt a körök központjában egy kis lyuk. Az dugulhatott el.
    Alultól a két csavart kicsavarva szét lehet szedni.
    OdinHEM kedvelte ezt.
    "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
    "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

    Komment


      #3
      Tank leszerel kimos,benzincsak leszerel kimos karburátor leszerel kimos és ha utána is lefullad mosd át mégegyszer
      Beagle és OdinHEM kedvelte ezt.
      "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

      Komment


        #4
        wsievers eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        A tanksapkád átereszt? Nekem úgy tűnik, bevákumosodik a tankod...próbálj meg tanksapka nélkül/vagy éppcsak feltett tanksapkával menni, ha úgy jó az a baj.
        Középen van rajt a körök központjában egy kis lyuk. Az dugulhatott el.
        Alultól a két csavart kicsavarva szét lehet szedni.
        Danúvia tanksapka van rajta(az jobban tetszik ) Azon elég nagy lyuk van, és át is ereszt. De ha tudom majd kipróbálom félig lecsavart tanksapkával, aztán hátha úgy nem lesz gond
        Bár nekem főleg az nem tetszik hogy folyamatosan levegős a benzincső.
        http://kepfeltoltes.hu/130225/IMG_20...toltes.hu_.jpg




        mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Tank leszerel kimos,benzincsak leszerel kimos karburátor leszerel kimos és ha utána is lefullad mosd át mégegyszer
        Jajj, azt már annyiszor eljátszottam (mondjuk eléggé rohad is a tank belseje...) Van a tank belsejében szűrő (simsonba való réz) meg a csövön is. Így amikor legutóbb szétszedtem nem találtam semmi koszt az úszóházban(eddig ott gyűlt a dzsuva).
        A másik meg ha lehúzom a benzincsövet szépen folyik a benzin. Szóval nem hiszem hogy dugulás lenne(bár a karbiban lehet, azt majd szétkapom)

        Komment


          #5
          Ha rozsdás a tankod van egy használható megoldás mert máslépp etömiti a csapot.
          nem használod tartalékban oda lerakódik az üledék és még kitoldod a maximumra a szürőig a csövet ferdére vágva nehogy rátapadjon a szürő végére.
          Persze előtte kitakaritasz mindent.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            #6
            Miért nem a képpel kezdted?
            Kapásból azt tanácsolom, hogy a benzincsövet vedd le és a szűrőt nagyon gyorsan dobd el róla. Tegyél fel egy sima benzincsövet. Nekem is volt ilyen problémám, ugyan ez, sőt öcsém ETZ-jével is ugyan ez volt a szűrő miatt. Azért van az ülepítő pohár, hogy a koszt kiszűrje, meg azért van az úszóháznak alja, hogy oda is leülepedjen a kosz.
            Természetesen ez az én saját tapasztalatom, ha mégse a szűrő volt a ludas, akkor az előzőekre kell hallgatni.

            Komment


              #7
              Rozsdás tanknál a salak a motor remegésétől tömöriti a lerakódást és eldugul a benzincsap,ezért emeljük a szintet a salak fölé!
              Beagle kedvelte ezt.
              "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

              Komment


                #8
                Szétszedtem a csapot, a tankban lévő szűrő felfogott minden szennyeződést ami a csapot eltömíthette volna. Szóval a csappal gond nem volt(vízzsák alján volt egy kis kosz) kicsit átmostam a benzinszűrőt is, de igazából az még elég tiszta.
                Úszószinten állítottam, kicsit több benzint adtam neki, súbert tűn szintén állítottam, ott is kicsit több benzint kapott.

                Aztán próbakör. Ment szépen a csőben a levegőbuborékkal, aztán kb 5-6km után elkezdett gyengülni kicsit(most feltűnt, eddig nemigazán vettem észre) aztán fulladozni. Visszaraktam üresbe és majdnem leállt a motor, aztán vissza 2-be, gáz, kuplung fel és feléledt a motor. Aztán még kb 2km.t mentem vele gond nélkül.


                Legközelebb azt hiszem szétkapom a karbit is, meg kipróbálom benzinszűrő nélkül is. Aztán majdcsak kiderül hogy mi a gond.


                Jah és töltöttem bele még pár liter benzint, szóval ma nem tartalékra állított csappal motoroztam, így a kosz sem jelenthetett gondot.

                Komment


                  #9
                  Most jutott eszembe a benzincsap gumija lehet beszükült és igy csökkent az átfolyás.Click image for larger version

Name:	motoros találkozó 2011. 017.jpg
Views:	2
Size:	197.8 KB
ID:	134727
                  A2011-es Nyirtéti turán igy tudtam végigmenni,kilukadt a tankom.Kunyerált kanna,permetezőcső,gyertyakulcs a nehezék,megszivva karbira,igy mentem aznap250-kilométert.Nem akartam hazafordulni félutról.
                  Liszensz:infuzion-pannonia.
                  Igy is kipróbálhatod és nem akad el az anyag.
                  CZsolti, sinter és 2 további látogató kedvelte ezt.
                  "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                  Komment


                    #10
                    Ez nagyonnagy

                    Hát ha más nem segít akkor marad a 2literes flakon, aztán ha azzal jó akkor alaposan át kell vizsgálni a tank és a a karbi közötti részt.

                    Komment


                      #11
                      mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Most jutott eszembe a benzincsap gumija lehet beszükült és igy csökkent az átfolyás.
                      Én vagy 10 évvel ezelőtt a Trabantomnál kegyetlenül beszopt@m vele mire rájöttem a bajra. Mondanom sem kell a benzincsap tömítése volt!
                      heeegany kedvelte ezt.

                      Komment


                        #12
                        Az nem lehet, hogy valami "melegszik"?

                        Komment


                          #13
                          mateapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Most jutott eszembe a benzincsap gumija lehet beszükült és igy csökkent az átfolyás.
                          De mondjuk így akkor sem kellene folynia ha leszedem a benzincsövet, pedig úgy csorog szépen.


                          Marci199 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Az nem lehet, hogy valami „melegszik”?
                          Lehet, de minek a melegedése okozhat ilyen problémát?

                          Komment


                            #14
                            A karbié. A szívócsonk és a henger közé tegyél egy tömítőpapírt, de igazából a legjobb a Simsonoknál is használt műanyagszerű hőszigetelő tömítés lenne 2 papírral. Ezt egyébként NYÁK lemezből is el lehet készíteni,
                            itt találsz róla bővebb infót:
                            Simson Klub Magyarország

                            Komment


                              #15
                              Igazad van...pedig már én is megjártam ezzel...ha előfordul a probléma megint, állítsd le a motort majd hajolj oda a karburátorhoz, nem-e hallassz bugyogó hangot...mert ha igen, akkor a karbi forralja a benzint.
                              Akkor tényleg az a megoldás, hogy bakelitből vágsz a karbihoz alátétet, és mindkét oldalán papírtömítéssel felteszed.
                              A túlmelegedést okozhatja valami felhevült alkatrész, vagy szegény keverék/elégtelen kenés is.
                              "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
                              "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X