ja ja! No comment...
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia dugattyú megragadás ellen
Collapse
X
-
gilersx eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseValami haszna biztos van ha a Wössner is tesz ilyen furatokat a dugattyúra. Nekem a Kawasakiban is ilyen van igaz ott nem egy hanem négy. 2-2 jobb és bal oldalon, a fő kipufogó rés és a power szelep által nyitott kipufogó rések mellett.
[ATTACH=CONFIG]15403[/ATTACH] (Biztos nevetséges hogy egy ilyen gyalázatos mértékben megragadt dugóval állok ki a furat mellett, de ez azért lett ilyen, mert hengerfejesre hajtottam és megzabálta a vizet is, aztán nem volt mi hűtse.)
A csapágyak beállítása, oldalirányú mozgása c3 miatt.
Komment
-
zsoltikka eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÜdv: Megmérnéd a dugó magasságát, furatok távolságát (felső résztől), furatok átmérőjét. Milyen motorba volt
pontosan? Köszönöm!
A dugattyú magassága a szoknya aljától a felső peremig 55mm
A furat átmérője kb 1,3mm (nem tudom pontosan mérni)
A felső peremtől a két furat kb 15,2-3mm és 33,2-4mm re van.
Egymástól mért távolságuk vízszintesen 43mm.
A dugó a katalógus szerint 90-05 ig gyártott Kawasaki KDX 125-be való kódszáma 8008D050.
66.oldal bal oldali hasáb.
http://www.pinkmotors.hu/wossner/201...2-2013-Web.pdfzsoltikka kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Szerintem ha nagyon megfúrják a kipufogó hangtompítóit, akkor a kipuff. folytása jelentősen csökkenne, ezáltal több üzemanyag távozna a szabadba. Vagyis teljesítmény csökkenés lesz az eredmény. Persze nem minden esetben, mert ész szerű határok mellett, dobhat a teljesítményen is. Ehhez azonban kísérletezés szükséges.
A fő probléma amúgy az, hogy öntöttvas a henger, ráadásul rendkívül tömör is, vastagok a bordák, vastag a kipuff csonk is. A másik dolog, hogy a bölcsőváz rendesen kitakarja a hengert a menetszél elől, ami szintén kedvezőtlen. A hengerfej néhány centi híján éri a tankot. Ez sem jó.
Szóval több tényezős a dolog ragadás szempontjából. Ettől függetlenül vannak jól bejáródott Pannóniák, amik az Istenért sem lennének képesek megragadni.
- 3 likes
Komment
-
oldali eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzerintem a kipufogó kifúrása, bővítése azért lehet hasznos, mert kisebb az ellenállás, és több anyag jut ki még az égés előtt és az kicsit több hűtést biztosít.
Továbbá ha csökkented a kipufogóban a nyomást annak 2 következménye lesz: Először is csökken a visszatöltése a hengernek, továbbá a gyors gázcsere miatt elszegényedik a keverék, ami tényleg okozhat megragadást.
Kipufogót méretezni nem egyszerű dolog. Még ha teljesen újat csinálsz(rezonátor mondjuk) akkor is előfordulhat olyan, hogy az ideális kipufogócsőhossz a számítások alapján motor vége után ér fél méterrel.Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2013 jún. 10, 15:22."When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
- 3 likes
Komment
-
Én sem gondolom,hogy a furulyák módosítása javítana a ragadási hajlamon. Nekem ugyanis az előző tulaj kivette a terelő tárcsákat és a furulyákat is a dobból és beletett a furulyák helyett két rövid csődarabot. Nos ezáltal elviselhetetlenül (számomra és a szomszédaim számára is) nagy volt a hangja,viszont 80 Km/h felett minden esetben megragadt! Azóta már túl vagyok a felújításon és már 500 Km-en is. Még nem ragadt meg,igaz 1:15-ös keverék és max 60 Km/h volt a tempóm eddig!
Komment
-
Beagle eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseigaz 1:15-ös keverék
Komment
Komment