ApaE, „Én inkább ott látom a problémát, hogy egy cca. 20-25e Ft-os (egyébként igen jó minőségű) hajtókart akarnánk 'meghekkelni' további X Ft költségen, hogy fogadjon egy 3-5e Ft-os (egyébként átlagos minőségű, nem tuningolt teljesítményre méretezett) dugattyút, ami ezután egy 'kőkorszaki' vashengerben fog 'futkosni'”
Amúgy szívesen olvasgatom itt a Fórumon a "táltosítás" különböző fogásait, hiszen jó felvetések jönnek elő, meg egy csomó megválaszolandó kérdés is, amin valódi csemege töprengeni...Ugyanakkor mindig megszólal bennem a kisördög is, hogy megéri-e az átalakítás, van-e értelme neki?
Egyrészt, minden lánc olyan erős, mint a leggyengébb láncszeme, azaz ahogy TLF65 mondja, végig kellene menni a hajtás soron, hacsak nem valami gyárilag is gyenge láncszemét próbáljuk erősítgeni.
Másrészt ha sikerül is csiholnunk még néhány lóerőt (ráadásul nem is olcsón!), a Pannónia attól még Pannónia marad és a teljesítménye mai szemmel továbbra is szerénynek nevezhető...
Én azt szoktam mondani, örülök, hogy lassan megy, hiszen így hallatán, van idejük az embereknek kirohanni a kertkapuhoz megnézni vajon miféle járgány közeledik, és arra is marad idejük, hogy kicsit gyönyörködjenek benne...Ne fosszuk meg őket ettől!
Komment