Azért voltak ám ott még egyéb 'turpisságok' is, pl. Wartburg hajtókar, Yamaha gyújtás, 'okosított' hengerfej, Csepelből másolt fogaskerekes primerhajtás, 'bika' kuplung és hátsó lánc, megerősített segédváz hátul, a porlasztóra nem emlékszem.
A zindex saját keresőjét 'felejcsed'. Gugli 'jobban tudja', nekem első találatként ezt hozta fel
miért nem „tuningolnak” repülőgépeket?
Csak csendben: a repülő csak úgy "legális", ahogy kijött a gyárból. A gyárban biztosan alkalmazzák a "faragás" gyártás előtti verzióját, azaz van amit tapasztalat alapján méreteznek. De onnantól fogva, hogy legyártásra került minden átalakításhoz engedély kellene. Ugye ez nem hangzik akkora dolognak, mert az autónál is így van - csak a repcsiknél sokkal komolyabb a "ki és mit csinált a szerkezeten" nyilvántartás, ha valami baj van rögtön megvan ki okozta. Ugye az ember aláírja az elvégzett munkákat pontonként, illetve írásban ki kell jelentenie az erre jogosult karbantartónak, hogy a repülőgép repülésre alkalmas, biztonságos állapotban került ki a kezei közül. Így bármi faragással megalapozott "tuning" kilőve.
Komment