Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
Mezőkövesd okmányiroda, a polgármesteri hívatal mögött. Vidd a papírokat, egy próbát megér, lehet hamarabb meglessz a rendszám és forgalmi.
Nekem a multkor még a alváz és motorszámok közt is keresgéltek kérésre. (utánanézettem pár blokk és vázszámnak)
Utoljára szerkesztve a következő által: wsievers; 2015 máj. 29, 16:46.
"When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
"Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"
Nem tudok újat háborogni...de a 21-es teltebb, mélyebb piros színe telitalálat!
Az igazsághoz hozzátartozik hogy a felvétel ma reggel készült , és még árnyékos borult volt az idő ! A szín pedig remélem inkább a gyárra hasonlít , mondom ezt leginkább azért, mert az első sárvédőn lévő eredeti gyári "fényezés " viszonylag jó állapotban megmaradt , és ezt vittem el még első körben a festőhöz , aki (egyébként jóbarátom...) egy számítógépes szerkezettel (computeres szem... ) azonosította be a színt ,a gyári alapról , (előtte kézzel polírozgatta ... csak hogy jó legyen ) és arra a következtetésre jutott hogy a FIAT 113-3 hoz áll a legközelebb , de egy picit világosabb ... , úgyhogy arra keverte , az ezüst pedig a Toyota 1D5 színkódnak felelne meg ami egy kicsit zöldebb árnyalatú , a fekete pedig fekete
Ezt azért ne együk nagy nagy kalánnal - ha az úgy minden megvan ahogy leírta , akkor hol nem s@rom le , hogy az eladó elött 2 vel kim mit csinált mikor . A LÁNCNAK CSAK NEKEM ÉS A VALŐS ELADÓTULAJDONOS KÖZT igazolhatóan meglenni .
Be is ( nincs jobb szó) : s@rnék a röhögéstől , ha azzal álna elő nekem egy tulbuzgó ügyintéző --pl .ha fater 1932 es FIAT autóját (ami ugye a nevén van ) szeretném magamra iratni --hogy nem írják át amig nem igazolom ,hogy kié volt 1934-194I és 1950- 1954 között , mert egy kitudatlan gyökér pont arra kíváncsi .
Ez itt hülyén hangzik , és azért ennyire abszurd példa ,hogy kitünjön a marhaság . Az eset ugyan az .
- - - Updated - - -
zahi, --nem adod el ? mérgedben egy haverom pont keres...
Sajnálnám , főleg amíg kész nincs teljesen , de lehet hogy az lesz a vége mert már nagyon sokban van ! Lehet mondani a gatyám ment rá annak ellenére hogy szinte mindene gyári ...
tévedés , utolsó példa erre a most festett motorvázam . A kolléga nagyon jót és szépet akart ( az is lett ) ezért egy méregdrága NYUGATI festékkel borította be a vasat . Aztán véletlen arra kev eredtem néhány hét után , amikor megmutatta , hogy kipróbálta a 2K NEOLUXOT , szintén persze feketében . Szerintem énekelni lehet a különbséget . A neolx javára . Annyira szép fekete , hogy mesés , szerintem az igazi pannónia, csepel szint annyira vissza adja hogy na ,
Hogy neked kelljen bizonyítani, megadni a tulajdonosi láncolatot?
Nem neked kell bizonyítani. Neked ki kell várnod amíg a helyi okmányiroda kikérdezi a KEKKh-t, hogy amit a papírra írtak 2 hónappal korábban,azt valóban ők írták ,és valóban úgy is van.Én is eljátszottam ugyanezt tavaly.
azaz 1976 márciusa és 1980 júniusa közötti tulajdonosok kellenének nekik
B@ssz.. meg! Ennyi idő után már a gyilkosság is elévül itt meg sz@rakodnak. Jó lenne ha ebben az országban a valós problémákkal foglalkoznának nem az életünket nehezítenék
Nos tisztelettel jelentem , hogy ma sikerült a vasdarabra felerősítenem , egy lényegtelennek egyáltalán nem mondható , de mechanikai funkciójában egyáltalán nem nélkülözhetetlen tartozékot ... csak ca. 45 napot vártam rá ...
Most már nyugodt szívvel hozzákezdhetek a legális próbálgatásnak a beállításokhoz ...
Valami azt súgja még most sem értem a végére .
Köszönöm a biztató szavakat , remélem most már tudok alakítani rajta ezt-azt... (valamiért elkezdett csöpögni a benzin a balos karbiból , és a láncvédőnél is zörög a lánc, le kell róla szednem ...) De nem rég kellett átbogarásznom a papírokat, ami szerint 2012-ben kezdtem az egészhez . Hogy elment az idő !
Az aktuális idő pedig mintha esőre állna Délutánra meg mehetek dolgozni ...
Komment