Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    heeegany
    Persze egy 43 éves, 70-es tempóra tervezett motort nem lehet büntetlenül 90-el hajtani rendszeresen.
    Szerintem megfogalmaztad a lényeget!
    sepy kedvelte ezt.

    Komment


      Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      heeegany


      Szerintem megfogalmaztad a lényeget!
      úgyhogy 150-200km-enként minden elérhető csavart újra meg kell húzni. Valamint néhány ezrenként 1-2 megfáradt hegesztést megerősíteni, kicsit több ezrenként meg a megfáradt alkatrészeket cserélni drága pénzér...

      De a saját sütőformával, szakemberrel, kemény gumiból süttetett hátsó menesztőgumik elég jól bírják!
      Azt mondják hogy némelyik börzés jó esetben kibír akár 1000km-t is Bár amilyen puha gumiból van nem is csodálom.
      Számomra csak az a furcsa, hogy a gumisütős szerint az, hogy kemény vagy puha gumi az az árat nem befolyásolja. Ami drágább az a vitonos, a poliuretán és egyebek.
      Lemezjáték, OdinHEM és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        Kíváncsi vagyok, mit mérsz be azon a jog-on. Még azt is el tudom képzelni, hogy nem termel elég áramot magához képest. Emlékeim szerint rendeltél hozzá utángyártott tekercset, amiben akár kínai réz is lehet. Innen még talán menthető egy kis tekercseléssel, nem túl sok menetről van szó.
        Azért hármasban húzatva nem gyertyafénynek kellene lennie. Pancsin a H4 50/55 alapjáraton gyertya, de megpörgetve azért megy. És az csak 45watt max, illetve annál kevesebb. Tehát a jog nálad még ennél is kevesebbet ad ki, ami irreális.
        A gépkönyvek 4-5ezer fordulatra szokták megadni a tekercsek teljesítményét, amit talán elérsz üvöltő hármasban.

        Meg lehetne nézni kisebb égővel, hogy leveri-e a feszültséget. Vagy valami olyan terheléssel, aminek nem mászik el nagyon az ellenállása melegedéstől.

        Komment


          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Kíváncsi vagyok, mit mérsz be azon a jog-on. Még azt is el tudom képzelni, hogy nem termel elég áramot magához képest. Emlékeim szerint rendeltél hozzá utángyártott tekercset, amiben akár kínai réz is lehet. Innen még talán menthető egy kis tekercseléssel, nem túl sok menetről van szó.
          Azért hármasban húzatva nem gyertyafénynek kellene lennie. Pancsin a H4 50/55 alapjáraton gyertya, de megpörgetve azért megy. És az csak 45watt max, illetve annál kevesebb. Tehát a jog nálad még ennél is kevesebbet ad ki, ami irreális.
          A gépkönyvek 4-5ezer fordulatra szokták megadni a tekercsek teljesítményét, amit talán elérsz üvöltő hármasban.

          Meg lehetne nézni kisebb égővel, hogy leveri-e a feszültséget. Vagy valami olyan terheléssel, aminek nem mászik el nagyon az ellenállása melegedéstől.
          Égőt rendelek hozzá, az a terv. Valamint Yamaha Cygnus gyújtásokat is keresgélek(ha már movisz ajánlotta ), az azért kicsit erősebbnek is néz ki mint a Jog gyújtása.

          Komment


            Már írtam, hogy ez a cingus egy kaptafa az nsr-el. Mielőtt kidobod a pénzt, ha akarsz játszani, felküldhetem kölcsönbe a befaragott nsr gyújtást. Már a jeladó feltákolás is majdnem kész, illetve megjött a DC/CDI hozzá. Mivel ennek valszeg zárlatos a cdi tekercse. Magyarul csak össze kell drótozni és elvileg megy. Nekem most nincs időm ilyenekre.

            Komment


              bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Már írtam, hogy ez a cingus egy kaptafa az nsr-el. Mielőtt kidobod a pénzt, ha akarsz játszani, felküldhetem kölcsönbe a befaragott nsr gyújtást. Már a jeladó feltákolás is majdnem kész, illetve megjött a DC/CDI hozzá. Mivel ennek valszeg zárlatos a cdi tekercse. Magyarul csak össze kell drótozni és elvileg megy. Nekem most nincs időm ilyenekre.
              Hát, jobban örülnék neki ha összeraknád és beszámolnál a tapasztalataidról. De ha ez belátható időn belül nem fog bekövetkezni akkor lehet hogy elfogadom az ajánlatod. Aztán hátha jó lesz.

              Komment


                Biztos nem érek rá. Ha nekiállnék a Pancsinak az ezer dolgom mellett, akkor is hengerlehúzás, kormánycsapágy stb. Csak épp a munka mellett elviszi az időm a ház környékének a rendbetétele (beton felverés, járda betonozás, előtetők tákolása stb.) Negyed éven belül hozzá se szagolnék. Többit p.ü.

                Komment


                  bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Biztos nem érek rá. Ha nekiállnék a Pancsinak az ezer dolgom mellett, akkor is hengerlehúzás, kormánycsapágy stb. Csak épp a munka mellett elviszi az időm a ház környékének a rendbetétele (beton felverés, járda betonozás, előtetők tákolása stb.) Negyed éven belül hozzá se szagolnék. Többit p.ü.
                  Megkaptam a csomagot, jól néz ki(jobban mint amit én a joggal műveltem. Tetszik az az alaplap )
                  Valami segédletet esetleg tudsz mellékelni hozzá? Mert így eléggé homály hogy mit hova.

                  Ma megjött ez a ketyere. Szóval holnap(ha minden jól megy) számszerűen is tudni fogom hogy a jog gyújtás mit is tud.
                  Amire rájöttem hétvégén az az, hogy az aksi biztosítéka kiégett. Szóval ezért volt ritka siralmas múltkor az egész. (bár előtte is elég szar volt)

                  Komment


                    Összekalapálok valamit. A dc/cdi-re csak tippet adok, mert ebay jó szokásához híven természetesen nincs hozzá semmilyen leírás. Viszont az eredetiekre van.
                    A kivitelezés Odinhemet dicséri. Privátban küldöm.
                    Mindig az nsr 125R-t nézd a leírásban.

                    - - - Updated - - -

                    A tekercsekről lejövő:
                    3 sárga a három fázis - ezek működnek
                    a piros-fekete a nagyfesz cdi tekercsek - ezek szerintem nem működnek - meg kellene nézni, hátha a vezeték kontaktos, vagy szakadt
                    A maradék (talán zöld) a test. De az egész testre van húzva a fémkoszorún keresztül.

                    A fesszab:
                    - zöld a test
                    - három sárga a három bemenő fázis
                    - Piros az akksi töltőkör
                    - a feketét a gyújtáskapcsoló pozitívra húzza

                    Ha van rózsaszín, akkor az a csillagba kötött töltőtekercsek közös pontja és az állórészről megy a fesszab-ba. (A rajz kicsit furcsa.)

                    Teljes manual: https://drive.google.com/file/d/0B0R...rp=1&hl=en_US#


                    A 180. oldal környékén van a villamos rendszer, a legvégén egy teljes villamos kapcsolás.
                    Utoljára szerkesztve a következő által: bokor28; 2016 szept. 26, 20:22.

                    Komment


                      bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Összekalapálok valamit. A dc/cdi-re csak tippet adok, mert ebay jó szokásához híven természetesen nincs hozzá semmilyen leírás. Viszont az eredetiekre van.
                      A kivitelezés Odinhemet dicséri. Privátban küldöm.
                      Mindig az nsr 125R-t nézd a leírásban.

                      - - - Updated - - -

                      A tekercsekről lejövő:
                      3 sárga a három fázis - ezek működnek
                      a piros-fekete a nagyfesz cdi tekercsek - ezek szerintem nem működnek - meg kellene nézni, hátha a vezeték kontaktos, vagy szakadt
                      A maradék (talán zöld) a test. De az egész testre van húzva a fémkoszorún keresztül.

                      A fesszab:
                      - zöld a test
                      - három sárga a három bemenő fázis
                      - Piros az akksi töltőkör
                      - a feketét a gyújtáskapcsoló pozitívra húzza

                      Ha van rózsaszín, akkor az a csillagba kötött töltőtekercsek közös pontja és az állórészről megy a fesszab-ba. (A rajz kicsit furcsa.)

                      Teljes manual: https://drive.google.com/file/d/0B0R...rp=1&hl=en_US#


                      A 180. oldal környékén van a villamos rendszer, a legvégén egy teljes villamos kapcsolás.
                      Köszönöm!
                      Holnap ha lesz időm rá átbogarászom egy kicsit.
                      Viszont mi lenne ha a CDI tekercsekre a jog gyújtáselektronikáját és trafóját kötném?
                      (így mert ha jól sejtem nem vagy biztos abban hogy a tekercsek vagy a CDI hibás)

                      A fesszabnál minek kell a fekete drót? Ha nincs gyújtás akkor véletlenül se legyen töltés? Vagy mi?

                      Komment


                        Ahogy nézem, ez eléggé egyértelmű, több helyen is ezt a lábkiosztást írják.
                        A csatlakozót vágd szét nyugodtan, ha nincs belevaló ellendarabod.
                        Szvsz a jeladó másik kábelét meg testre kell húzni.

                        Click image for larger version

Name:	dc cdi 2.jpg
Views:	1
Size:	25.2 KB
ID:	149855Click image for larger version

Name:	dc cdi1.jpg
Views:	1
Size:	10.6 KB
ID:	149856

                        - - - Updated - - -

                        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Viszont mi lenne ha a CDI tekercsekre a jog gyújtáselektronikáját és trafóját kötném?
                        (így mert ha jól sejtem nem vagy biztos abban hogy a tekercsek vagy a CDI hibás)
                        A fesszabnál minek kell a fekete drót? Ha nincs gyújtás akkor véletlenül se legyen töltés? Vagy mi?
                        A tekercsek nagyon hibásak. Fúrógépes pörgetésre a három fázis 12V körül már termelt, a cdi meg 10 voltot. Elméletileg ennek 100volt fölött kellene termelnie.
                        Rá kellene mérni közvetlenül a tekercsek lábára, hátha a kábel szakadt. Bár le vannak festve, vagy gyantázva. MEg kell kaparni.

                        A fekete drótot nem tudom mire jó. Manual 180. oldala mutatja, hogy a gyújtáskapcsoló ráhúzza a pozitívra.
                        Rózsaszín kábel nem lesz, az az egyfázisúnál van.

                        Komment


                          bokor28 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ahogy nézem, ez eléggé egyértelmű, több helyen is ezt a lábkiosztást írják.
                          A csatlakozót vágd szét nyugodtan, ha nincs belevaló ellendarabod.
                          Szvsz a jeladó másik kábelét meg testre kell húzni.

                          [ATTACH=CONFIG]33940[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]33941[/ATTACH]

                          - - - Updated - - -



                          A tekercsek nagyon hibásak. Fúrógépes pörgetésre a három fázis 12V körül már termelt, a cdi meg 10 voltot. Elméletileg ennek 100volt fölött kellene termelnie.
                          Rá kellene mérni közvetlenül a tekercsek lábára, hátha a kábel szakadt. Bár le vannak festve, vagy gyantázva. MEg kell kaparni.

                          A fekete drótot nem tudom mire jó. Manual 180. oldala mutatja, hogy a gyújtáskapcsoló ráhúzza a pozitívra.
                          Rózsaszín kábel nem lesz, az az egyfázisúnál van.
                          Köszi! Ezek alapján csak összehozok velemit
                          A DC CDI-nek az 5-ös pontja a gyújtáskapcsoló ha jól gondolom. Viszont ennél nem testre kell húzni hanem pozitívat kell neki adni ahhoz hogy legyen gyújtás. Ha jól értelmezem.

                          Komment


                            Itt egy különbség. Nem vettem észre. A legtöbbnél, amit hallottam, testre kell húzni a leállításhoz ezt a pontot. Ez olcsó kínai robogók sablon cdi-je, mindegyik ugyanúgy működik, nem gondolkoznak, csak kicserélik.
                            Úgy tűnik, ez is próba alapján fog kiderülni. :-)

                            Komment


                              Érdeklődve várom a fejleményeket én is Jó lenne egy típust hülye biztosan leírni mit hova miért és hogyan Ha van "szakács könyv" abból egész tűrhetően elboldogulok én is már

                              Komment


                                Azért irigykedve nézem azokat kik értenek az elektronikához . Én a szakácskönyvön egyszerűbben eligazodok pedig csendben jegyzem megés nem dicsekszem de főzni sem tudok igaz próbálkozom!

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X