Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannónia modernizálás!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az olaj a földben öregedett pár millió évig...mi ez a pár év? Ha egy öreg motoron vannak ilyen luxuscikkek mint a hidraulikus lengés csillapítók,és már hibásak...akkor lehet javítgatni,esetenként nem egyszerűen. Én ezért szeretem ha nincsenek. Legyen az ülésen rugó..az első villán dörzskerék.
    sepy, mátéapu és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      A lengés csillapítókhoz nem értek!Őszintén én észre sem veszem hogy az a baja!Mivel ifjű legényként terepmotorokon tanulgattam a földről való felkelés művészetét őszintén szólva nem is érzem jól magam ha nem ficánkol alattam a paripa!Még így kipótolt végtagokkal is imádom ha ,,táncol a kislány!"!Sajnos nincs érzékem a lengéscsillapítókhoz gumikból is a legolcsóbb fajtát veszem elvégre azért két kerék hogy hagy legyen ingatag!.......szerintem!De aki nem érzi biztonságba magát az természetesen használja a legjobb csillapítókat!Úgy hallom nagyon jók a gázosok sőt állítólag van olyan is amit akár menet közben is lehet állítani!
      Atti69 kedvelte ezt.

      Komment


        Művelet(ek) elvégezve. Mind a két hátsó újra a helyén, friss olajjal, új, vitonos szimeringekkel és porlehúzó filccel.
        Az meg majd kiderül hogy jobb-e mint volt. Valamivel mintha könnyebben mozogna mint eddig. De majd kiderül az első próbakörnél hogy jobb lett-e mint volt.



        Most jöhetnek az elsők, aztán ha azok elkészültek akkor neki kellene esni a blokknak és utánajárni hogy miért van olyan hangja már 75-80 körül mint egy hiltinek. Nyár elején ezt még csak 90 körüli tempónál csinálta, gázadásra...
        sepy, OdinHEM és Atti69 kedvelte ezt.

        Komment


          No csak összedobtam a szimeringes műanyag lezáró bizbaszt,
          És akkor mi lenne,ha következetesen befejeznéd amibe belekezdtél?Lehetséges,az életed kevés lenne hozzá?
          OdinHEM kedvelte ezt.
          "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

          Komment


            mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            És akkor mi lenne,ha következetesen befejeznéd amibe belekezdtél?
            Úgy az egész motort?
            Hát, készül az apránként
            Karburátor, első teleszkópok, hátsó teleszkópok, kerekek meg még egy rakat apróság van eddig.
            Igazából a vázat lenne jó megcsinálni, aztán ara lehetne felpakolászni mindent, úgy látványos lenne...

            Komment


              Megvolt ma a teszt. A kisebb kátyúkat jobban veszi a motor, a nagyobbaknál érdemi különbség nincs.
              Ugratásból földetérést meg most nem igazán akarom kipróbálni hogy lekoppan-e

              Komment


                modernizálás

                https://www.sportmotor.hu/magazin/pa...dalkocsi-teszt

                Komment


                  Nagyon szép és igényes konstrukció!

                  Az áráról nem véletlen halgattak, mire a két donor az átalakítások, felújítás és a papirozás elkészül biztos héjegyű szám lessz, ami nem 1-el kezdődik!

                  Komment


                    Mindenki szeretője - Pannónia-Rotax 350 - Oldtimer és Youngtimer

                    itt egy másik eset is

                    vitatkoznék a nyuszifül, nem gondolnám azért hogy 2 milla fölött lenne, bár lehet alábecsülök valamit (pl. a mohóságot)

                    ha csak a rotax átépítést vesszük pl. egy P10 saját blokkja helyett a szükséges módosításokkal, minden mást érintetlenül hagyva, az itt említett aprilia tuareg, bár most csak 2 db-ot láttam hirdetve, 150-250e Ft között van a komplett moci, ebből ugye csak a blokk, elektronika és üzemanyag rendszer kell, többit lehet visszatenni eladásra

                    kérdés, az így kinyert blokk mennyire volt karbantartva, mennyit kell még rákölteni

                    az összeépítés lepapírozása, úgy tudom, kb. 50e Ft plusz költséget jelent a forgalomba helyezés folyamatában, itt inkább az a kihívás, megadja-e az adott NKH az engedélyt

                    a munkadíj az lehet jelentősebb ezek mellett, ha az ember nem akarja maga kitaposni újra az ösvényt, ide 150e Ft nemtudom, érzésre ennyit gondolok, a lengővilla újraépítés is nyilván bele kellene férjen...

                    szerintem ezekkel együtt 500e Ft környékén megállhat az átépítés, plusz persze a kiindulási alap értéke, s ezek szerint többen vannak, akiknek ennyit megér az átépítés

                    Komment


                      Szép munka! De miért nem hagyjuk meg eredetiben a Pannoniát (én amúgy nem szeretem)? Miért nem javítjuk fel a blokkját igényesen? És akkor már ha minden mindegy a fék miért maradt úgy? Nálam a futómű lett volna az első.

                      És ha kell vegyünk mellé egy ilyen 350 Apriliát motorozni, járkálni.....

                      Ebbe így én nem ölnék egy perc energiát sem. De ha ennyire unatkozunk fejeljük meg. Tegyünk bele egy kéthengeres japán 500-as blokkot. Vagy egy 4 hengerest....vagy?
                      Szóval a feladat szép, az végrehajtás majdnem tökéletes az oka viszont nehezen igazolható.
                      Ez csak egy magán vélemény....kéretik nem bele kötni.

                      Komment


                        A kihívás , a munka szeretete ,....stb . Nem is kell több . Egy ótvar pannónia blokk fullosra csinálása drágább mint amit betett . Ami nagyon kirí a képből az a kimeredő oldalindex és az olajtartály megoldás azzal a gumislaggal és ocsmány bilincsel ....Többre képes aki csinálta - gondolom . Viszont ha tényleg csak úgy -oldalkocsis pannóniásként - használja , akkor talán megállítják azok a fékek . Nekem tetszik .

                        Komment


                          Én is a fékek hiányát érzem pláne ha oldalasként használják, meg nől a mozgó tömeg mert gondolom nem 65-70 es tempót akar motorozni ki így át alakítja bár avval a futóművel a csoda tudja. Bocs nem lenézni akarom a Pannoniát.

                          Komment


                            Szerintem hagyományos futóművel nem szabad 70-fölött tartósan ficánkolni akkor viszont ez a teljesítmény kimerítő.Kipróbáltam egy rendszámos kvadot közuton,azt mondom nem szabadna kiengedni a forgalomba,és erre utalva nem tartom tökéletesnek az oldalast sem:szükségmegoldásnak tartom,és szerintem úgy is kell kezelni!Természetesen vannak bedőlős kanyarstabilizátoros ,változó rugóerős és összetartású spéci darabok:viszont az már egy másik világ!
                            "Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.

                            Komment


                              Csak úgy magamban.. nem lehetne esetleg (ez elég Mekk-mesteresre sikeredett) egy meglévő forgalmis más motort megpannóniásítani? Tartály,sárvédők,km óra,kormány,embléma,stb. Eredmény szinte ua...esetleg jobb. De akár rosszabb is lehet. Ennek a stílusnak is van tábora,értékelendő az alkotás.

                              Komment


                                lehet alábecsülök valamit
                                Az aprilia legyen 200E Ft, a pannonia 200E Ft,a króm 100E Ft. Egy elfogadható festés 100E Ft. A donorból nem csak a blokk jőn, hanem a váz alja a felfogatásokkal együt, a maradék elenyésző és nem hiszem, hogy számottevően piacképes. A papír legyen 50E ahogy írtad, de abban az átírás és a műszaki nem hiszem, hogy beleférne. Ez eddig 650E Ft és még semmi nincs felújítva, vagy bármijen alkatrész bereszezve hozzá, sem átalakítva. Nem beszélve a rengetek járulékos költségről: benzin, telefon, posta, ismételt feladatók "elQrás" esetén Az oldalkocsit meg még be sem szereztük! Szerintem az én becslésem közelebb van a valósághoz mint az 500.000 Ft öszköltség!!.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X