Az olaj a földben öregedett pár millió évig...mi ez a pár év? Ha egy öreg motoron vannak ilyen luxuscikkek mint a hidraulikus lengés csillapítók,és már hibásak...akkor lehet javítgatni,esetenként nem egyszerűen. Én ezért szeretem ha nincsenek. Legyen az ülésen rugó..az első villán dörzskerék.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Pannónia modernizálás!
Collapse
X
-
A lengés csillapítókhoz nem értek!Őszintén én észre sem veszem hogy az a baja!Mivel ifjű legényként terepmotorokon tanulgattam a földről való felkelés művészetét őszintén szólva nem is érzem jól magam ha nem ficánkol alattam a paripa!Még így kipótolt végtagokkal is imádom ha ,,táncol a kislány!"!Sajnos nincs érzékem a lengéscsillapítókhoz gumikból is a legolcsóbb fajtát veszem elvégre azért két kerék hogy hagy legyen ingatag!.......szerintem!De aki nem érzi biztonságba magát az természetesen használja a legjobb csillapítókat!Úgy hallom nagyon jók a gázosok sőt állítólag van olyan is amit akár menet közben is lehet állítani!Atti69 kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Művelet(ek) elvégezve. Mind a két hátsó újra a helyén, friss olajjal, új, vitonos szimeringekkel és porlehúzó filccel.
Az meg majd kiderül hogy jobb-e mint volt. Valamivel mintha könnyebben mozogna mint eddig. De majd kiderül az első próbakörnél hogy jobb lett-e mint volt.
Most jöhetnek az elsők, aztán ha azok elkészültek akkor neki kellene esni a blokknak és utánajárni hogy miért van olyan hangja már 75-80 körül mint egy hiltinek. Nyár elején ezt még csak 90 körüli tempónál csinálta, gázadásra...
- 3 likes
Komment
-
No csak összedobtam a szimeringes műanyag lezáró bizbaszt,OdinHEM kedvelte ezt."Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
mátéapu eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseÉs akkor mi lenne,ha következetesen befejeznéd amibe belekezdtél?
Hát, készül az apránként
Karburátor, első teleszkópok, hátsó teleszkópok, kerekek meg még egy rakat apróság van eddig.
Igazából a vázat lenne jó megcsinálni, aztán ara lehetne felpakolászni mindent, úgy látványos lenne...
- 2 likes
Komment
-
Mindenki szeretője - Pannónia-Rotax 350 - Oldtimer és Youngtimer
itt egy másik eset is
vitatkoznék a nyuszifül, nem gondolnám azért hogy 2 milla fölött lenne, bár lehet alábecsülök valamit (pl. a mohóságot)
ha csak a rotax átépítést vesszük pl. egy P10 saját blokkja helyett a szükséges módosításokkal, minden mást érintetlenül hagyva, az itt említett aprilia tuareg, bár most csak 2 db-ot láttam hirdetve, 150-250e Ft között van a komplett moci, ebből ugye csak a blokk, elektronika és üzemanyag rendszer kell, többit lehet visszatenni eladásra
kérdés, az így kinyert blokk mennyire volt karbantartva, mennyit kell még rákölteni
az összeépítés lepapírozása, úgy tudom, kb. 50e Ft plusz költséget jelent a forgalomba helyezés folyamatában, itt inkább az a kihívás, megadja-e az adott NKH az engedélyt
a munkadíj az lehet jelentősebb ezek mellett, ha az ember nem akarja maga kitaposni újra az ösvényt, ide 150e Ft nemtudom, érzésre ennyit gondolok, a lengővilla újraépítés is nyilván bele kellene férjen...
szerintem ezekkel együtt 500e Ft környékén megállhat az átépítés, plusz persze a kiindulási alap értéke, s ezek szerint többen vannak, akiknek ennyit megér az átépítés
- 3 likes
Komment
-
Szép munka! De miért nem hagyjuk meg eredetiben a Pannoniát (én amúgy nem szeretem)? Miért nem javítjuk fel a blokkját igényesen? És akkor már ha minden mindegy a fék miért maradt úgy? Nálam a futómű lett volna az első.
És ha kell vegyünk mellé egy ilyen 350 Apriliát motorozni, járkálni.....
Ebbe így én nem ölnék egy perc energiát sem. De ha ennyire unatkozunk fejeljük meg. Tegyünk bele egy kéthengeres japán 500-as blokkot. Vagy egy 4 hengerest....vagy?
Szóval a feladat szép, az végrehajtás majdnem tökéletes az oka viszont nehezen igazolható.
Ez csak egy magán vélemény....kéretik nem bele kötni.
- 3 likes
Komment
-
A kihívás , a munka szeretete ,....stb . Nem is kell több . Egy ótvar pannónia blokk fullosra csinálása drágább mint amit betett . Ami nagyon kirí a képből az a kimeredő oldalindex és az olajtartály megoldás azzal a gumislaggal és ocsmány bilincsel ....Többre képes aki csinálta - gondolom . Viszont ha tényleg csak úgy -oldalkocsis pannóniásként - használja , akkor talán megállítják azok a fékek . Nekem tetszik .
- 6 likes
Komment
-
Szerintem hagyományos futóművel nem szabad 70-fölött tartósan ficánkolni akkor viszont ez a teljesítmény kimerítő.Kipróbáltam egy rendszámos kvadot közuton,azt mondom nem szabadna kiengedni a forgalomba,és erre utalva nem tartom tökéletesnek az oldalast sem:szükségmegoldásnak tartom,és szerintem úgy is kell kezelni!Természetesen vannak bedőlős kanyarstabilizátoros ,változó rugóerős és összetartású spéci darabok:viszont az már egy másik világ!"Rohan az életed és rohan az út.Elmarad mögötted lassan a múlt.Nem tudod biztosan,hogy hová is mész,de úgy is észre veszed ha oda érsz."V.A.
- 1 like
Komment
-
Csak úgy magamban.. nem lehetne esetleg (ez elég Mekk-mesteresre sikeredett) egy meglévő forgalmis más motort megpannóniásítani? Tartály,sárvédők,km óra,kormány,embléma,stb. Eredmény szinte ua...esetleg jobb. De akár rosszabb is lehet. Ennek a stílusnak is van tábora,értékelendő az alkotás.
- 5 likes
Komment
-
lehet alábecsülök valamit
- 3 likes
Komment
Komment