Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Mi ez: alapjáraton megy gázadásra leáll kivéve, ha szivatón van?!

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kompresszorral még nem nyomattam át a karburátort, mert nekem nincsen
    Hát a jó öreg bicikli pumpára senki nem gondol?
    Azzal is lehet elég hatásosat nyomni. Nekem már néhányszor bevált...
    Egyébként a falsolást -zahihoz hasonlóan- én is kizárnám.
    Volt hozzá szerencsém, és egyáltalán nem ilyen tüneteket produkált, mint ami a videón is látható, hallható. Szivató nélkül gyakorlatilag nem volt alapjárat. Felpörgött (a szegény keverék tipikus jeleit mutatva) majd leállt. Részterhelésen viszont visszább lehetett tolni.
    Nekem is inkább a főfúvóka vagy környéke a gyanús...
    ...
    Egyébként aranyos, látom az utód is be van oltva ("oda! oda!")
    Utoljára szerkesztve a következő által: dongos78; 2014 okt. 30, 09:12.
    Lemezjáték kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      De ha mégis akkor meg olyan gyorsan ellobban hogy semminek nem eshet baja.
      Egyszer a kezemben felejtettem a papírzsebkendőt, amivel foltbenzinnel törölgettem...aztán rágyújtottam...mondjuk a kezem tényleg nem égett meg, csak kissé meglepődtem a lobbanástól.

      - - - Updated - - -

      Egyébként a témaindító hozzászólására hivatkozva, ez a probléma nem volt, aztán a motorhoz piszkálás nélkül valahogy mégis lett. Valami körülmény biztosan megváltozott az üzemanyagellátásban, ami fölött elsőre elsiklottál szerintem.
      OdinHEM, heeegany és 3 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        demeter
        Egyébként a témaindító hozzászólására hivatkozva, ez a probléma nem volt, aztán a motorhoz piszkálás nélkül valahogy mégis lett. Valami körülmény biztosan megváltozott az üzemanyag ellátásban, ami fölött elsőre elsiklottál szerintem.
        Teljesen logikus a gondolatmeneted!

        A hozzászólók segítségével nagyjából kizárható a fals levegő szívása (ami azért fontos, mert a legkacifántosabb, ha történetesen egyszerre több hiba is jelentkezik), így most már a karburátorra tudok koncentrálni, bízva, hogy meg lesz a hiba!

        - - - Updated - - -

        Redbull477
        Lehet hülyeséget mondok de mosd ki a légszűrőt lehet csak annyi a baja, hogy nem kap elég levegőt
        Nem hinném, hogy hülyeség volna. Esetemben csak azért nem áll fenn, mert nagyon alaposan benzinben kimostam a légszűrőt.
        Ezért más irányban próbálkozom.

        Komment


          #19
          OdinHEM, dongos78 és 3 további látogató kedvelte ezt.

          Komment


            #20
            A benzincsap átfolyását érdemes lehet ellenőrizni.
            Én is erre tippelnék.
            "When you're miserable...you need someone...even more miserable than yourself."
            "Dneprs don't leak oil, they mark their territory!"

            Komment


              #21
              ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Valahogy a rongyról egy kis fonalfoszlány bekerült a főfúvókába, és hasonló jelenséget okozott,
              Én meg a szösz-möszre! Vagy a tankból odakerült "koszra"! Én a porlasztó alapos pucolása után tennék (ha még nincs) egy kis szűrőt a tank és a porlasztó közé! Igaz nem autentikus, de nagyon hasznos!
              OdinHEM, TLF65 és 3 további látogató kedvelte ezt.
              A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

              Komment


                #22
                -t5- eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Igaz nem autentikus, de nagyon hasznos!
                Hasznos bizony!
                De nem tudom hogy csak az én motorommal van-e valami gond, vagy ez ezzel jár de nekem ha kevés benne a benzin akkor nem hajlandó menni ha rajta a szűrő.
                Volt is már rá példa hogy az út szélén kelletett leoperálni.
                sepy, -t5- és TLF65 kedvelte ezt.

                Komment


                  #23
                  heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  de nekem ha kevés benne a benzin akkor nem hajlandó menni
                  Szerintem "tartalék" állásban van eldugulva a benzin csapod, illetve nem enged annyi benzint át mint "nyitott" állásban!
                  A tank legalsó pontja a csap és az a bosszantó kosz oda tömörödik, főként ha már nincs meg a csapon a szűrő a tankban.
                  TLF65 és sepy kedvelte ezt.
                  A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                  Komment


                    #24
                    Nekem is hasonló gondom van a Sport -nál.Letud rakodni az üledék még a szúrőre is mert az nekem is van benne de még így is.Tartalék közeli állapotban nem folyik át akkora mennyiség,hogy alapjáratnál nagyobb fordulaton járjon.Erre érdemes figyelni igaz T5 feltevése.
                    OdinHEM, -t5- és TLF65 kedvelte ezt.

                    Komment


                      #25
                      De nem tudom hogy csak az én motorommal van-e valami gond, vagy ez ezzel jár de nekem ha kevés benne a benzin akkor nem hajlandó menni ha rajta a szűrő.
                      Volt is már rá példa hogy az út szélén kelletett leoperáln
                      Nem vagy egyedül
                      Sajnos a papírszűrű egy "ellenállás" alapból, ezt meg lehet spékelni egy kis szutyokkal amit már megfogott addig + ugye a kis nyomás a kevés benzin miatt Meg is van a recept hogy ne folyón annyi amennyi kéne
                      Én ilyenkor leveszem és megfújóm visszafelé. Vagy az ilyen esetekre érdemes tartalék új szűrűt vinni
                      sepy kedvelte ezt.

                      Komment


                        #26
                        Ne használjatok papírszűrőt, létezik attól jobb megoldású. A műa. házban egy csonkakúp alakú szőrőbetét van, többszörös felülettel, mint a csőkeresztmetszet. Annak a betétnek ha a teljes palást részét eltömíti a kosz, akkor is átfolyik ami a csövön. Nagyon hasznos!

                        Komment


                          #27
                          A tankban is van egy szűrő (Simsonba való) meg némi dzsuva is. De nem az a probléma mert(direkt kipróbáltam) betonkeverős tanktisztítás után is ezt csináltam.

                          demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                          Ne használjatok papírszűrőt, létezik attól jobb megoldású. A műa. házban egy csonkakúp alakú szőrőbetét van, többszörös felülettel, mint a csőkeresztmetszet. Annak a betétnek ha a teljes palást részét eltömíti a kosz, akkor is átfolyik ami a csövön. Nagyon hasznos!
                          Ilyet használok. Ebből tervezek venni szétszedhető változatot (hogy szükség esetén lehessen tisztítani) De ez is fogja azért a benzint.

                          Komment


                            #28
                            heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            De ez is fogja azért a benzint
                            Egyszer duplán be akartam biztosítani, a csőbe betoldottam egy ilyen szűrőt, plusz egy hurkot is formáltam a csőből (hogy még ennek az alsó ívén is le tudjon rakódni a kosz). Ez már valamiért így sok volt neki, nem folyt át kisebb nyomásnál...

                            Komment


                              #29
                              Én is fújogattam Orosháza- Szarvas között kb.20x mire haza értem akkor még pumpám nem volt.Mindíg leülepedett a szutyok a szűrő köré a tankba és setovább.Mikor a tanya világot is elhagytam kóstolgattam a benzin ízét, hát nagyon sza. ízű, de mivel haza akartam érni muszáj volt.Én nagyobb szűrőt használtam igaz nem szép de hasznos!. Gk.-ba valót tettem fel az bírta. Mostanság kisebbet használtam de volt tartalékom, Tiszakesziből a Mátra tövében is cserélni kellett mert felfele kevés volt míg sík úton ment.

                              Komment


                                #30
                                Hát ez nem igaz! Segítségetekkel megtaláltam a problémát...annyira banális, hogy el se akartam hinni...

                                Mondjuk, az nem igazán fért a fejembe, hogy hogyan lehet dugulás a rendszerben, ha a szívató ráhúzásával megy, ...hiszen a szívatónak is kell a benzin...

                                A kapott tanácsok alapján eleve az üzemanyag ellátó rendszerre koncentráltam. Az egyes alkatrészeket egyenként szétszerelve és átvizsgálva szisztematikusan végigmentem az egész üzemanyag ellátó rendszeren az alábbiak szerint:

                                Kezdtem a benzincsap szétszerelésével,
                                folytattam a benzincsőbe iktatott kis műanyag üzemanyag szűrő kiiktatásával,
                                az úszó ellenőrzésével,
                                a főfúvóka ellenőrzésével,
                                a tűs-fúvóka ellenőrzésével,
                                a tűs-fúvóka furatát lezáró csavarnál kerestem, hogy a főfúvóka felőli karburátor ház furattól hol megy a benzin a tűs-fúvóka irányában...és itt esett ki majdnem e kezemből a karburátor...készítettem a lezáró csavarról fényképet és mellé tettem egy másik karburátorból kiszerelt ide való csavart.

                                Click image for larger version

Name:	201410312036.jpg
Views:	1
Size:	184.4 KB
ID:	142945Click image for larger version

Name:	201410312037.jpg
Views:	1
Size:	179.7 KB
ID:	142946Click image for larger version

Name:	201410312038.jpg
Views:	1
Size:	183.3 KB
ID:	142947



                                A képek magukért beszélnek, egy olyan csavarral zártam le a többször szétszerelt és alaposan kitisztított (ÉS SAJNOS NEM ODAVALÓ ALKATRÉSZEK MELLETT LÉVŐ!!!) karburátort, amin nincsen átmenő furat!!! (Őszintén szólva azt sem tudom, milyen csavar ez, a feje, a menete ugyanolyan, mint az odavaló csavaré...)

                                Persze aki ismeri a Pannónia karburátort, azonnal kiszúrja a dolgot, de én valahogy belekevertem ezt a csavarta szétszedett alkatrészek közé és utána már nem vizsgálgattam lépésről lépésre, hogy milyen csatornákon-furatokon megy végig a benzin...Aztán megint szétszedtem, tisztogattam és mint a jó gyerek, mechanikusan összeraktam...

                                Hát, ez van...tanuljatok a balf@szságomból, azért írtam le, nem büszkeségből...

                                A karburátort összerakva simán indult, vette a gázt, jöhet a finom beállítás...

                                Utólag végiggondoltam a jelenséget:
                                1) Alapjáraton megfelelően működött.
                                2) Szívatóval megfelelően működött.
                                3) Szívató nélkül gázadásra leállt.

                                Utólag persze teljesen egyértelmű, hogy a főfúvókán nem kapott egy csepp benzint sem, így az alapjárati fúvóka alapjáraton ugyan képes volt táplálni, de gázadásra a többlet levegőhöz csak a szívató ráhúzása mellett kapott elég benzint...

                                Még egyszer mindenkinek köszönöm a tanácsokat, ezek alapján tudtam elindulni a helyes irányba, és gazdagodtam egy tapasztalattal!!!
                                Utoljára szerkesztve a következő által: Lemezjáték; 2014 okt. 31, 23:27. Oka: elütés

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X