Kedves Fórumtársak!
Tudom, hogy ez egy elég összetett, bonyolult, sokmindentől függő téma, és több könyvben is, ami a Pannóniával foglalkozik oldalak vannak erről írva.
Mégis a véleményetekre lennék kíváncsi, főleg a P10-es kollegákéra, mert eddig sehol sem találkoztam azzal a kérdéssel, hogy nevezetesen:
- a P10-es Pannóniát hogy érdemes bejáratni?
A 2mm-es hengerfej tömítéssel szerelve, amikor is 7,5 az epszilon (kompressziós együttható), vagy lehet anélkül is, azaz epsz. = 8,5. Gondolom mindkét esetben a keverékképzés, a sebességek betartása, a megtett út hossza, hőmérsékletek stb fontosak, de amúgy egymás között mi a véleményetek??
Tudom, hogy ez egy elég összetett, bonyolult, sokmindentől függő téma, és több könyvben is, ami a Pannóniával foglalkozik oldalak vannak erről írva.
Mégis a véleményetekre lennék kíváncsi, főleg a P10-es kollegákéra, mert eddig sehol sem találkoztam azzal a kérdéssel, hogy nevezetesen:
- a P10-es Pannóniát hogy érdemes bejáratni?
A 2mm-es hengerfej tömítéssel szerelve, amikor is 7,5 az epszilon (kompressziós együttható), vagy lehet anélkül is, azaz epsz. = 8,5. Gondolom mindkét esetben a keverékképzés, a sebességek betartása, a megtett út hossza, hőmérsékletek stb fontosak, de amúgy egymás között mi a véleményetek??
Komment