Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Komment


      ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      Le kell fúrni
      Az összeszerelést hogy kell elképzelni? A csap szétpréselésével? Mivel van felületkezelve a csap végül?

      Komment


        Duke kedvelte ezt.

        Komment


          Duke eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Sziasztok!
          A berugókart szeretném krómozáshoz előkészíteni. Hogy lehet / lehet-e kulturáltan szétszedni a csuklókart, csuklócsapot? Krómozás után kellhet összerakni, vagy megtisztítás után krómozás előtt? Golyóstól, rugóstól krómozzák? Nem tudom hogy lehet szép a króm összeszerelve.

          Nekem nem volt gond a csapot kiütni egy megfelelő tüskével, aztán a peremet finoman körbereszeltem azon a végén úgy lett horganyozva a kihajtható résszel együtt. Összeszereléshez bezsíroztam és könnyen helyre csúszott, ezután már csak vissza kellett nyitelni a peremet egy vastagabb és tompa szögben köszörült pontozóval.

          Click image for larger version

Name:	20121017992.jpg
Views:	1
Size:	195.0 KB
ID:	133588Click image for larger version

Name:	20121017993.jpg
Views:	1
Size:	195.8 KB
ID:	133589Click image for larger version

Name:	20121017994.jpg
Views:	1
Size:	149.8 KB
ID:	133590
          Duke és kedvelte ezt.

          Komment


            üdv! Az érdekelne,hogy vajon meddig számít bejáratósnak a motorom. Nem volt fúrva csak finoman hónolva, új gyári, sárga pöttyös dugattyú van benne,új dugattyúgyűrűkkel. Mikor megvettem 72000 km volt az órába,de mivel a blokk traktorba volt elvileg használva ezért nem tudom pontosan mennyit ment. Az sem biztos,hogy a saját p10es hengerével volt-e használva,mert t5ös henger volt rajta,elvileg traktorként beletört 1 dugattyúgyűrű,ennek a nyomai a t5ös hengerbe láthatóak, így valószínű,hogy az a henger volt a traktoron. A saját hengere alapméretes. Tehát a kérdés,hogy járjam végig az 500+2000 km-es előírt bejáratást, biztos ami biztos alapon, vagy elég egy rövidebb bejáratási szakaszt végigjárni? Előre is köszönöm a válaszokat!

            Komment


              Az újabb fajta ,csapott" (tehát nem TL/TLT) főtengelyekből kétféle van, a lecsapásnál, pontosabban a lecsapásnál a snkák belső oldalain egyenes ill. hornyolt. Melyiket érdemesebb felújítani? Van egyáltalán valami különbség köztük élettartam, kopásállóság, stb. tekintetében?

              Komment


                Erről mi a véleményetek?

                Komment


                  demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Erről mi a véleményetek?
                  (Amennyire én hallom) sima dob van rajta, nem H-s. Vagy nem ez volt a kérdés?
                  LC 9246 és soveny kedvelte ezt.
                  There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                  Komment


                    Jó füled van!
                    De valóban nem az a kérdés, hanem a csörgés.

                    Komment


                      Szólnak a csapágyak?

                      Komment


                        Remélem nem. Ki fog derülni, már rakom össze másik dugattyúszettel. Gyűrűcsörgésnek gondoltam eddig egyébként.

                        Komment


                          ha már így összegyűltünk légyszi erről is mondjatok már nekem valamit.

                          Amúgy demeter kicsit trabantos a hangja, de egész jó. Mondjuk az enyémbe semmi csilingelés nem hallatszik, viszont ahány lyuk van a kipufogón mindenhol árasztja a füstöt

                          Komment


                            demeter eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Jó füled van!
                            De valóban nem az a kérdés, hanem a csörgés.
                            Annyira nincs jó fülem a zörejek felismeréséhez - de szerintem ez nem olyan mintha a blokkból jönne. Gondolom frissen, pontosan összerakott blokk vadiúj alkatrészekkel, ugye? (Már csak azért is, mert szép üres hangja van a kpufogónak, nem sokat mehetett gyártás/takarítás óta) Esetleg ha nem túl poros helyen egy fél percre beindítod légszűrő nélkül, akkor érintsd meg ujjal a súbert, hátha abbamarad. De mondom ezt nem hallás alapján tippelem, hanem olyan alapon, hogy érdemes a legegyszerűbbtől indulni.


                            Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            ha már így összegyűltünk légyszi erről is mondjatok már nekem valamit.
                            Az új dugattyú és gyűrű miatt szerintem tartsd be a bejáratást gyári előírás szerint. Igazából ezek (meg a hengerfal) miatt van szükség rá, én a saját gépemen is ragaszkodnék hozzá az újrahónolás ellenére is.

                            Blackmumus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            viszont ahány lyuk van a kipufogón mindenhol árasztja a füstöt
                            Ez jó téma. Én PTFE (akarom mondani teflon) szalaggal meg kipufogó tömítő pasztával szoktam tenni ellene. Bár egy ismerősöm nagy örömmel újságolta, hogy a hőálló sziloplaszttal (ha jól tudom nem ecetsavas, hanem semleges) milyen szépen sikerült tömíteni a stucni alatt. Esetleg valamelyikőtök próbálkozott már ilyen praktikával?
                            Utoljára szerkesztve a következő által: kollarg; 2012 dec. 11, 22:35.
                            There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                            Komment


                              kollarg eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              Ez jó téma. Én PTFE (akarom mondani teflon) szalaggal meg kipufogó tömítő pasztával szoktam tenni ellene. Bár egy ismerősöm nagy örömmel újságolta, hogy a hőálló sziloplaszttal (ha jól tudom nem ecetsavas, hanem semleges) milyen szépen sikerült tömíteni a stucni alatt. Esetleg valamelyikőtök próbálkozott már ilyen praktikával?
                              Én még nem, de nem is fogok ezzel próbálkozni a jelenlegi kipufogómnál, mert a felismerhetetlenségig össze van gyűrve szegény, mintha ha három lovas hadtest átvágtázott volna rajta, amit 2 páncélos hadosztály követett, teljesen javíthatatlan állapotba került, mindkét stusznim hosszába megadta magát, csak a szentlélek meg a kosz tartja, a hollandereknek is inkább csak az emléke van, de azok körül is minden irányba jön a füst. Viszont ha az új kipufogómnál szükség lesz rá akkor jelzek.

                              Tényleg, szükséges valamiféle tömítés a stuszni környékére, vagy elvileg működnie kéne anélkül is?

                              Komment


                                Igen Gabi en is azt hasznalom ,gondolom ram gondoltal....
                                Nekem nagyon bejott a fekete Mannol hoallo paszta amit sima autosboltban vettem bar a lenyeg,hogy zsiros helyre is jobban kosson azert azt jo megkerdezni melyik a jobb mert van tobbfele +ez 230C-ig jo.
                                En a kipufogo tomites karika helyett is ezt tettem es meghuzas utan a maradekot letoroltem es amikor megkotott meg egy picit huztam rajta eddig nem egette ki bar nem huztam le vele egyszerre tobb szaz kilometert.
                                A kozep hollandernal meg az ujjammal belehuztam es a maradekot szep finoman le lehet tisztitani.
                                Azota csak a vegen jott ki fust rajta!





                                Ez vagy csapszeg vagy gyuru!
                                Csak alapjaraton adja ezt a hangot?
                                OdinHEM kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X