Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Pannonia motorblokk

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Mágnes gyújtású motoroknál a gy. beállításhoz ajánlom a cigi papiros módszert.
    A kalapácsok közé cigaretta papír csíkot teszek (összezárt megszakítónál). A csíkot finoman húzva a nyitás pillanata pontosan megállapítható.
    sepy, demeter és 3 további látogató kedvelte ezt.

    Komment


      Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
      És tádááám sikerült beindítanom
      A kitartásod meghozta a gyümölcsét! A kondenzátor ezek szerint idáig nem volt bekötve?
      A gázproblémával kapcsolatban én szegény keverékre gondolok. A súbertű hányadik bevágásban van rögzítve? Főfúvóka mekkora?

      Letisztogattam ma a Pannónia blokkomat, a párosítókat letakarítva kiderült hogy a blokkfelek nem tartoznak össze. A másik blokkomnál sem... Asszem nekiállok a kerekeknek.
      zahi és Fergusson kedvelte ezt.

      Komment


        Gyula-bá eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
        Mágnes gyújtású motoroknál a gy. beállításhoz ajánlom a cigi papiros módszert.
        A kalapácsok közé cigaretta papír csíkot teszek (összezárt megszakítónál). A csíkot finoman húzva a nyitás pillanata pontosan megállapítható.

        Én ezt csak egyszer próbáltam a Verhónál. Apám nagyon dühös volt a szétszedett cigijei miatt, pedig papírszalvétából sodortam helyette egyet és abba töltöttem vissza a dohányt. Lángolva égett a papír.

        Talán ezért pártolom inkább a próbalámpát, vagy ami szerintem is jobb, a multiméter szakadásjelzőjét.
        Titus és Fergusson kedvelte ezt.

        Komment


          Titus eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          A kitartásod meghozta a gyümölcsét! A kondenzátor ezek szerint idáig nem volt bekötve?
          A gázproblémával kapcsolatban én szegény keverékre gondolok. A súbertű hányadik bevágásban van rögzítve? Főfúvóka mekkora?

          Letisztogattam ma a Pannónia blokkomat, a párosítókat letakarítva kiderült hogy a blokkfelek nem tartoznak össze. A másik blokkomnál sem... Asszem nekiállok a kerekeknek.


          Be volt kötve a kondenzátor! Csak úgy értettem ,hogy a kalapács a kondira volt kötve és a kondira kötöttem rá a kábelt nem a kalapácsra.
          A főfúvóka 1,25-ös, a tű meg ha jól emlékszem felülről a 2. vagy a 3. beszúrásban van.

          Komment


            Béla Rácz
            Be volt kötve a kondenzátor! Csak úgy értettem ,hogy a kalapács a kondira volt kötve és a kondira kötöttem rá a kábelt nem a kalapácsra.
            Próbálom követni, amit írsz a különböző hozzászólásaidban, de nem megy...Mindegy, a lényeg, hogy beindult...
            zahi és Béla Rácz kedvelte ezt.

            Komment


              Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
              Béla Rácz


              Próbálom követni, amit írsz a különböző hozzászólásaidban, de nem megy...Mindegy, a lényeg, hogy beindult...
              Próbáld meg jobban odafigyelve, szótagolva, szavanként értelmezve...akkor,de csak akkor, talán...

              Komment


                Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                úgy értettem ,hogy a kalapács a kondira volt kötve és a kondira kötöttem rá a kábelt nem a kalapácsra.
                Így már érthető. Akkor már csak azt a porlasztót kell birizgálni Amiket leírtál beállítások azok rendben vannak. Nem tud falsot szívni a gépezet a henger és a karburátor csonk találkozásánál? Az is okozhat kisebb prolémákat.

                Komment


                  Fergusson eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                  Próbáld meg jobban odafigyelve, szótagolva, szavanként értelmezve...akkor,de csak akkor, talán...
                  Na ugye, hogy nem én bennem van a hiba!Fogalmazásból nokedli vagyok

                  - - - Updated - - -

                  A karburátor csonkból leszedem kb. 0,7 mm-t, csak akkor lett sík, tehát azzal nem lehet gond.
                  Mikor próbálkoztam az indítással akkor megszivta magát üzemanyaggal és a kipufogónál is csöpögött már, azt vettem észre, hogy a karburátor és a alucsonknál ahol a bilincs van ott is csöppent pár.Pedig meghúztam rendesen a bilincset. Ez volt mind a két karbinál!Tehát ha ott benzin kicsöppent akkor levegőt is szívhat be nem? Ha igen mi a fenét csináljak vele?Pasztázzam be?!
                  Fergusson kedvelte ezt.

                  Komment


                    Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    alucsonknál ahol a bilincs van ott is csöppent
                    Igen, akkor itt szívhat be plusz levegőt. Ez a hiba sajnos elő szokott fordulni. Tapasztalt Pannóniások elviszik a csonkot esztergályoshoz és csináltatnak rá egy O gyűrűnek való hornyot. Ez úgy tudom bevált módszer.
                    zahi kedvelte ezt.

                    Komment


                      Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                      Na ugye, hogy nem én bennem van a hiba!Fogalmazásból nokedli vagyok

                      - - - Updated - - -

                      A karburátor csonkból leszedem kb. 0,7 mm-t, csak akkor lett sík, tehát azzal nem lehet gond.
                      Mikor próbálkoztam az indítással akkor megszivta magát üzemanyaggal és a kipufogónál is csöpögött már, azt vettem észre, hogy a karburátor és a alucsonknál ahol a bilincs van ott is csöppent pár.Pedig meghúztam rendesen a bilincset. Ez volt mind a két karbinál!Tehát ha ott benzin kicsöppent akkor levegőt is szívhat be nem? Ha igen mi a fenét csináljak vele?Pasztázzam be?!
                      Teflonszalag! Bevált módszer!
                      Titus kedvelte ezt.

                      Komment


                        A teflont megeszi a benzin. Tapasztalatom szerint, de elsőkörben ez a megoldás marad azt utána meg amit Titus tanácsolt. Ezt az o gyűrűs megoldást már olvastam itt.

                        Komment


                          Joker javasolta az O-gyűrűt emlékeim szerint.

                          Komment


                            Egyik ismerősöm is az o gyűrűs megoldást ajánlotta. Megcsinálom akkor így.

                            Komment


                              Joker egészen mást javasolt, műanyag betétet a csonk és a karburátorház közé.
                              No, az enyémet elvállalta, aztán majd küldhetitek neki dögivel!
                              Fergusson kedvelte ezt.

                              Komment


                                Béla Rácz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                A teflont megeszi a benzin. Tapasztalatom szerint, de elsőkörben ez a megoldás marad azt utána meg amit Titus tanácsolt. Ezt az o gyűrűs megoldást már olvastam itt.
                                Nekem tökéletesen működik vele már legalább egy éve(de lehet több is). Persze ezt mindig cserélni kell ha leszedem a karbit(de azt se szedtem le már vagy fél éve )
                                Én azt tapasztaltam hogy átázik a benzintől. De meg nem eszi. A fals levegő ellen meg az átázott tömítés is tömít.

                                Persze hosszú távon sokkal jobb megoldás az O gyűrű vagy a műanyag persely. De addig is tökéletes a teflonszalag.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X