https://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater .....................................................
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Az ismerősöm csinálja őket
Collapse
X
-
joker eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésehttps://www.facebook.com/photo.php?f...type=3&theater .....................................................
-
cakli-pakli =35 000 ft . De azt hiszem már ezt leírtam itt valahol , hogy mi történik ezért .Lemezjáték kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
Amennyi munka van az ilyen és hasonló blokkperselyezésben,nem találom soknak az összeget és valóban szép munka.Sokszor ki kell centírozni a munkadarabot és van még az alumínium hegesztés is,a blokkfelek együtt munkálása,hogy a csapágyhelyek vonalba legyenek és a méretpontosság,-meg van vele a munka.
- 4 likes
Komment
-
Ez az ember fúrta tavaly a hengeremet joker közvetítésével, annak is alapból szabályozta a talpát. Itt meg van olyan szaki, aki fejre állítva fújra a hengert. Nem vagyok szakember, de akkor hol a bázisfelület meg a derékszög???
Szép munka ez is.
Így jön össze az egyhengeres Pannónia blokkba lazán 150 ezer Ft. Bár szerintem én már olyat nem fogok csinálni...
Komment
-
demeter
Így jön össze az egyhengeres Pannónia blokkba lazán 150 ezer Ft. Bár szerintem én már olyat nem fogok csinálni...
De egy TL, TLT, TLB, vagy 250-es Csepel esetében, ha ez a perselyezés kell ahhoz, hogy menni tudjak a géppel, az a 35 ezer Ft, nem lehet kérdés.
- 4 likes
Komment
-
bázisfelület meg a derékszög
- - - Updated - - -
Más gyártmányok esetében ez magából értetődő.. De ha nekünk ez jutott... Sepivel egyetértve, amit már itt-ott javítottak,azért érdemes ellenőrző méréseket végezni. Viszont....ha mindenütt lóg egy "kicsit" akkor "beáll" bizonyos fordulaton..s élvezhető.. Precízkedni viszont az elejétől a végéig van értelme. (az pénzbe kerül) S itt a "mindenki ahogyan akarja" esetleg teheti. Okozzon örömöt mindenkinek!
- 8 likes
Komment
-
Üdv mindenkinek
Először is neked köszönhetem Joker, hogy segítettél összehozni. Azt, hogy hogyan készül szerintem már leírtad itt valahol. Amit javasolt Karcsi, hogy a két főtengely csapágy között lévő alumínium távtartó külsejéből szedessek le és egy ógyűrűnek szurassak be. Igy megelőzhetem hogy elforogjon. Az a gond egyébként, hogy lázas voltam amikor a blokkért mentem, sokmindenről beszélgettünk ezért össze kell szednem majd a gondolataimat.
Most fát kell állítanom, de karácsony után még összeszedem a gondolataimat. Addig is Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
- 4 likes
Komment
-
joshbono
Amit javasolt Karcsi, hogy a két főtengely csapágy között lévő alumínium távtartó külsejéből szedessek le és egy ógyűrűnek szurassak be.
Amikor szereltem Pannónia blokkot én is elgondolkoztam azon, hogy milyen szerencsétlen megoldás ez, hogy alumínium házba sajtolunk egy alumínium pogácsát. Ha meg nem kell sajtolni, hanem beleesik magától, akkor hol tömít? Mert a szimering ajkánál hiába, ha a szimering tartó palástján átenged... Én be is kentem ott Loctite 5920-al, hogy ott is tömítsen...
Szerintem arra kell csak vigyázni, hogy ne legyen több játék a szimering tartó és a furat között, mint néhány tized mm, hogy a központossága szimering tartónak minél stabilabb maradjon, és ne csak a gumi O-gyűrű garantálja azt...
- 3 likes
Komment
-
Lemezjáték eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseHa meg nem kell sajtolni, hanem beleesik magától, akkor hol tömít?
Tetszik ez a megoldás, ha egyszer feladja a harcot, és az nem szezon közepére fog esni, akkor nem kizárt hogy beruházok egy ilyen megoldásra.
Komment
Komment