bokor 28
A könyv 6 db M6x11-es hatlapfejű csavart említ. Annak elégnek kell lennie.
Ha kiverődtek a furatai, fúrhatsz utána M8-ast, de akkor a lánckereket is ki kell nagyobbra fúrni, és nem tudom, hogy ott a nagyobb csavarfej elfér-e?
Szerintem nem kell túlbonyolítani a dolgot, amit írtál, hogy az alu kerékagyat elfordítod, és új lyukakat fúrsz a korábbi furatok közé eső helyre az alu agyba, ez megfelelő megoldás. A lényeg, hogy legyen 6 db ép furatod megfelelő távol a korábbi furatoktól, és ne lötyögjön benne a csavar, valamint legyen a csavaron biztosító lemez!
Ha a csavarok is tönkrementek, akkor ha újat veszel, esetleg vehetsz erősebbet, pl. 8.8-as anyagút. Ha esetleg kapsz olyan csavart, ami nem tövig menetes, és az alu furatban nem menetes, hanem sima hengeres rész esik, akkor meg még jobb.
A szegecs is jó lehet, csak mindenképpen macerásabb, mert kell hozzá megfelelő méretű szerszám (szegecshúzó, szegecsfejező), és az alu öntvény is sérülhet a kalapálás során...megkésőbb csak roncsolással cserélhető.
A könyv 6 db M6x11-es hatlapfejű csavart említ. Annak elégnek kell lennie.
Ha kiverődtek a furatai, fúrhatsz utána M8-ast, de akkor a lánckereket is ki kell nagyobbra fúrni, és nem tudom, hogy ott a nagyobb csavarfej elfér-e?
Szerintem nem kell túlbonyolítani a dolgot, amit írtál, hogy az alu kerékagyat elfordítod, és új lyukakat fúrsz a korábbi furatok közé eső helyre az alu agyba, ez megfelelő megoldás. A lényeg, hogy legyen 6 db ép furatod megfelelő távol a korábbi furatoktól, és ne lötyögjön benne a csavar, valamint legyen a csavaron biztosító lemez!
Ha a csavarok is tönkrementek, akkor ha újat veszel, esetleg vehetsz erősebbet, pl. 8.8-as anyagút. Ha esetleg kapsz olyan csavart, ami nem tövig menetes, és az alu furatban nem menetes, hanem sima hengeres rész esik, akkor meg még jobb.
A szegecs is jó lehet, csak mindenképpen macerásabb, mert kell hozzá megfelelő méretű szerszám (szegecshúzó, szegecsfejező), és az alu öntvény is sérülhet a kalapálás során...megkésőbb csak roncsolással cserélhető.
Komment