Ha szeretnél csatlakozni hozzánk, beszélgetni, kérdezni, vagy válaszolni, üzeneteket küldeni, szavazni, akkor kérlek, szánj néhány másodpercet a regisztrációra.
szakirodalom is írja szegény keverék esetén előfordulhat öngyulladás,
Szervusz! Látod látod! Sumák módon, de rávezettelek a hiba okára! Azért egy tömítettség ellenőrzés nem árt! A karbi, a henger és a főtengely szimmeringek ellenőrzése is fontos. Mert hát ugye ha falsot szív szegényedik a keverék. A szimmering a gyújtás felől falsolhat, mert a másik oldalon olaj van. Ott pedig más hiba jelenség alakulna ki.
Jól sejted ez valóban karburálási hiba következménye. Ehhez nem kell csencselt Kerozin jó hozzá a benzinnek nem inkább üzemanyagnak mondott E 95 ös valami. Ilyen nagyon meleg időszakban nekem az a tapasztalatom kissé több anyag vagyis kevesebb levegő kell mert az ÜAnyag segít a hűtésben. Ilyenkor könnyű megsütni a motort!
Köszönöm a segítséget megnézem akkor a karbit elsőnek komplett gyújtás alaplap le fel ilyesmi volt a napokban nem láttam semmit a gyújtás oldalon bár a szimmeringet sem zárnám ki csak kerek 60 éves ha gyári????
Nem ott kell keresgélni a karbi oldalán van egy levegő csavar először avval kellene próbálkozni szerintem. Kifele több a levegő befele kevesebb ez egy csavarhúzóval szerelés nélkül állítható. Gondoljatok bele mi van ha valaki igaz Pancsival nehezebb de a magas hegyekbe akar motorozni. Bontás nélkül állít rajta ha ritkul a levegő.
Ha nagyon világos a gyertyakép akkor egész biztosan karburálási probléma, ahogy Sepy is írta. Aztán lehet hogy túl magas a kompresszó, bár Pannóniánál nem jellemző, ha van a hengerfej alatt tömítés. Ha legközelebb ilyet csinál húzd rá a dúsítót, akkor le kellene fulladnia. Ha nem segít fogd be a légszűrőt, vagy kapd le gyorsan a porlasztót, csak egy csavar
Egyszerűbb be fogod a kipufogót ,bár ez nem agyszeru két kipuff esetében .Minden esetben ez nem jó túl magas a hőmérséklet a robbanóterben ez tobbnyire kárt okoz általában főleg ha a gyertya is világos eléggé egyértelmű hogy kevés az üzemanyag.De ha a hűtéssel van gond akkor is ez a jelenség .
Egyszerűbb be fogod a kipufogót ,bár ez nem agyszeru két kipuff esetében .Minden esetben ez nem jó túl magas a hőmérséklet a robbanóterben ez tobbnyire kárt okoz általában főleg ha a gyertya is világos eléggé egyértelmű hogy kevés az üzemanyag.De ha a hűtéssel van gond akkor is ez a jelenség .
Igazábol arra voltam kíváncsi hogy összefügghet-e a gyújtással, pl ha túl nagy az előgyújtás mert a karburátoron negyed fordulatot csavartam a levegő állító csavaron és előtte nem volt baj a karbival, viszont gyújtásnál levettem az alaplapot és egy minimálisan nagyobb (azaz 2 mm az alaplapon) előgyújtást állítva raktam vissza. Lehetséges előgyújtás probléma vagy az ebben az esetben teljesen kizárható
Nem az alaplapon állítunk előgyújtást!! A felső holtpontról visszafele a forgás iránnyal ellentétesen ott mérendő az előgyújtás.Igényesebb beállítás indikátor órával egyszerűbb a gyertyakulcs tüskéjével mérve.
Komment