Az 5 mm biztos hogy sok bármelyik tömítés esetén. Beköltözne a falusi cigó kovács a motorba!, úgy kalapálna.
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyújtásbeállítás
Collapse
X
-
Igen ,most már én is megnéztem ... - piros könyv 1962-es kiadás ,10. oldal , és 75. oldal - : "gyújtásbeállítás : a holtpont előtt 2,8-3,2 mm " ,azaz 3mm +- 0,2 mm .(ahogy lemezjáték is írta !!!) , ezek szerint még sincs olyan nagy különbség a P10 és a TLF között...
Nem lehet hogy amit olvastál , az 3 +-0,5 mm akart lenni , csak elírták ??? 5 mm-el szerintem is úgy járnál ahogy sepy írta ! ( ezek a kisebbségiek mindenre képesek ám , főleg ha még meleg képlékeny fémmegmunkáló szakmát is tulajdonítanak maguknak ...)
Egyébként a 2T motoroknak kb 20-22 ° körül szokott lenni az e. gyujtása ezt a táblázatból is le lehet követni ...Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 okt. 29, 12:07.
Komment
-
" Olyan mint az élet , ha nem megy be kell rúgni !!! "Titus, Lemezjáték és 4 további látogató kedvelte ezt.
- 6 likes
Komment
-
Ugyan még 'élesben' sajnos nem tudtam kipróbálni, de okostelefonos (csak amelyiken vaku is van) tulajoknak esetleg hasznos lehet pl. alapjárat fordulatszám beállításhoz ez a kis szoftver: Strobe Light https://play.google.com/store/apps/d...ite.tachometer
Komment
-
zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseUgyan még 'élesben' sajnos nem tudtam kipróbálni, de okostelefonos (csak amelyiken vaku is van) tulajoknak esetleg hasznos lehet pl. alapjárat fordulatszám beállításhoz ez a kis szoftver: Strobe Light https://play.google.com/store/apps/d...ite.tachometer
Bár elég bugos, a frekvencia értéke alig látszik, kilóg a neki szánt mezőből...
Na de majd kipróbálom hogy mit tud, bár ez szerintem csak fordulatszám mérésre alkalmas.
A gyújtásállításhoz az kell hogy akkor villanjon amikor szikrát ad.
(de erre meg van baromi egyszerű kapcsolás. Annyira egyszerű hogy akár laikusként, légszereléssel is össze lehet rakni. Bár az egyszerűbb változat fénye elég gyenge, szóval csak sötétben működik A bonyolultabb változathoz meg megvettem mindent, de még nem volt időm foglalkozni vele...)
Komment
-
Ennyi pénzért nem olyan rossz, ha 'jól' működik/használható.
Nekem Alcatatelen ez volt a legjobban működő SW:
Van egy másik alkalmazás is rá, de ennek a LED villogtatása az Alcatelen nem valami jó: https://play.google.com/store/apps/d...pps.stroboskop
heeegany kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseTelepítve.
Bár elég bugos, a frekvencia értéke alig látszik, kilóg a neki szánt mezőből...
Na de majd kipróbálom hogy mit tud, bár ez szerintem csak fordulatszám mérésre alkalmas.
A gyújtásállításhoz az kell hogy akkor villanjon amikor szikrát ad.
(de erre meg van baromi egyszerű kapcsolás. Annyira egyszerű hogy akár laikusként, légszereléssel is össze lehet rakni. Bár az egyszerűbb változat fénye elég gyenge, szóval csak sötétben működik A bonyolultabb változathoz meg megvettem mindent, de még nem volt időm foglalkozni vele...)
Komment
-
Én is tervezek egy LED-ed stroboszkópot építeni egy régebbi LED-es elemlámpából, annak elegendő lenne a fénye.
Valami ilyesféle egyszerű szerkezet lenne, csak 6 - 12 V-ról is működne: DIY LED timing light
Van itt néhány megoldás: https://www.google.hu/search?q=led+t...q-wdhG6yots%3D
- 2 likes
Komment
-
Sziasztok, minap folyamán cseréltem ki a kondenzàtort a motoron mivel nekem is kevés szikrát adott a gyertya a motor nem indult alaplapot össze is jelöltem most egy hajszállal nagyobb előgyújtás van. Probléma, hogy a motornál öngyulladás jelentkezett magas fordulaton kezdett magától üzemelni kivettem a kulcsot nem állt meg levettem a pipát szintén semmi. Ez karburálás hiba vagy gyújtás
Pannóni T1 gyári megszakítós gyújtás
kérlek segítsetek, köszönöm előre is
Komment
-
Gaszi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésekivettem a kulcsot nem állt meg levettem a pipát szintén semmi.mátéapu kedvelte ezt.
- 1 like
Komment
-
pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseSzervusztok! A fenti idézet számomra MISZTIKUS! Lehet mágia van a dologban, mert elektromos kapcsolat nem lehet a gyertya felé, ha nincs rajta a pipa. Mégis tovább üzemel a gép! Ilyen esetről mendemondákban hallottam, miszerint a Trabant gyújtás nélkül berregett tovább a szovjet katonáktól csencselt KEROZINTÓL! Mondom én! Misztikus...
- 2 likes
Komment
Komment