Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtásbeállítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Az 5 mm biztos hogy sok bármelyik tömítés esetén. Beköltözne a falusi cigó kovács a motorba!, úgy kalapálna.
    zahi kedvelte ezt.

    Komment


      amit én linkeltem be, az TLF-hez született, zahi a te linkelt lapod P10-é lehet, tehát bő 10 év van közöttük

      ennyivel precízebbekké váltak volna a kezelésiket írók?

      a piros könyvben is megnézem, ott mit írnak, kicsit elbizonytalanodtam
      zahi kedvelte ezt.

      Komment


        Igen ,most már én is megnéztem ... - piros könyv 1962-es kiadás ,10. oldal , és 75. oldal - : "gyújtásbeállítás : a holtpont előtt 2,8-3,2 mm " ,azaz 3mm +- 0,2 mm .(ahogy lemezjáték is írta !!!) , ezek szerint még sincs olyan nagy különbség a P10 és a TLF között...
        Nem lehet hogy amit olvastál , az 3 +-0,5 mm akart lenni , csak elírták ??? 5 mm-el szerintem is úgy járnál ahogy sepy írta ! ( ezek a kisebbségiek mindenre képesek ám , főleg ha még meleg képlékeny fémmegmunkáló szakmát is tulajdonítanak maguknak ...)
        Egyébként a 2T motoroknak kb 20-22 ° körül szokott lenni az e. gyujtása ezt a táblázatból is le lehet követni ...
        Utoljára szerkesztve a következő által: zahi; 2015 okt. 29, 11:07.

        Komment


          Múltkor beállítottam a Pannónia gyújtását a lendkerék ívén 28mm-re. Az előző beállítás légvonalban volt 28mm, ez kb. az íven 35mm. A hézagot is beállítottam kicsit 0,4mm alá.
          Azóta hidegen első rúgásra mindig talpon rúg.
          Nem túl nagy előgyújtásnál kellene rugdosnia?

          Komment


            Ne kóstolgasd rugd meg rendesen és tudni fogja ki van felül!
            St.Z.350, Fergusson és 3 további látogató kedvelte ezt.

            Komment


              " Olyan mint az élet , ha nem megy be kell rúgni !!! "
              Titus, Lemezjáték és 4 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                A feleség sóhaja: A férjem egy focilabda. Minden reggel berúgva találom a kapuban!
                Titus, sinter és 6 további látogató kedvelte ezt.

                Komment


                  Ugyan még 'élesben' sajnos nem tudtam kipróbálni, de okostelefonos (csak amelyiken vaku is van) tulajoknak esetleg hasznos lehet pl. alapjárat fordulatszám beállításhoz ez a kis szoftver: Strobe Light https://play.google.com/store/apps/d...ite.tachometer

                  Komment


                    zelenacs eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Ugyan még 'élesben' sajnos nem tudtam kipróbálni, de okostelefonos (csak amelyiken vaku is van) tulajoknak esetleg hasznos lehet pl. alapjárat fordulatszám beállításhoz ez a kis szoftver: Strobe Light https://play.google.com/store/apps/d...ite.tachometer
                    Telepítve.
                    Bár elég bugos, a frekvencia értéke alig látszik, kilóg a neki szánt mezőből...

                    Na de majd kipróbálom hogy mit tud, bár ez szerintem csak fordulatszám mérésre alkalmas.
                    A gyújtásállításhoz az kell hogy akkor villanjon amikor szikrát ad.
                    (de erre meg van baromi egyszerű kapcsolás. Annyira egyszerű hogy akár laikusként, légszereléssel is össze lehet rakni. Bár az egyszerűbb változat fénye elég gyenge, szóval csak sötétben működik A bonyolultabb változathoz meg megvettem mindent, de még nem volt időm foglalkozni vele...)

                    Komment


                      Ennyi pénzért nem olyan rossz, ha 'jól' működik/használható.
                      Nekem Alcatatelen ez volt a legjobban működő SW:
                      Click image for larger version

Name:	Strobe_Light.jpg
Views:	1
Size:	55.8 KB
ID:	147957

                      Van egy másik alkalmazás is rá, de ennek a LED villogtatása az Alcatelen nem valami jó: https://play.google.com/store/apps/d...pps.stroboskop
                      Click image for larger version

Name:	Stroboscope_Tachometer.jpg
Views:	1
Size:	54.6 KB
ID:	147958
                      heeegany kedvelte ezt.

                      Komment


                        heeegany eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                        Telepítve.
                        Bár elég bugos, a frekvencia értéke alig látszik, kilóg a neki szánt mezőből...

                        Na de majd kipróbálom hogy mit tud, bár ez szerintem csak fordulatszám mérésre alkalmas.
                        A gyújtásállításhoz az kell hogy akkor villanjon amikor szikrát ad.
                        (de erre meg van baromi egyszerű kapcsolás. Annyira egyszerű hogy akár laikusként, légszereléssel is össze lehet rakni. Bár az egyszerűbb változat fénye elég gyenge, szóval csak sötétben működik A bonyolultabb változathoz meg megvettem mindent, de még nem volt időm foglalkozni vele...)
                        Akkor ez talán nekem is menne. Kapcsolási rajzot tudnál feltenni?

                        Komment


                          Én is tervezek egy LED-ed stroboszkópot építeni egy régebbi LED-es elemlámpából, annak elegendő lenne a fénye.
                          Valami ilyesféle egyszerű szerkezet lenne, csak 6 - 12 V-ról is működne: DIY LED timing light

                          Van itt néhány megoldás: https://www.google.hu/search?q=led+t...q-wdhG6yots%3D
                          CZsolti és mir-mur kedvelte ezt.

                          Komment


                            Sziasztok, minap folyamán cseréltem ki a kondenzàtort a motoron mivel nekem is kevés szikrát adott a gyertya a motor nem indult alaplapot össze is jelöltem most egy hajszállal nagyobb előgyújtás van. Probléma, hogy a motornál öngyulladás jelentkezett magas fordulaton kezdett magától üzemelni kivettem a kulcsot nem állt meg levettem a pipát szintén semmi. Ez karburálás hiba vagy gyújtás
                            Pannóni T1 gyári megszakítós gyújtás
                            kérlek segítsetek, köszönöm előre is

                            Komment


                              Gaszi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                              kivettem a kulcsot nem állt meg levettem a pipát szintén semmi.
                              Szervusztok! A fenti idézet számomra MISZTIKUS! Lehet mágia van a dologban, mert elektromos kapcsolat nem lehet a gyertya felé, ha nincs rajta a pipa. Mégis tovább üzemel a gép! Ilyen esetről mendemondákban hallottam, miszerint a Trabant gyújtás nélkül berregett tovább a szovjet katonáktól csencselt KEROZINTÓL! Mondom én! Misztikus...
                              mátéapu kedvelte ezt.

                              Komment


                                pasetta eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                Szervusztok! A fenti idézet számomra MISZTIKUS! Lehet mágia van a dologban, mert elektromos kapcsolat nem lehet a gyertya felé, ha nincs rajta a pipa. Mégis tovább üzemel a gép! Ilyen esetről mendemondákban hallottam, miszerint a Trabant gyújtás nélkül berregett tovább a szovjet katonáktól csencselt KEROZINTÓL! Mondom én! Misztikus...
                                Én személy szerint ezért tippelnék karburálási hibára mivel a szakirodalom is írja szegény keverék esetén előfordulhat öngyulladás, de remélem valamelyik szaki a csoportból pontosabb tippet tud adni

                                mátéapu és pasetta kedvelte ezt.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X