Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtásbeállítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Gaszi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    szakirodalom is írja szegény keverék esetén előfordulhat öngyulladás,
    Szervusz! Látod látod! Sumák módon, de rávezettelek a hiba okára! Azért egy tömítettség ellenőrzés nem árt! A karbi, a henger és a főtengely szimmeringek ellenőrzése is fontos. Mert hát ugye ha falsot szív szegényedik a keverék. A szimmering a gyújtás felől falsolhat, mert a másik oldalon olaj van. Ott pedig más hiba jelenség alakulna ki.
    mátéapu kedvelte ezt.

    Komment


      Jól sejted ez valóban karburálási hiba következménye. Ehhez nem kell csencselt Kerozin jó hozzá a benzinnek nem inkább üzemanyagnak mondott E 95 ös valami. Ilyen nagyon meleg időszakban nekem az a tapasztalatom kissé több anyag vagyis kevesebb levegő kell mert az ÜAnyag segít a hűtésben. Ilyenkor könnyű megsütni a motort!
      mátéapu kedvelte ezt.

      Komment


        Köszönöm a segítséget megnézem akkor a karbit elsőnek komplett gyújtás alaplap le fel ilyesmi volt a napokban nem láttam semmit a gyújtás oldalon bár a szimmeringet sem zárnám ki csak kerek 60 éves ha gyári????

        Komment


          Nem ott kell keresgélni a karbi oldalán van egy levegő csavar először avval kellene próbálkozni szerintem. Kifele több a levegő befele kevesebb ez egy csavarhúzóval szerelés nélkül állítható. Gondoljatok bele mi van ha valaki igaz Pancsival nehezebb de a magas hegyekbe akar motorozni. Bontás nélkül állít rajta ha ritkul a levegő.
          Titus kedvelte ezt.

          Komment


            Gaszi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
            Ez karburálás hiba vagy gyújtás
            Ha nagyon világos a gyertyakép akkor egész biztosan karburálási probléma, ahogy Sepy is írta. Aztán lehet hogy túl magas a kompresszó, bár Pannóniánál nem jellemző, ha van a hengerfej alatt tömítés. Ha legközelebb ilyet csinál húzd rá a dúsítót, akkor le kellene fulladnia. Ha nem segít fogd be a légszűrőt, vagy kapd le gyorsan a porlasztót, csak egy csavar

            Komment


              Egyszerűbb be fogod a kipufogót ,bár ez nem agyszeru két kipuff esetében .Minden esetben ez nem jó túl magas a hőmérséklet a robbanóterben ez tobbnyire kárt okoz általában főleg ha a gyertya is világos eléggé egyértelmű hogy kevés az üzemanyag.De ha a hűtéssel van gond akkor is ez a jelenség .
              pasetta, sepy és 2 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                movisz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                Egyszerűbb be fogod a kipufogót ,bár ez nem agyszeru két kipuff esetében .Minden esetben ez nem jó túl magas a hőmérséklet a robbanóterben ez tobbnyire kárt okoz általában főleg ha a gyertya is világos eléggé egyértelmű hogy kevés az üzemanyag.De ha a hűtéssel van gond akkor is ez a jelenség .
                Igazábol arra voltam kíváncsi hogy összefügghet-e a gyújtással, pl ha túl nagy az előgyújtás mert a karburátoron negyed fordulatot csavartam a levegő állító csavaron és előtte nem volt baj a karbival, viszont gyújtásnál levettem az alaplapot és egy minimálisan nagyobb (azaz 2 mm az alaplapon) előgyújtást állítva raktam vissza. Lehetséges előgyújtás probléma vagy az ebben az esetben teljesen kizárható

                Komment


                  Nem az alaplapon állítunk előgyújtást!! A felső holtpontról visszafele a forgás iránnyal ellentétesen ott mérendő az előgyújtás.Igényesebb beállítás indikátor órával egyszerűbb a gyertyakulcs tüskéjével mérve.
                  Jankó51, zahi és 2 további látogató kedvelte ezt.

                  Komment

                  Ugrás az oldal tetejére
                  Working...
                  X