Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtásbeállítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #16
    Talán az lenne a legjobb ha odacsalnál egy rutinos -régi motorost-(estleg odavinnéd kocsival) és egy sör mellett megmutogatna mindent (én is csináltam ilyent) nem rontottam el semmit-tanultam és még barátok is lettünk .
    Nefeledd Pannóniások öszetartanak és Ott vannak minden kilóméterkőnél!

    szerintem nem ciki...!?
    barna és Che kedvelte ezt.

    Komment


      #17
      Attached Files
      Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2011 dec. 06, 00:30.
      Lemezjáték, TZ és 2 további látogató kedvelte ezt.

      Komment


        #18
        Pannónia T5 Gyújtás

        Sziasztok! Olvasgattam a fórumban, de sehol sem találtam a kérdésemre választ, de ha mégis lenne akkor elnézést, hogy én is felteszem a kérdésem!

        Az lenne a problémám, hogy van egy T5-ös panncsim elvileg jó állapotú alaplappal, de a gyújtózsinór végén csak annyi feszültség jelentkezik, hogy lényegében kézzel simán meg tudom fogni a végét, és arra sem elég hogy szikra legyen a gyertyán.

        A segítségeteket kérném, hogy mi lehet ilyenkor a hiba?

        Lehetséges, hogy gyenge a lendkerék mágnesessége, vagy a gyújtótekercs hibás?

        Segítségeteket előre is köszönöm!

        Komment


          #19
          Üdvözletem !

          Szét kell bontani a gyújtást és kimérni a dolgokat a kábeleket rendesen leszigetelni, valahol részleges testzárlat lehet.
          Volt már ilyen problémám nekem is. Az áramátadó is hozzájátszhat. Kondenzátor csere is szükséges lehet.

          Komment


            #20
            Köszönöm szépen segítséged!

            Esetleg még tudnál segíteni abban, hogy a kondenzátort be lehet mérni multiméterrel?
            Én annyit tudtam csinálni, hogy van egy másik ugyanolyan kondim és ellenállásmérővel lemértem őket, hátha más értéket mutat és következtethetek arra, hogy esetleg valamelyik tutira hibás.
            Egyébként egyforma értékeket mutatott mindkettőnél.

            Komment


              #21
              Hali!
              Nem vagyok túl nagy szaki, de a kondikat kapacitásmérővel szokták mérni. (tudtommal). Az hogy mértél valamilyen értéket attól is lehet, hogy a multiméter ad ki a méréshez egy bizonyos "teszt feszültséget". Remélem nem írtam túl nagy butaságot, de akik jobban értenek hozzá úgyis javítják!

              Komment


                #22
                Üdv! Kondenzátort csak kapacitás mérésére alkalmas multiméterrel lehet mérni. Ha ellenállásmérővel mérhető értéket mértél és nem fogtad a két pólut, (az az nem a tested ellenállását méted) akkor az zárlatos, nem jó. Egyébként a legbiztosabb módszer, hogy veszel egy új kondenzátort és berekod!

                Komment


                  #23
                  Köszönöm szépen Uraim! Csak sajnos nem tudom a multim mér-e kapacítást Gondolom valami "C" -vel jelölnék de nem tudok róla hogy egy sima multi tudna mérni kapacítást (annak ellenére hogy elég sok funkciója van).

                  Komment


                    #24
                    Dannónia eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                    Csak sajnos nem tudom a multim mér-e kapacítást
                    Szerintem mindenképpen megér egy cserét. Legfeljebb félreteszi az ember a többi közé, aztán ha olyan helyre megy akkor viszi a fél kiló kimérni való kondenzátort.
                    There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                    Komment


                      #25
                      Szevasztok,Matyi vagyok.Csak érdeklődök.Nincs túl messze a gyújtótekercs a lendkeréktől?Az áramirány is gond lehet(úgy értem,a gyújtótekercs fordítva van tekerve a többihez képest,egyik a másik ellen dolgozik,ez is okozhatja a jelenséget).A Simson-ommal jártam így,gyújtótekercset cseréltem,de fordítva volt tekerve.Volt szikra,de gyenge és nem ment.Egy próbát megér.Úgy tudod megnézni,hogy mindegyik tekercsen megnézed a szálirányt.

                      Komment


                        #26
                        Üdv mindenkinek!
                        Nem rég hozzájutottam egy T5öshöz.Mentem vele egy párszor,nem volt vele gond.Utána olyan jelenség jelentkezett,hogy alapjáraton járt,de már kis gázadásra csak fulladozott.3 karbival végigjátszottam,nem az a gond.Kondi problémára gondoltam,kicseréltem(Trabant).Egy darabig ez után volt szikra,már az sincs.Amikor beindult a megszakító is szikrázott.A gyertyánál nekem kicsinek tűnt a szikra.Szerintetek most mi lehet vele?
                        köszönöm :Z.
                        Bandek kedvelte ezt.

                        Komment


                          #27
                          Most pontosan nem tudom mekkora a teljesítmény különbség a trabi meg a t5 gyújtótrafó között de szerintem a megszakítód megérett a cserére.

                          Komment


                            #28
                            jagdtigger eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            Most pontosan nem tudom mekkora a teljesítmény különbség a trabi meg a t5 gyújtótrafó között de szerintem a megszakítód megérett a cserére.
                            A trabi 22-es a Pannónia gyári pedig 20-as. A csere nem lehet a gondja. Nekem is trabant kondi van a p10-ben és köszöni jól van.

                            Komment


                              #29
                              Nem is azért írtam , nagyobb teljesítmény kisebb belső ellenállás ergo nagyobb áram, még egy rossz megszakítóval is mert csökkent az ellenállás . Legalábbis erre következtetek abból hogy utána egy darabig jó volt...

                              Komment


                                #30
                                Üdv mindenkinek.Zolika:a megszakító általában akkor szikrázik,ha be van égve vagy rosszul kopik.Csiszolóvászonnal(valami finomabbal,pl.120-assal)tisztítsd meg az érintkezőket,a gyertya hézagot vedd kisebbre.Lehet még hibás a gyujtótekercs is..azt mindenképp mérd ki zárlatra.Remélem,tudtam segíteni.Matyi voltam.

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X