Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtásbeállítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    #31
    Sziasztok! Újra csak segítségeteket kérem. A gyújtás beállítását szerettem volna megcsinálni próbalámpás módszerrel, viszont akár mit csináltam a megszakító nyitásánál nem alszik el a próbalámpa. Mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a segítséget!

    Komment


      #32
      Kedves Iglice!

      A hiba oka ,hogy nem szakad meg az áramkör,-tehát zárlat.


      Üdvözlettel:Che

      Komment


        #33
        Ez idáig rendben, de van ötlet, esetleg hol keressem a zárlat okát?

        Komment


          #34
          iglice eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Ez idáig rendben, de van ötlet, esetleg hol keressem a zárlat okát?
          a megszakító-kalapács - a laprugón keresztű - érintkezik valószínűleg az őt tartó tengellyel, ami letestel.

          Komment


            #35
            Vagy a kondenzátor hibás.
            Ha lekötöd akkor is zárlat van?

            Komment


              #36
              Mágnesgyújtásnál ha nem kötöd le a gyújtótekercset a megszakítóról , nem is fog kialudni a próbalámpa mivel ott van a megszakítóval párhuzamosan a primer tekercs. Kösd a tekercset a megszakítóról le a gyújtásállítás idejére, akkor menni fog !

              Komment


                #37
                norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                a megszakító-kalapács - a laprugón keresztű - érintkezik valószínűleg az őt tartó tengellyel
                És tudomásom szerint éppen a rugó miatt érdemes is minél kisebb feszültséggel "próbalámpázni", nehogy kilágyuljon a túl nagy feszültségterhelés miatt. De valaki majd elmagyarázza szakszerűbben, ha ez igaz.

                Komment


                  #38
                  Köszönöm a válaszokat. A gyújtást most már beállítottam, az elektromos részek működnek, viszont nincsen szikra. Tudnátok segíteni, hogyan tudnám végig vizsgálni, hogy mi lehet a probléma. Két komplett alaplapot is próbáltam, de egyikkel sincs szikra, viszont eredetileg a az egyik az jó lehetett, mert anno be lett indítva vele. Előre is köszönöm a segítséget.

                  Komment


                    #39
                    akkor újfent:
                    legelső dolog, mindent köss le a megszakítóról - kondi, tekercs. mérőműszer a testre és a kalapácsra. műszer szakadás-mérés helyzetben. kalapácsot eltávolít űlőtől, és figyeli a műszert. ha a kalapács nyitott helyzetében is sipol, akkor zárlatos a kalapács, azaz letestel a tengelye. tessék tüzetesen átnézni

                    Komment


                      #40
                      Ezt már megcsináltam, és nem zárlatos a kalapács. Hogyan tovább?

                      Komment


                        #41

                        Komment


                          #42
                          A gyújtás részt végignéztem, szerintem azzal nincs gong. Amire most gondolok, az a gyújtáskapcsoló, ugyanis hiába kapcsolok bármilyen állásba, a 2,59,51-es pont végig le van testelve. Ha jól értelmezem agyújtáskapcsolót, amikor bedugom a kulcsot, akkor a 15/54-en lévő slusszkábel és a testvezetékek közti kapocsnak meg kellene szűnni, hogy indulni tudjon a motor. Na ez nekem nem szakad meg. Bocs ha hülyeséget írok, de én így értelmeztem a dolgot.

                          Komment


                            #43
                            Nos, ma reggel levettem a slusszkábelt a 2-es pontról és láss csodát, van szikra. A kérdésem, az hogy hogyan tudom ellenőrizni, hogy jól működik-e a gyújtáskapcsoló. A világítást és minden mást tökéletesen kapcsolja, csak a gyújtással van a gond. Előre is köszi

                            Komment


                              #44
                              Attached Files

                              Komment


                                #45
                                ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                                De rá is mérhetsz műszerrel, vagy próbalámpával
                                Sőt, a legbiztosabb az lenne, ah először az egész kört mérnéd, azaz az alaplapnál a gyújtás vezetékét kiveszed a csatlakoztató rugós szerkezetből és aközött valamint a motorblokk között mérsz. Kivett kulccsal vezetnie kell, bedugott kulccsal nem. Ezzel egyben teszteled a vezetéket és a kapcsolót. Ha hiba van (pl. bedugott kulccsal is vezet), akkor kell továbbkeresni, mondjuk ha kiveszed a gyújtás vezetékét a kapcsolóból, félreteszed hogy ne érjen a vége hozzá semmihez, de még mindig vezetést tapasztalsz a vezeték motorblokk felőli vége és a blokk (test) között, akkor a vezetéked pl. valahol kidörzsölődött és ott testel.

                                Csoda dolog az elektromosság.
                                norinco, soveny és kedvelte ezt.
                                There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".

                                Komment

                                Ugrás az oldal tetejére
                                Working...
                                X