Sziasztok! Újra csak segítségeteket kérem. A gyújtás beállítását szerettem volna megcsinálni próbalámpás módszerrel, viszont akár mit csináltam a megszakító nyitásánál nem alszik el a próbalámpa. Mi lehet a probléma?Előre is köszönöm a segítséget!
Közlemény
Collapse
No announcement yet.
Gyújtásbeállítás
Collapse
X
-
a megszakító-kalapács - a laprugón keresztű - érintkezik valószínűleg az őt tartó tengellyel, ami letestel.iglice eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseEz idáig rendben, de van ötlet, esetleg hol keressem a zárlat okát?
Komment
-
És tudomásom szerint éppen a rugó miatt érdemes is minél kisebb feszültséggel "próbalámpázni", nehogy kilágyuljon a túl nagy feszültségterhelés miatt. De valaki majd elmagyarázza szakszerűbben, ha ez igaz.norinco eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintésea megszakító-kalapács - a laprugón keresztű - érintkezik valószínűleg az őt tartó tengellyel
Komment
-
Köszönöm a válaszokat. A gyújtást most már beállítottam, az elektromos részek működnek, viszont nincsen szikra. Tudnátok segíteni, hogyan tudnám végig vizsgálni, hogy mi lehet a probléma. Két komplett alaplapot is próbáltam, de egyikkel sincs szikra, viszont eredetileg a az egyik az jó lehetett, mert anno be lett indítva vele. Előre is köszönöm a segítséget.
Komment
-
akkor újfent:
legelső dolog, mindent köss le a megszakítóról - kondi, tekercs. mérőműszer a testre és a kalapácsra. műszer szakadás-mérés helyzetben. kalapácsot eltávolít űlőtől, és figyeli a műszert. ha a kalapács nyitott helyzetében is sipol, akkor zárlatos a kalapács, azaz letestel a tengelye. tessék tüzetesen átnézni
Komment
-
ApaE -
A gyújtás részt végignéztem, szerintem azzal nincs gong. Amire most gondolok, az a gyújtáskapcsoló, ugyanis hiába kapcsolok bármilyen állásba, a 2,59,51-es pont végig le van testelve. Ha jól értelmezem agyújtáskapcsolót, amikor bedugom a kulcsot, akkor a 15/54-en lévő slusszkábel és a testvezetékek közti kapocsnak meg kellene szűnni, hogy indulni tudjon a motor. Na ez nekem nem szakad meg. Bocs ha hülyeséget írok, de én így értelmeztem a dolgot.
Komment
-
ApaE -
Sőt, a legbiztosabb az lenne, ah először az egész kört mérnéd, azaz az alaplapnál a gyújtás vezetékét kiveszed a csatlakoztató rugós szerkezetből és aközött valamint a motorblokk között mérsz. Kivett kulccsal vezetnie kell, bedugott kulccsal nem. Ezzel egyben teszteled a vezetéket és a kapcsolót. Ha hiba van (pl. bedugott kulccsal is vezet), akkor kell továbbkeresni, mondjuk ha kiveszed a gyújtás vezetékét a kapcsolóból, félreteszed hogy ne érjen a vége hozzá semmihez, de még mindig vezetést tapasztalsz a vezeték motorblokk felőli vége és a blokk (test) között, akkor a vezetéked pl. valahol kidörzsölődött és ott testel.ApaE eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintéseDe rá is mérhetsz műszerrel, vagy próbalámpával
Csoda dolog az elektromosság.
There's a very fine line between "hobby" and "mental illness".
- 3 likes
Komment
Komment