Közlemény

Collapse
No announcement yet.

Gyújtásbeállítás

Collapse
X
 
  • Szűrők
  • Idő
  • Megjelenít
Clear All
new posts

    Gyújtásbeállítás

    Szép napot mindenkinek.Igazából 2 kérdésem lenne, hogy lehet legegyszerűbben gyujtást és alapjáratot beállitani.Ha nem túl bonyolult adjatok választ köszi /t5h/

    #2
    Elsőként szerintem ezt az írást olvasd el a blogok közül: Gyújtásállítás

    Az alapjárathoz pedig a letöltéseknél találsz egy cikket: a porlasztók működéséről, helyes beállításáról

    Ha megvagy velük, és még mindig van kérdésed, akkor konkrétan tedd fel a kérdésed.
    Ricsi95D, és soveny kedvelte ezt.
    Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

    Komment


      #3

      Komment


        #4
        Köszönöm a segitséget az igazsághoz hozzátartozik hogy már olvastam a gyujtásállitásról de nekem kinaiul volt .

        Komment


          #5
          csacsa73 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
          Köszönöm a segitséget az igazsághoz hozzátartozik hogy már olvastam a gyujtásállitásról de nekem kinaiul volt.
          Mégis meg kellene próbálnod kérdezni valamit konkrétan, mert ez így nem fog menni. Kérdezz rá az első dologra, amit olvastál és nem értettél.
          joshbono kedvelte ezt.
          Zen3D: bolg a 3D nyomtató építésről

          Komment


            #6
            Sziasztok!

            Be kell hogy kontárkodjak a témába, ugyanis nekem is lenne kérdésem. A fentebb említett alapmű (Így gondozd a Pannóniádat) oldalait lapozva lettem figyelmes a dologra. Egész pontosan a 82. oldalon azt írja:"a lendkerék mágnes koszorúján és a motorházon "0" jelzéseket találunk. Ha a jelzések egybe esnek a dugattyú felső holtpontban van." Na igen ám, megnéztem a saját motoromon (T5), és nem találtam ezeket a jelzéseket. Sem itt, sem ott. Kb 10 percig keresgéltem pedig, de semmi eredménye.

            Valami elfogadható magyarázata van-e valakinek?

            Komment


              #7
              Utoljára szerkesztve a következő által: ApaE; 2011 jún. 22, 21:24.
              apacsavo, soveny és 3 további látogató kedvelte ezt.

              Komment


                #8
                sziasztok!
                gondom van a gyújtással :/
                nem adott szikrát a gyújtás...kicseréltem a kondit most ad de nagyon keveset. mindig csak a 4 vagy 5ik rúgásnál szikrázik. mi lehet a gond?hiába bogarászom olvasom a neten ezt a kevéske kis információt amit találok de nem találok rá választ.hátha ti tudnátok nekem ebben segiteni. T5

                Komment


                  #9
                  új pipa, új gyújtóvezeték...nemtok rájönni

                  Komment


                    #10
                    megszakitócsere megoldotta az ügyet

                    Komment


                      #11
                      Profi vagy, örülök, hogy megoldódott! Látszódik a régin valami hiba? Beégés, ilyesmi? Biztos, hogy nem csak beállítás kérdése volt?

                      Komment


                        #12
                        egy "kicsit" el volt kopva jóóóó pár év használat után nem csodálom mostmár minden rugásnál keni a szikrát, egy kisebb lovat agyonütne féltem h valameik tekercs az vagy más ami nehezen cserélhető mert akkor kuka lett volna a neve.a helyébe meg találni másikat...a környéken senkit nem ismerek aki evvel foglalkozna...beálitással nincs gond ha a szinyót bebirom akkor ez sem nehezebb csak nagyobb pár köbcentivel

                        Komment


                          #13
                          Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy a gyújtásnál tipikusan melyik hiba az ha visszalő néha? Konkrét eset az volt hogy a motort egyenes úton meghúzattam 85 körül elkezdett puffogni, megálltam vele, leállítottam, újra be, semmi gond nincs. Azóta se pufffog. Gyertya okés, porlasztót nemrég állítottam, azóta hidegen 2*ra indul melegen első rugásra.

                          Komment


                            #14
                            dott eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
                            meghúzattam 85 körül elkezdett puffogni, megálltam vele
                            Lehet, hogy alacsony a hőértéke a gyertyának vagy a motor hőmérséklete elérte a hőértékét és öngyulladást okozott a gyertya "izzása". Tegyél bele nagyobbat, menj vele, majd nézd meg, ha rendesen öntisztulnak az elektródák,akkor elbírja ezt a hőértékű gyertyát és többet nem fog előfordulni a puffogása.---szerintem---
                            Utoljára szerkesztve a következő által: -t5-; 2011 szept. 23, 13:17.
                            A boldogság emléke már nem boldogság, de a fájdalom emléke még fájdalom./Byron/

                            Komment


                              #15
                              Üdv Mindenkinek!

                              Nem régiben nekiláttam a Pannónia T5H tipusú motorkerékpárom blokkjának felújításának, de sajnos a gyújtásnál elakadtam. A következő lenne a problémám: annak ellenére, hogy nemrégiben cseréltem gyertyát, pipát, kábelt,megszakítót nincsen szikra és nem tudok rájönni, hogy miért. Esetleg tudnátok segíteni?

                              Előre is köszönöm!

                              Komment

                              Ugrás az oldal tetejére
                              Working...
                              X