Üdv!
Honnan tudhatom, hogy a karburátorban még a gyári (bejáratáshoz szükséges) fúvókák vannak-e? Milyen számúak valók a bejáratáshoz és milyenek egy már bejáratotthoz. Milyen egy ideálisan beállított karburátor? Tudom, olvassam el a könyvet
, megtörtént, de mégis inkább az egyéni tapasztalatokra, beállításokra lennék kíváncsi. Sok mindentől függhet (gondolom). A fúvókák még beszerezhetőek, vagy ezek 'univerzálisak' ? Tehát egy 60-as fúvóka az jó egy Simsonba is és egy Pannoniába is?
Honnan tudhatom, hogy a karburátorban még a gyári (bejáratáshoz szükséges) fúvókák vannak-e? Milyen számúak valók a bejáratáshoz és milyenek egy már bejáratotthoz. Milyen egy ideálisan beállított karburátor? Tudom, olvassam el a könyvet
, megtörtént, de mégis inkább az egyéni tapasztalatokra, beállításokra lennék kíváncsi. Sok mindentől függhet (gondolom). A fúvókák még beszerezhetőek, vagy ezek 'univerzálisak' ? Tehát egy 60-as fúvóka az jó egy Simsonba is és egy Pannoniába is?

). Ne köpje be lépten-nyomon a gyertyát, meg hasonlók.

. A maradék 2 karburátornál semmi nem történt a befujás után. Szóval a négyből ,csak egy alapjárati benzincsatorna látta el a funkcióját. Tízszeres fejnagyítóval tisztán lehetett látni a lerakódott valamit. / A motor vagy 3 évig állt. /. Ezek után a négyes vákuummérővel "semmi" perc alatt sikerült beállítani / e nélkül nem érdemes próbálkozni /. Ezek után elmentem és vettem egy " gagyi " kompresszort, ami a kerékfújáson és az ilyen jellegű tisztításokon kívül, csak kényszerűségből jó. Üdvözlettel
Komment